Lue keskustelun säännöt.
4D-ultrasta!!
13.12.2010 |
Onks kellää tietoo minkä hintasta käydä 4D-ultrassa Helsingissä?
Kiitos:-)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänOnks kellää tietoo minkä hintasta käydä 4D-ultrassa Helsingissä?
Kiitos:-)
Suunnilleen se 150€ jäimaksettavaksi, mutta piti käydä ennen vkoa 20 jotta sai kelakorvauksen.