Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyyköhän enää uutta miestä...?

Vierailija
13.12.2010 |

Olen eroamassa ja väkisinkin mieleeni tulee, että huoliiko enää kukaan. Keskustelupalstoja lukiessa tulee niin kyyninen olo: kaikki miehet pettää, vartalon täytyy olla 100% timmi kelvatakseen, lapsia ei saa olla...

Minulla on kaksi hyvin vilkasta poikaa ja hirveät raskausarvet.

Ja onkohan kunnollisia miehiä olemassakaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota nyt ainakin muutama vuosi sinkkuillen, ei mitään järkeä aloittaa uuta suhdetta heti" seksiä saat baarista ihan varmasti jos sitä kaipaat.

Vierailija
2/17 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vain, jäänkö loppuelämäkseni ihan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin, niin johan oli kyselijää "ovella". Ihan normaalin näköinen, yhden lapsen äiti olen. Kyllä sitä vientiä olisi ollut, mutta sattumoisin ei kovasti kiinnostanut... :)

Vierailija
4/17 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne yhtäkään lumoavan kaunista "täydellistä"naista mutta useammankin eronnen/karanneen joilla on onnellinen parisuhde.Kaikki ajallaan.

Vierailija
5/17 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän paradoksi ;).

Vierailija
6/17 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnollisia miehiä kun eivät raskausarvet tai vilkkaat pojat haittaa yhtään.

Vetoa luonteeseen, siihen, millainen haluat miehen olevat.

Parhaimman näköiset ja itseään korosvat ovat yleensä läpimätiä! Kukaan oikeasti hieno mies ei koskaan kehu itseään, vaan sinua! Myös se komea!

Sen onko aitoa kehua, vai ansaan houkuttelemista voit testata myöhästelyillä, puhelimeen vastaamattomuudella jne. Jos saa siepit, niin ei ole korvienväli kunnossa, vaan on liian mustasukkainen ja monesti kierrätykseen laitettu väkivaltainen.

Vierailija
7/17 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se oikea tulee vuodessa kahdessa. Vahvistu yksilönä. Kyllä miehiä aina löytyy ja hyviäkin, älä kiirehdi vaikka haluaisitkin.

Vierailija
8/17 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuollaisesta lapseton mies pelästyy

vaihda lapsesi ruokavaliota, ota pois lisäaineet ja värjäysaineet ja unohda purkkiruoka

huolehdi itsestäsi, vie lapset ulos jotta voivat siellä juosta ja olla rauhallisempia kotona.

opeta pojille hienot käytostavat, miten olla nätisti jne

Vierailija
9/17 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei pidä kiirettä niin se oikea hyvä mies löytyy arvaamatta.

Vierailija
10/17 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että uutta miestä ei löydy. Kapakasta kyllä varmaan joku yhden illan juttu löytyisi, kokeiltu on, tosin en lähtenyt matkaan.

Ihan ovelle asti on kaksi miestä tullut, viat oli toinen juoppo vaimonhakkaaja, toinen taas liian kunnollinen pikku tarkka inssi. Pakko oli kohteliaasti kieltäytyä kunniasta en halunnut tulla hakatuksi ja toisen kohdalla takaraivollakin tajusin että hyvä ystävyys loppuisi ja suhteesta ei mitään tulisi, onneksi mies on niin fiksu että ymmärsi ja ystävyys on säilynyt.

Nyt on jo erosta kulunut niin kauan että en enää edes tiedä mitä miehellä tehdään.

Vierailija
11/17 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää edes tiedä mitä miehellä tehdään.

Oikeampi lähestymistapa tuohonkin kysymykseen olisi; mitä miehen KANSSA tehdään...

Vierailija
12/17 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuollaisesta lapseton mies pelästyy vaihda lapsesi ruokavaliota, ota pois lisäaineet ja värjäysaineet ja unohda purkkiruoka huolehdi itsestäsi, vie lapset ulos jotta voivat siellä juosta ja olla rauhallisempia kotona. opeta pojille hienot käytostavat, miten olla nätisti jne

Et ole tosissasi. Jos mies pelästyy vilkkaita poikia niin tuskinpa kahden lapsen äiti sellaista miestä itselleen kaipaa. Missä on sanottu että vilkas lapsi pitäisi muuttaa rauhalliseksi. Tähän maailmaan syntyy erilaisia ihmisiä, toisilta löytyy enemmän temperamenttia. Meillä on vilkas tyttö ja syödään kuule ihan luomuruokaa ilman lisäaineita, että ei se vilkkaus mistään lisäaineista tule vaan geeneistä.

Vierailija
13/17 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen viiden lapsen ylipainoinen äiti. Mies lapseton, joten totuttelua puolin ja toisin on ollut, mutta kun tarpeeksi välittää niin asiat järjestyy. Itsellä kyllä alussa oli epävarmuutta, tuntui että eihän sitä ilkeä olla kun pimeässä peiton alla, varsinkin kun mies on hoikka ja liikunnallinen, mutta ei voisi vähempää olla väliä noilla arvilla ja rupsahduksilla kun tuntuu vaan kaikki niin hyvältä ja oikealta. On sitä niitäkin miehiä jotka katsoo muutakin kuin kuorta ja muista että oma asenne ratkaisee, ilonen ja avoin mieli ja luottamus että ollaan hyviä juuri tälläisenaan:)

Vierailija
14/17 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsille pitää opettaa käytöstavat ja järjestää aktiviteettia niin ettei energia purkaannu huonona käytöksenä. "Minulla on vilkkaat pojat" on kiertoilmaus sille, että "minulla on kaksi huonokäytöksistä rasavilliä poikaa jotka huutavat ja riehuvat"

kyllä tuollaisesta lapseton mies pelästyy vaihda lapsesi ruokavaliota, ota pois lisäaineet ja värjäysaineet ja unohda purkkiruoka huolehdi itsestäsi, vie lapset ulos jotta voivat siellä juosta ja olla rauhallisempia kotona. opeta pojille hienot käytostavat, miten olla nätisti jne

Et ole tosissasi. Jos mies pelästyy vilkkaita poikia niin tuskinpa kahden lapsen äiti sellaista miestä itselleen kaipaa. Missä on sanottu että vilkas lapsi pitäisi muuttaa rauhalliseksi. Tähän maailmaan syntyy erilaisia ihmisiä, toisilta löytyy enemmän temperamenttia. Meillä on vilkas tyttö ja syödään kuule ihan luomuruokaa ilman lisäaineita, että ei se vilkkaus mistään lisäaineista tule vaan geeneistä.

Vierailija
15/17 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet lakannut etsimästä. Ei taida mennä ihan niin. Mitä useampi vuosi kuluu, sitä paremmin sopeutuu elämään yksin.

tuntuu että uutta miestä ei löydy. Kapakasta kyllä varmaan joku yhden illan juttu löytyisi, kokeiltu on, tosin en lähtenyt matkaan.

Ihan ovelle asti on kaksi miestä tullut, viat oli toinen juoppo vaimonhakkaaja, toinen taas liian kunnollinen pikku tarkka inssi. Pakko oli kohteliaasti kieltäytyä kunniasta en halunnut tulla hakatuksi ja toisen kohdalla takaraivollakin tajusin että hyvä ystävyys loppuisi ja suhteesta ei mitään tulisi, onneksi mies on niin fiksu että ymmärsi ja ystävyys on säilynyt.

Nyt on jo erosta kulunut niin kauan että en enää edes tiedä mitä miehellä tehdään.

Vierailija
16/17 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin yli 6 vuotta sitten. Viime kesänä, heinäkuun viimeisinä päivinä löysin itselleni uuden miehen. Nyt asumme yhdessä. Elämä on ihanaa!!!

Vierailija
17/17 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa käsitellään kuin kyseessä olisi jokin käytöshäiriö joka pitää korjata. Ja vedetään johtopäätös ettei lapsilla ole käytöstapoja. Vilkkaus ei ole pahasta, se on ihan tavallinen piirre monissa ihmisissä, aikuisissakin. Ylivilkkaus on sitten eri asia. Voi huoh.

että lapsille pitää opettaa käytöstavat ja järjestää aktiviteettia niin ettei energia purkaannu huonona käytöksenä. "Minulla on vilkkaat pojat" on kiertoilmaus sille, että "minulla on kaksi huonokäytöksistä rasavilliä poikaa jotka huutavat ja riehuvat"

Mutta asiaan, ap.

Olet kokenut elämässäsi kaikenlaista, avioliiton, äitiyden ja eron, ja se on viisastuttanut sinua. Sinähän kyllästyisit kuoliaaksi miehen kanssa, jonka vaatimukset/ toiveet suuntautuvat vain naisen ulkonäköön. Etsi muunlaisia ilmoituksia tai laita oma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan