Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kummien pitäisi antaa joululahjoja?

Vierailija
12.12.2010 |

Jos joulupukki tuo lahjat, ei lapsi kuitenkaan tiedä, keneltä lahja on. Yleensä lapset saa joka tapauksessa liian paljon lahjoja. Mihin kummien antamia joululahjoja tarvitaan ja mistä tämä älytön perinne on saanut alkunsa? Miksi kummius tarkoittaisi lahjojen antamista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huolehtia siitä, että lapsi saa kristillisen kasvatuksen?

Mua "naurattaa" mieheni sisko,kun otti lapsensa kummiksi rikkaan naisen veljensä sijaan.

Onneksi tämä nainen oli uskovainen ja lähetti lapselle henhellistä luettavaa syntymäpäiviksikin:) Eli teki juuri kuin kummin oikeasti kuuluukin. Veli ei kelvannut kummiksi, kun lompakko ei ollut yhtä paksu, mutta mieheni sisko luuli muuta.

Vierailija
2/3 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kummien lahjat ovat tarpeelliset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska he ovat mulle äärimmäisen tärkeitä pikku-ihmisiä :)

Rakastan siis kummilapsiani sekä heidän vahempiaan ja sisaruksia, ja kunnioitan sitä, että minut on valittu lapsen kummiksi.

Mikään taho siis ei tosiaan pakota ostamaan heille lahjoja. Haluan sen itse tehdä, koska ovat minulle tärkeitä. Osoitan sen tietty myös läsnäololla mahdollisuuksien mukaan. :)

Toki on hauska nähdä heidän ilahtuminen lahjan myötä, mutta mulle antaa itselle paljon enemmän vaikka se kummilapsen kömpiminen syliin ja varovainen halaus..