Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisena olemisessa on kauheasti ikäviä asioita ja synnytys on kauhean noloa:(

Vierailija
13.12.2010 |

Varsinkin synnytys. Ja ennen tätä palstaa en edes tiennyt seuraavista asioista:

- liitoskivut

- välilihan repeäminen

- välilihan leikkaaminen saksilla

- emättimen löystyminen ja korjausleikkaukset

- kakkaaminen kesken synnytyksen

- suolihuuhtelu ennen synnytystä em. syystä

- tissien tyhjentyminen imetyksen seurauksena

- synnytyksen jälkeinen masennus (ok, tästä olin jo kuullut ennenkin jotain)

Jos synnytykseen ei kuole niin sitten viimeistään häpeään tai masennukseen! Vitsit että inhoan olla nainen! En kestä ajatusta että mun on vaan pakko synnyttää jos haluan lapsia - ja miehen ei tarvitse!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikea nainen synnytä sektiolla vapaaehtoisesti. Jos on ihan pakko synnyttää sektiolla esim. syynä jalkatarjonta, vaikea monisikiöraskaus, raskausmyrkytys yms syy, niin tosinainen valitsee sektion, mutta ei jos syytä siihen ei ole.

Lapset on tarkoitus synnyttää alateitse. Se on luonnollista. Kyllä sieltä aika iso tapaus mahtuu tulemaan jos ei välitä kivusta ja rentoutuu. Jotkut ei vaan osaa synnyttää. Jännitetään kipua ja sitte pitää vetää lapsi väksiin ulos imukupilla. Pitää avautua ja rentoutua niin lapsi tulee ulos

ihan helposti. Jos jännittää ni paikat varmasti repeää ja sit lopulta löystyy. jos synnyttää luonnollisesti ja rennosti niin paikat ei löysty kun lihakset ei mene rikki.

Vierailija
42/42 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kyllä huolis miestä, jolla menis synnytyksen takia seksihalut... Taitaa olla vähän yksinkertainen mies sulla. Tai siis sähän et antanut sille edes mahdollisuutta, eli sä taidat olla vähän yksinkertainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla