Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kaverini tapa mitätöidä miestään.

Vierailija
12.12.2010 |

Heillä mies esim. hoitaa aina viikottaisen imuroinnin ja tekee muitakin kotihommia sekä pärjää tosi hyvin lasten kanssa. Mies on kaikin tavoin kunnollinen perheenisä, hyvinkoulutettu ja ok:ssa vakituisessa työssä. Aina vieraiden tullen kaverini kiutenkin vinoilee miehensä puutteista: peukalo keskellä kämmentä - remonttireiskan hommat eivät onnistu, miehen säälittävät ruuanlaittoyritykset jne. Myös miehen ylipainosta kaveri jaksa naputtaa, vaikka mies on korkeintaan hieman ylipainoinen. Lisäksi mies tienaa lähes puolet enemmän kuin matalapalkka-alalla oleva kaverini - ja silti kaveri valittaa miehen tuloista!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono itsetunto ja pelko perseessä, että mies ottaa ja jättää, ihan selvä tapaus. Ota sinä siitä hyvä mies, ei tollanen ole mitään miestä edes ansainnut.

Vierailija
2/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta kyllä pelkkä kerta viikkoon imuroiminen ei ole suuri teko- naisilta oletetaan suursiivousta viikottain...

Oudot on nykypäivän "markkinat", kun kuka tahansa joskus imuroiva, töissä käyvä mies on "hyvä mies"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti perushyvä mies kuitenkin, jonka se ap:n kaveri on juskus valinnut ja jonka kanssa on lapsia pusannut. Ja jota nyt sitten mitätöi ja nolaa muiden kuullen.

Ja minusta kyllä pelkkä kerta viikkoon imuroiminen ei ole suuri teko- naisilta oletetaan suursiivousta viikottain...

Oudot on nykypäivän "markkinat", kun kuka tahansa joskus imuroiva, töissä käyvä mies on "hyvä mies"!

Vierailija
4/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, minä olen mies ja imuroin joka päivä."

Vierailija
5/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen mies ja imuroin joka päivä.

N29

Vierailija
6/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen mies ja imuroin joka päivä.

Vierailija
7/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottaa kanssa aivoon ihan mielettömästi tuttavapiirissä olevat miehensä mitätöijät. Vaivaannun ihan hurjasti kun kuulen sellaista, ei vaan tulisi itselleni mieleen alkaa "vitsikkäästi" solvaamaan omaa miestäni muiden kuullen. Itepähän olen sen maailman kaikista miehistä itselleni parhaaksi todennut, ja mitä parannettavaa löytyy niin kerron sitten kahden kesken.

Aivan hirveä ja muille myötähäpeää aiheuttava tapa, joka olisi pikimmiten syytä hävittää.

Vierailija
8/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin kertoa että tein noin vain siksi että mulla oli kamala tarve kertoa ettei se ole hyvä mies(joi ja petti)! Ärsytti kun kaikki sukulaiset aina ylisti sitä mutta en uskaltanut kertoa totuuttakaan.

No,se tapaus on jo ex ja itsekin olen kasvanut aikuiseksi.

Vierailija
9/9 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun veljen vaimo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi