Kaarituet läpi rintsikoista taas?!
Mikäs tässä on, varmaan jo kuudennet liivit tälle vuodelle, joissa tuet tulleet päädyistä läpi. Merkkeinä esim. Finnwear, Lindex, H&M...
Kommentit (11)
Nuo halppikset eivät kestä mitään, jos on vähänkään rintavarustusta.
Mene kunnolliseen alusvaateliikkeeseen niin saat opastuksen ostaa oikeaa kokoa. Sieltä myös saa laadukkaita liivejä.
vittu että on ärsyttävää..just henkkamaukan liivejä kans käyttäny..pitäs varmaan satsata kerran kunnon liiveihin
Merkkiä en muista, kun kiukustuksissani jouduin heittämään nekin menemään... Hintahan ei laatua takaa, mutta olivat myyjän mielestä vertaansa vailla. 79 € ja käyttöikä alle 2 kk :(
Tai sitten teen jotain tosi omituista liivit päällä.
Täytyy kai vielä sitte mittauttaa koko uudestaan, C85 oli viimeksi.
ja kestävät vuosia. Kun ostan uudet, siirrän vanhat ns. huonommiksi liiveiksi (varaliiveiksi) ja uudet otan päivittäiseen käyttöön. Välillä noista vanhemmista tulee kaarituet läpi, mutta niitä onkin käytetty siinä tapauksessa jo ainakin pari vuotta. Nuo ruotsalaisketjujen liivit ovat koristeita, eivät tukea antavia. Finnwearinkaan liivit eivät ole mittään huippulaadukkaita.
Joskus teininä muistan kaarien tulleen läpi, mutta en enää viimeiseen 15 vuoteen.
Onko liivien malli väärä sulle? esim. balconette vs. tavallinen push up tyyppinen
Merkkiä en muista, kun kiukustuksissani jouduin heittämään nekin menemään... Hintahan ei laatua takaa, mutta olivat myyjän mielestä vertaansa vailla. 79 € ja käyttöikä alle 2 kk :(
Tai sitten teen jotain tosi omituista liivit päällä.Täytyy kai vielä sitte mittauttaa koko uudestaan, C85 oli viimeksi.
tullut kaarituki läpi vaikka isot rinnat. Pesen liivit koneessa, ja käytän pesupussina sukkaa, KYLLÄ, sukkaa! :)
Mielestäni pesupussissa liivit heittelehtivät miten sattuu. Minulla on ohuita parittomia sukkia (tietenkin puhtaita) muutama pesukoneen päällä pesupusseina. Sellaisia ohuita, ei mitään nailonsukkia mutta ei tennissukkia vaan siitä väliltä. Rintaliivit kupit vastakkain ja sukan kärkeen, sitten pari taitosta ettei sukka aukea ja koneeseen. Liivit pysyvät tukevasti sukan sisällä mutta puhdistuvat hyvin. Koneen pyörittyä vaatteet pois koneesta, ja liivit sukan sisästä narulle kuivumaan.
Ja laitan ne vielä kuivausrumpuunkin!!
Uusista liiveistä kaaret eivät ikinä tule läpi. Vanhoista ne useimmiten katkeavat ensin.
Johtuu ihan siitä kankaasta, jolla tuki on suljettu liiviin. Se kangas, joka on siis ihon ja tuen välissä kutistuu pesussa ja kun se kutistuu tarpeeksi poksahtaa tuki läpi. Näin mulle selitettiin liiviliikkeessä.
Ja laitan ne vielä kuivausrumpuunkin!!
Uusista liiveistä kaaret eivät ikinä tule läpi. Vanhoista ne useimmiten katkeavat ensin.
Ei sitä pesupussia liivien takia käytetä vaan siksi ettei kaarituki riko pesukonetta. Olen kerran nähnyt kun huoltomies kiskoi pyykkituvan pesukoneesta 11 kpl (!) kaaritukia. Ei ihme ettei se kone toiminut.
Ja pessyt olen useimmiten käsin, kalliimmat liivit ainakin. Joskus koneessa, että tulevat varmasti puhtaiksi. Ja tosiaan alle vuoden ovat kaikki kestäneet, kesällä ostettu suurin osa :(