vaimo petti ehkä
Löysin vaimon pikkujoulujen jälkeen jonkun vieraan ukon luota. Kuulemma vain nukkumassa olivat. Ja niin kännissä että mitään eivät olleet tehneet.
Haluaisin uskoa, mutta helvetti että on paska olo.
Kommentit (11)
Kyseessä oli siis juuri toisinpäin oleva juttu, eli itse olin juuri tuo nukkuja. Eipä oikein vaimo uskonut. Miksi muka mies ja nainen eivät umpikännissä voisi vain nukkua?
Mene itse jonkun naisen luo yöksi ja väitä muijalle että mitään tapahtunut. Tuskin uskoo. Hyvä keino on hankkia itselle hoito ja pitää hauskaa, helpottaa nimittäin unohtamista :) jos sekään ei auta, niin jätä se lutka. Itse jättäisin heti. Mitä sellasella tekee joka ei kännissä osaa olla irti vieraista miehistä. Nukkuivat buuuaaaahahahahahaaaaa.
niin kyllä mullakin alkais hälytys kellot soida jos mun mies nukkuis jonkun kanssa mutta voihan sen olla niinkin.... helppoa ei ole mutta koita pitää pintasi ja olla normaali seuraa tilanetta ja kato onko toinen normaali vai muuttuuko käytös tästä.... jatkuva koneella olo ja puhelimessa muuttuminen ei tiiä hyvää....paska olo mutta tyhmä ei kannata olla.... kokemusta on kun mies pettänyt.... ei oo helppoo täälläkään päässä
Ukko mene vieraan naisen viereen vaan nukkumaan. Sama kuin nainen sanoisi miehelle, mennään meille jatkoille ja katsotaan vaan telkkua.....
Eiköhän ole laitettu sun naisen tavaraa jakoon.
Ukko mene vieraan naisen viereen vaan nukkumaan. Sama kuin nainen sanoisi miehelle, mennään meille jatkoille ja katsotaan vaan telkkua.....
Eiköhän ole laitettu sun naisen tavaraa jakoon.
Pahaa pelkään että seksiä on harrastettu. Nainenhan kykenee seksiin vaikka olisi sammumispisteessä. Ja etenkin jos tämä paskiainen on ollut niin kusipää että käyttää hyväkseen sammunutta naista.
Sammuneen hyväksikäyttöhän on kyllä rikos, joten...
Petti tai ei. Eihän se käytössä kulu. Päinvastoin. Vaimo saattoi oppia jotain uusia hauskoja temppuja parantamaan seksielämäänne! Tuo on nyt vain sinun huonoa itsetuntoasi. Pää pystyyn -vaimosihan kokeili ja palasi kotiin. Sinähän olet voittaja!
Petti tai ei. Eihän se käytössä kulu. Päinvastoin. Vaimo saattoi oppia jotain uusia hauskoja temppuja parantamaan seksielämäänne! Tuo on nyt vain sinun huonoa itsetuntoasi. Pää pystyyn -vaimosihan kokeili ja palasi kotiin. Sinähän olet voittaja!
...kunnes löydän paremman? Juupa juu.
Kyseessä oli siis juuri toisinpäin oleva juttu, eli itse olin juuri tuo nukkuja. Eipä oikein vaimo uskonut. Miksi muka mies ja nainen eivät umpikännissä voisi vain nukkua?
alkup. juttu on oikea.
eli minäkin saan tästä lähtien käydä kokeilemassa vierasta
Siitä vaan. Jos miehesi kysyy niin sano, että minun luvalla.
Itseäsi vaan kiusaat mustasukkaisuudellasi.