G: koska teillä alkoi vauvamasu näkymään?
Kommentit (11)
menossa ja näytän vaan siltä, että olisin lihonut keskivartalosta tosi paljon. Mitään vauvamasua ei näyt vaan pelkästään leveät lanteet ja muhkea etumus. Aika kamalaa, kun kukaan ei tajua että olen raskaana, luuelevat vaan että lihon holitttomasti. Kohtuni on taaksepäin kallistunut ja ennestään oli viitisen kiloa ylipainoa, en tiedä vaikuttaako nämä sitten asiaan.
keskivartalossa oli ylipainoa muutenkin ja talviaika. Vieraat ihmiset eivät siis huomanneet.
pystyy vielä peittämään hyvin (en halua vielä kertoa). Esikoisesta maha oli ihan eri mallinen, sellainen leveä vararengas, nyt on tällainen futispallo tuossa ylävatsalla.
Tokassa joskus viikon 16 paikkeilla
Kolmannessa jo viikolla 10, tosin läskikasalta se näyttää, kun edellisestä synnytyksestä ei ole vuottakaan.
7. kuulla kukaan ei tiennyt minun olevan raskaana.
Kerran jouduin jo viikolla 12 vaihtamaan housut suurempiin.
pystyy vielä peittämään hyvin (en halua vielä kertoa). Esikoisesta maha oli ihan eri mallinen, sellainen leveä vararengas, nyt on tällainen futispallo tuossa ylävatsalla.
Oliko esikoinen tyttö? Jos oli, niin tuo toinen kuulostaa ihan "poikamasulta" :)
Ja joka osaa katsoa niin näkee masun. Ilman vaatteita sen näkee selkeämmin. Ns. roikkomaha on kadonnut ja myös tisiien alle on tullut pyöreyttä. Minä odotan tyttöä.
tietää jo sukupuolen? Mä luulin että vasta joskus rakenneultran aikoihin...
Mulla nyt rv 21 ja maha näkyy erityisesti iltaisin. Aamulla vatsa saattaa vielä edelleenkin olla ihan littana. Toinen raskaus kyseessä. Töissä kerroin raskaudesta viikko sitten eikä kukaan osannut vielä aavistaa mitään, joten ei mulla tosiaan kovin suuri maha ole.
tietää jo sukupuolen? Mä luulin että vasta joskus rakenneultran aikoihin...
Mulla nyt rv 21 ja maha näkyy erityisesti iltaisin. Aamulla vatsa saattaa vielä edelleenkin olla ihan littana. Toinen raskaus kyseessä. Töissä kerroin raskaudesta viikko sitten eikä kukaan osannut vielä aavistaa mitään, joten ei mulla tosiaan kovin suuri maha ole.
Se joka tietää sukupuolen rv 15.
Nyt olen viikolla 20 ja ihan karsea jalkapallo jo tuossa edessä köllii. Mulla tuntuu tulevan kokooni nähden aina tosi muhkea masu :) Normaalisti minulla onkin sitten tosi kapea vyötärö. Kilojakin kertyy raskauksissa tosi runsaasti.
Masu oli ennestäänkin, joten silloin saattoi joku muukin arvata, että kyseessä on muutakin kuin ihraa.