Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjat hankittu!

Vierailija
13.12.2010 |

Ihanaa olla näin ajoissa. Tänä vuonna käärin paketteihin seuraavanlaiset setit:

Miehelle: D&G:n Englannista tilaamani teräsrannekkeinen kello, Craftin urheilukerrasto (oli miehen toive), Biothermin kasvovoide (myös toive) ja suklaata.

Puolitoistavuotiaalle pojalleni: Brion puinen junarata, Mato Matala-kirja (tiedän jo valmiiksi sukulaisilta tulevan kamalan kasan lahjoja, joten itse ostin vain kaksi, mieskin kun ostaa vielä jotakin)

Äidilleni: Runo-sarjan talvikulho, Hilfigerin angorasukat, Lumenen kosmetiikkaa ja suklaata

Isälleni: Wii-peli ja suklaata. (on vasta hankkinut konsolin eikä omista kuin yhden pelin)

Siskolleni: Tigi-shampoo ja hoitoaine, Luhta Home vieraspyyhkeet, Snön rannekoru ja itse neulomani alpakka-lapaset

Siskon miehelle: Miehen lempisuklaata ja popcornia (on hänen mieliherkkunsa)

Siskontytölle: Kirja ja neulomani sukat ja pehmokissa

Veljelleni: Viisi erilaista paitaa, mm. DCn t-paita (harrastaa BMXää, joten siksi vaatteet street-merkkejä). Hänen toiveenaan kun oli t-paita (toivoo usein minulta vaatteita kun tietää minun tuntevan hänen makunsa)

Veljen tyttöystävälle: Luhta Home-vieraspyyhkeet ja Korres-suihkugeeli

Kummipojalle: Simpsonit joulupläjäys-kirja ja suklaata (on Simpsonit fani, mutta katsoo mielestäni liikaa tvtä/dvdeitä, joten siksi ostin kirjan)

Appivanhemmilleni ostetaan miehen kanssa lahja yhdessä, kuten myös hänen muulle suvulleen, nämä olivat siis minun hankkimani lahjat omalle suvulleni. Miltä kuulostavat?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut pääasiassa kirjoja, soittimia ja elokuvia.

Vierailija
2/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeastaan ei ehkä kuitenkaan, nimittäin tavallisesti olen kyllä itsekin ostanut aika paljon kirjoja ja elokuvia, nyt vain halusin tehdä poikkeuksen tavanomaiseen - enhän itsekään halua saada aina vain samoja asioita. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon miehen äidille?

Äitisi naapurille?

Miehen lähimmälle työkaverille?

Siskontytön opelle?

Vierailija
4/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraspyyhkeellä ?

eikö olis kiva saada ihan itselle oma kylpypyyhe

ainakin minusta olisi,

onko ne sit viel niitä pieniä 30cmx50cm nenäliinapyyhkeitä, joilla ei tee mitään??eli aika surkeita on, meillä ne jäänyt käyttämättä

popcorn, paistatko ihan itse, vai annatko jyviä ??

popparit on parhaita just tehtyinä, eli suosittelen et ostat sen popparikoneen, saa siis aina sit tuoreita, etnkin jos/kun on hyvin popparitietoinen mies...

siis pelaako isäsi wii pelejä, ihan oikeesti?

IHAN OIKEESTI ei pehmoleluja lapsille, akikki perheet hukkuu niihin

EI KELLEKKÄÄN ENÄÄ IKINÄ PEHMOLELUJA

Vierailija
5/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon miehen äidille? Äitisi naapurille? Miehen lähimmälle työkaverille? Siskontytön opelle?

Ilmeisesti yrität osoitella minun ostavan lahjoja jotenkin liian suurelle piirille, mutta asia vain on niin, että olemme sukuni kanssa hyvin läheisiä ja haluan muistaa kaikkia minulle tärkeitä ihmisiä edes jotenkin pienesti. :)

Vierailija
6/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon mies saa popcorneja, mutta veljen tyttöystävä saakin paljon arvokkaita lajoja. EPÄSUHTA mielestäni tuossa kohtaa!

Vierailija
7/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen tyttöystävälle kaksi vieraspyyhettä, koska on kyseessä nuori, vasta omaan kotiinsa muuttanut henkilö, jolla asunnon sisustus vielä aluillaan. Tästä syytä tarvetta tuollaiselle ns. sisustus-tekstiilille. Ja kyllä juuri noita pieniä 30x50, jotka taas on meillä todettu käytännöllisimmiksi. :)

Popcornit ihan jyvinä, kyllä. Asumme parinsadan kilometrin päässä siskoni perheestä, joten säilyvyyden kannalta parempi vaihtoehto. Toki jos olisimme menossa heille käymään, voisin tehdäkin popparit itse. Popcorn-kone taas on mielestäni ylipäänsä aivan hölmö laite kun on olemassa mikrot ja kattilat. Kuuluu mielestäni samaan sarjaan fondue-patojen tms. kaapissa pölyyntyvien vehkeiden sarjaan. Mutta kai sekin jollekin oikein intohimoiselle popcorn-rakastajalle sopisi... :)

Kyllä, ihmetykseni oli itselläkin suuri kun kuulin isäni vastikään laitteen hankkineen. ;D Tosin, ei hän mitään sotapelejä tms räiskintäjuttuja pelaa, vaan urheilupelejä, kun muutenkin on erittäin urheilullisesta henkilöstä kyse. Koska myös kalastus/eräily on hänelle mieleen, ostin minä kalastus-pelin. :)

Olen samaa mieltä, pehmoleluja on kaikilla varmasti tarpeeksi, mutta tämä kyseinen on aivan pienija itse rakkaudella neulomani ja annan siksi tällä kertaa itselleni anteeksi. On muuten ensimmäinen kerta koskaan, kun annan kenellekään pehmolelua. Aika hyvin, eikö? ;)

vieraspyyhkeellä ? eikö olis kiva saada ihan itselle oma kylpypyyhe ainakin minusta olisi, onko ne sit viel niitä pieniä 30cmx50cm nenäliinapyyhkeitä, joilla ei tee mitään??eli aika surkeita on, meillä ne jäänyt käyttämättä popcorn, paistatko ihan itse, vai annatko jyviä ?? popparit on parhaita just tehtyinä, eli suosittelen et ostat sen popparikoneen, saa siis aina sit tuoreita, etnkin jos/kun on hyvin popparitietoinen mies... siis pelaako isäsi wii pelejä, ihan oikeesti? IHAN OIKEESTI ei pehmoleluja lapsille, akikki perheet hukkuu niihin EI KELLEKKÄÄN ENÄÄ IKINÄ PEHMOLELUJA

Vierailija
8/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että meinaat haljeta itsetyytyväisyyteesi.

Vierailija
9/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ i]Siskon mies saa popcorneja, mutta veljen tyttöystävä saakin paljon arvokkaita lajoja. EPÄSUHTA mielestäni tuossa kohtaa!

[/quote]

Ainakin jos rahassa mittaa, tuli tuolle pyyhkeet (á 2€)+suihkugeeli (muistaakseni n. 5€) ja suklaata (4,50€)+popcornia (muutamia pusseja n. 50snt/kpl)-yhdistelmälle hyvin samansuuruiset hinnat.

Siskon miehelle on jokatapauksessa kamalan vaikea ostaa lahjoja, kun hän on harrastuksissaan lähes ammattilaisen tasolla ja niihin liittyvät tavarat ja asiat sitten myös sen hintaisia ja on kuitenkin hyvin vaatimaton tyyppi joka todellakin tarkoittaa sitä kun sanoo ettei tarvitse mitään.

Onneksi herkut kelpaavat aina :)

Vierailija
10/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuakin on näemmä siunattu vittuilun jalolla taidolla! Hienoa! :D t. ap

Ei ihme, että meinaat haljeta itsetyytyväisyyteesi.

Vierailija
11/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilisin minäkin, jos jaksaisin, mutta enpä nyt viitsi. Tänän vuonna ei ole rahaa ostaa paljon lahjoja, joten olen vähän kateellinen. Hyvää joulua ap! :)

Vierailija
12/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuuttani kysyn, miksi kerroit tuon ostopaikan? Ethän muutenkaan maininnut ostopaikkoja.

Vierailija
13/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... taisin ajatella, että näin korostuisi se, että lahjan hankkimiseen on käytetty ehkä vähän enemmän vaivaa/ajatusta kuin vain käydä suomalaisessa kellosepänliikkeessä... Mutta olisihan tuon voinut kyllä jättää mainitsemattakin, eipä se niin ihmeellistä kai ole ulkomailta lahjoja tilailla. :) t.ap

Uteliaisuuttani kysyn, miksi kerroit tuon ostopaikan? Ethän muutenkaan maininnut ostopaikkoja.

Vierailija
14/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä kertoa, että itselläkin alkaa olla rahat tosi tiukilla, mutta olen aina ollut lahjojen suhteen tosi hölmö ja laittanut niihin viimeisetkin pennini mitkä olen kyennyt. Joitakin näistä lahjoista (kuten tuo miehen aika kallis kello) ostelin jo syksyn mittaan, milloin rahaa oli vielä enemmän kun sain lomarahoja jne.ap

Vittuilisin minäkin, jos jaksaisin, mutta enpä nyt viitsi. Tänän vuonna ei ole rahaa ostaa paljon lahjoja, joten olen vähän kateellinen. Hyvää joulua ap! :)

Vierailija
15/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi veikkaat juuri tuota kokoa? :)

Jokatapauksessa veikkaus meni pieleen. t.ap

i]Minua kiinnostaisi tuo Craftin urheilukerraston koko? S on veikkaukseni.

[/quote]

Vierailija
16/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi täällä v***uillaan ap:lle?

Kivoja lahjoja, varmati tiedät mistä lähipiirisi pitää.

Mukavaa joulua teille =)

Vierailija
17/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksa niitä tänne kirjoitilla. Minä olen ostanut vain kolmelle lapselleni, miehelle, mummolle ja 5 kummilapselle. En aio ostaa muille. Lapsemme saavat lahjoja vain meiltä ja toiselta mummolta yhet pehmeät paketit. Sen vuoksi rahaa menee aika paljon pelkästään noihin omiin lahjoihin.

Vierailija
18/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillekin oikein mukavaa joulua!

Kyllä nämä vittuiluviestit itseäkin hieman ihmetyttävät, mutta toisaalta, kyllä sitä tällä foorumilla uskalsi vähän odottaakin. Ja niin, toivottavasti lahjat miellyttävät saajiaan, sehän tässä on tärkeintä :)

että miksi täällä v***uillaan ap:lle? Kivoja lahjoja, varmati tiedät mistä lähipiirisi pitää. Mukavaa joulua teille =)

Vierailija
19/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossakin jo kymmenen ihmistä kenelle ostaa!

Mutta vaikka siihen rahaa meneekin, niin on se lahjojen hankkiminen silti vaan niin mukavaa puuhaa, eikö? Ja paketoiminen! :) Itse ainakin nautin ihan todella.

En kyllä jaksa niitä tänne kirjoitilla. Minä olen ostanut vain kolmelle lapselleni, miehelle, mummolle ja 5 kummilapselle. En aio ostaa muille. Lapsemme saavat lahjoja vain meiltä ja toiselta mummolta yhet pehmeät paketit. Sen vuoksi rahaa menee aika paljon pelkästään noihin omiin lahjoihin.

Vierailija
20/20 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että olet muistanut sinulle läheisiä ihmisiä lahjoin. Mikähän ihme siinä on, että joitakin sekin voi niin suuresti suututtaa?!?

Itse ostan lahjat myös ajatellen lahjan saajaa, jos joku rakastaa poppareita niin ihan takuulla pitää lahjasta. Ei kait kukaan lahjan rahallista arvoa mieti lahjaa saadessaan?? Tärkeintä on muistaa rakkaitaan oli hän sitten siskon miehen serkun kaiman veli tai jotain sinne päin :) Nauttikaa Joulusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä