Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Käydäänkö teillä suihkussa ennen saunaa?

Vierailija
12.12.2010 |

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti pidä mitenkään kamalana jos joku menee saunaan kuiviltaan. Mun hiuksilleni se vain ei tekisi hyvää.

Vierailija
2/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään eritystä syytä siihen ole, näin olen vaan tottunut tekemään. Mutta käytän laudeliinaa, ettei minun saastainen, lemuava hikeni imeytyisi lauteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä juuri löylyäkään heitä. En tykkää kun alkaa hiki valua, vaan nautin siitä ihanasta (kuivasta) lämmöstä lauteilla loikoillen (laudeliinan päällä :).

Vierailija
4/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen löylyyn menoa ja kuana-aineet ei poistu kunnolla!!

Vierailija
5/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasittaa hurjasti hiuksia, jos menee saunaan märillä hiuksilla (ja ei ole hoitoainetta suojana)

Vierailija
6/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne mennä haisemaan ja likaamaan saunaa.

Vierailija
7/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lauteet oksaisesta lepästä

Vierailija
8/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn suihkussa ennen saunaa. Mutta ihan vaan siis kastautumassa, en pese siinä vaiheessa vielä saippualla, vasta saunomisen jälkeen. Mustakin tuntuu inhottavalta mennä kuivalla iholla löylyyn.

Ja laudeliinaa käytetään :)

Vierailija
9/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten pesen saippualla ja shampoolla vasta jälkeenpäin. Hyi kamala, jos siellä saunassa on päänahka hikoillut, ei se tukasta lähde huutasemalla, tarvitaan pesuainetta. Jopa jos lapsista joku pesun jälkeen palaa uudestaan lauteille hikoilemaan, niin joutuu pesemään shampoolla uusiksi hiet pois.

Vierailija
10/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen löylyyn menoa ja kuana-aineet ei poistu kunnolla!!

Mihinkähän tuo uskomus perustuu? Kyllä kostea iho hikoilee ihan samlla tavalla kuin kuiva.

Itse käyn suihkun alla ja pesen meikit, mies käyttää myös saippuaa, muuten koko sauna haisee vahvalle hielle, yök...

Vierailija
11/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapyllyä ei laiteille lasketa.

Vierailija
12/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse en huuhtaise edes vedellä jos mulla on kylmä ja haluan äkkiä saunaan.Laudeliinat on kyllä käytössä ja ne vaihdetaan joka kerta

Vierailija
13/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasittaa hurjasti hiuksia, jos menee saunaan märillä hiuksilla (ja ei ole hoitoainetta suojana)

Eikös se ole juuri päinvastoin? Eli sehän vasta rasittaakin hiuksia, jos menee kuivilla hiuksilla saunaan

Vierailija
14/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...peppu tulee pestyä edestä ja takaa. Samasta syystä uimahallissakin käydään eli hygieniasyystä

Vierailija
15/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole juuri päinvastoin? Eli sehän vasta rasittaakin hiuksia, jos menee kuivilla hiuksilla saunaan

Minä kastaudun ja pesaisen alapään aina ennen saunaa.

Vierailija
16/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja peseydytään saippualla. Hiukset pesen kyllä vasta saunan jälkeen.

Vierailija
17/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa käydäkin kun suihku ja sauna ovat samassa huoneessa (jos sitä nyt huoneeksi voi sanoa).

Vierailija
18/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käy.

Mökillä ei ole edes suihkua ja ehdottomasti kuuluu asiaan mennä kuivalla iholla löylyyn.

Vierailija
19/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö kaikki käy?

Ai niin, joku varmaan tulee kitisemään järjettömästä vedentuhlauksesta tai jotain vastaavaa.

Vierailija
20/35 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen lähinnä ettei kuivat hiukset pala kuumassa. Voi olla harhakuvitelmaa, mutta minun pitää saada pää kastella ennen löylyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi