Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimppi kipeytynyt yllättäen

Vierailija
13.12.2010 |

Mulla on siis tuolla emättimessä tai itseassiassa tossa emättimen reiän ympärillä kutinaa ollut lauantaista asti. Se on siis siitä reiän kohtaan tai siitä ympäri kutinut aika paljon. Olen peilin avulla katsonut, mutta mitään en ole nähnyt.

Nyt on sitten se siitä kipeytynyt. Kun kävin aamulla suihkussa ja hieman yritin koskea sinne samalla kun huuhtelin, niin oli erittäin arka. Mistä voisi johtua? Synnytyksestä on 11kk aikaa ja minulle tuli pieni repeämä sisempiin häpyhuuliin mihin laitettiin 2 tikkiä, voiko olla mahdollista että mulla ois se haava jotenkin repeytynyt? Vai onko mulla nyt limakalvot jotenkin erittäin ärsyyntyneet?

Seksiä harrastin perjantaina, ehkäisynä kondoomi. Olemme nyt muutamina kertoina käyttäneet liukkaria, koska itse en oikein yhdynnän aikana ole kauhean kostea ollut. Olenkin miettinyt, että voisinko olla sille liukkarille jotenkin allerginen tai jotain?

Ihan outoa kuitenkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireilee hiivatulehdus noin. Apteekista saat lääkkeet ilman reseptiä.

Vierailija
2/4 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko hiivatulehdus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis, näköjää sitten voi. Mitenkäs, jos on hiiva niin voiko silti seksiä harrastaa, kun meillä tosiaan tuo kondoomi vai täytyykö olla sen lääkken aikana ilman.

Minkä merkkistä kannattaisi ostaa, vai onko niitä hiiva lääkkeitä monia. Ikinä ennen ollutkaan tällaista tilannetta, joten on itselleni ihan uutta.

Vierailija
4/4 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin salama kirkkaalta taivaalta. Pahimmillaan on aamulla hippasen kutissut ja illalla ollut jo niin arka, että hikiseen uskaltaa pissalla käydä ja limakalvot vuotaa verta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi