Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelet naisesta jolla 2 lasta eri miehille

Vierailija
13.12.2010 |

pienin ikäeroin, ja nyt kolmas tulossa taas eri miehelle? erosivat jo alkuraskaudessa ja miehellä uusi kulta, mutta asuvat edelleen yhdessä, tämä syntyvän vauvan äiti ja isukki.

kuinka voi kellään olla elämänhallinta noin huonolla tolalla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan sanottuna ajattelen että mikä lutka.

Säälin lähinnä tollasia ihmisia, jotka sikiää joka toiselle.

Vierailija
2/11 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

postilaatikon nimikyltissä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs minä siihen olen mitään sanomaan kun en ole tuo nainen, mutta kyllä minä tuollaisesta kuullessani myhäilen hiljaa itsekseni, kiitän Jumalaa ehjästä perheestäni ja halaan aviomiestäni ja kolmea yhteistä aviolastamme

Vierailija
4/11 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on herkkäuskoinen ja ehkä vähän yksinkertainen nainen. Uskoo aina, että nyt onnistuu.

Vierailija
5/11 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälin. Miehet ovat vedättäneet :(

Vierailija
6/11 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko voimakkaasti tunneihminen ja turhan hyväuskoinen. Ei se yksin niitä lapsia ole hankkinut. Ihmeellistä kuinka naiset aina unohtaa että vikaa voi olla myös miehessä.

Vierailija
7/11 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä palsta on opettanut minulle mm. sen että moni nainen todellakin on toiselle susi :(

Herkkäuskoiselta minustakin tämä nainen kuulostaa.

Oisko voimakkaasti tunneihminen ja turhan hyväuskoinen. Ei se yksin niitä lapsia ole hankkinut. Ihmeellistä kuinka naiset aina unohtaa että vikaa voi olla myös miehessä.

Vierailija
8/11 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renttujen ja junttien kanssa. Lihoo ja saa yhä mahdottomampia miehiä.

Näitä on nähty. Sääliksi käy kun helpommallakin pääsisi. Etenkin lasten kannalta kurjaa.

Vierailija
9/11 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni oli 2, kun tapasin nykyisen mieheni kanssa. Meillä on nyt yhteinen lapsi (1v). Esikoiseni käy säännöllisesti oman isänsä luona (on nyt 5v). En ole White trash mamma joka vehtaa renttujen/junttien kanssa. Mieheni on arvostetussa työssä ja saa hyvää palkkaa, minä olen vielä toistaiseksi nuorimmaisen kanssa kotona. Meidän perhe-elämämme on tasapainoista ja onnellista. Esikoisen isän kanssa suhteemme ei kestänyt kun puoli vuotta lapsen syntymän jälkeen.

Olisiko minun pitänyt jäädä loppuelämäksi yhden lapsen äidiksi? Varmaan olisi pitänyt jäädä elämään kaksin lapsen kanssa, eikä hankkia uutta elämänkumppania rinnalle. Olen nyt huora ja lutka kun minulla on kahdelle miehelle lapsia? Hohhoijjaa mitä sakkia... Älkää tuomitko, jos ette tunne :)

Vierailija
10/11 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin korkea äo tai koulutustaso ko. naisella.

Asunee kaupungin/kunnan vuokra-asunnossa yhteiskunnan tuilla eli minun maksamillani verorahoilla.

Ylipainoinen ja tumma juurikasvu. Polttaa röökiä ja juo makeaa sidukkaa... Siis silloin kun ei ole raskaana. Lomailee Turkissa tai Tallinnassa (ei missään Kumussa vieraile).

Minä ilkeä? Jep. Kerrankin. Tällä palstalla on helppo harjoitella.

Vierailija
11/11 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei sille enää mitään mahdakaan. Seurustelen tosin nuoremman lapsen isän kanssa, olemme olleet yhdessä kolmisen vuotta jo. Eikä ole kolmatta lasta tulossa eikä tule.

Olishan se ihanteellista että kaikilla lapsilla ois sama isä mutta kaikki ei aina mene suunnitelmien mukaan, ja olisiko minun myös pitänyt olla tekemättä lisää lapsia vain siksi että esikoiseni isä jätti minut yksin ja halusi erota kun odotin lasta?

Itse olen kyllä tehnyt itselleni selväksi että enempää lapsia ei tule ellei sitten samalle nykyiselle miehelle, en kestäisi sitä häpeää että olisi 3 lasta 3 eri miehen kanssa, tässäkin on jo kestämistä :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän