Ollaan muuttamassa omaan taloon ja mies haluaa
oman makuuhuoneen! Ihan kamalaa. Muutto on tammikuussa, ja kun alettiin puhumaan työhuoneen sisustuksesta niin mies sanoi, että siitä tulee hänelle makuuhuone. En ymmärrä ollenkaan, ei halua nukkua kanssani. Ei ole riitoja eikä eroa tulossa, tahtoo vaan oman makuuhuoneen. Saan kuulemma sen ison makuuhuoneen ja sisustaa niin kuin tahdon. Eikä seksi kuulemma lopu.
Lapset on 2v ja 4v, miten niille selittää, että nukutaan eri huoneissa? Jos ne kertoo siitä tarhassa tai jotain. Olen ihan paniikissa, ei enää käpertymistä kainaloon eikä yhteisiä aamuheräämisiä.
Kommentit (8)
viimeistään 50 vuoden sisään jompi kumpi teistä jää yksin sinne makuuhuoneeseensa.
Nukun omassa huoneessani koska mies kuorsaa- Ei oo tarvinnut lapsille selittää, muille asa ei kuulu. Ja seksiä meillä on muutenkin vain silloin kun ollaan hereillä.
Meillä mies nukkuu sohvalla että saa nukkua. Parempi olis kun laitettais työhuoneeseen sänky. Olen sitä ehdottanut, mutta mies pitää sitä hölmönä ajatuksena. ??
Mahtava juttu, paitsi, että saan olla justiinsa niin sotkuinen kuin haluan, saan nukkua rauhassa. Aikuinen ihminenkin nauttii omasta tilastaan, jos teillä on mahdollisuus siihen, tottakai!
Meillä on työhuoneessa kunnon sänky. Yleensä nukumme mieheni kanssa molemmat makuuhuoneessa samassa sängyssä, mutta jos toinen on kipeä, tai eri aikataulut tms. niin toinen nukkuu työhuoneessa.
Normaalisti päiväaikaan työhuoneen sänky on laitettu näyttämään lepoilusohvalta, eli tyynyillä, pussiksi ommellulla päiväpeitteellä yms. Toimii siis sekä sohvana, vierassänkynä ja sänkynä jommallekummalle. EIkä vieraidn tarvitse ihmetellä, vaikka nukkuisimmekin eri huoneissa. Ja toisaalta, kumpikin saa nukkua kunnon sängysssä eikä toisen tarvitse tyytyä sohvaan tms.
Nukumme aina hyvin lähekkäin ja usein tuo läheisyys johtaa spontaaniin seksiin. Kaikki tuo puuttuisi jos nukkuisimme eri huoneissa. Minä kokisin menettäväni paljon jos mieheni haluaisi oman huoneen. Vamasti vaikuttaisi myös suhteeseen. Tuo ratkaisu on varmasti ok, jos se on molempien haluamaan
ehdotin juuri tänään miehelle, että jos joskus muutetaan isompaan taloon (kun alkaa olla ajankohtaista parin vuoden sisään), niin muutetaan niin isoon, että molemmille jäisi oma huone. Mies oli aivan suu auki ja loukkaantu silmittömästi.
Jännä. Nimittäin nukutaan nyttenkin eri huoneissa: minä lasten kanssa lastenhuoneessa ja mies meidän makkarissa. En saa unta miehen vierellä, kun hän kuorsaa ja piereskelee koko yön (makkari on kuin kaasukammio, välillä on noussu oksennus kurkkuun siitä ripulipaskan hajusta ja tän vuoksi miehellä on oma peitto jonka alla sit piereskeli sillon, kun nukuin vielä "aviovuoteessa")
Silti myö välillä ollaan yhdessä ja hellitään toisiamme tai vieraillaan toistemme sängyissä suukottelemassa. :)
Minusta on toiminut hyvin näin ja ajattelin, että omat huoneet ois kans kivoja, kun molemmat saatais sisustaakin ne oman maun mukaan. Saisin juuri semmoisen tyttömäisen ihanan huoneen kuin haluan, kampauspöytineen kaikkineen ja mies voisi laittaa auton kuvia ja kitarat omaan huoneeseensa sekä kuunnella sietämätöntä musiikkiaan siellä kuulokkeilla. Levytkin sais sitten sinne hänen huoneeseen.
Siis niin ihana ajatus!
Ja ois tosi romanttista silloin tällöin koputtaa toisen huoneeseen keskellä yötä ja tehdä yllätyskäyntejä. ;) Eikä mua ainakaan haittais, jos lapset sattuiskin jotain sanomaan kodin ulkopuolella. Ei mua kiinnosta mitä muut ajattelee.
Mut pitää kait viel taivutella tuota ukkoa...
oman makuuhuoneen! Ihan kamalaa. Muutto on tammikuussa, ja kun alettiin puhumaan työhuoneen sisustuksesta niin mies sanoi, että siitä tulee hänelle makuuhuone. En ymmärrä ollenkaan, ei halua nukkua kanssani. Ei ole riitoja eikä eroa tulossa, tahtoo vaan oman makuuhuoneen. Saan kuulemma sen ison makuuhuoneen ja sisustaa niin kuin tahdon. Eikä seksi kuulemma lopu. Lapset on 2v ja 4v, miten niille selittää, että nukutaan eri huoneissa? Jos ne kertoo siitä tarhassa tai jotain. Olen ihan paniikissa, ei enää käpertymistä kainaloon eikä yhteisiä aamuheräämisiä.
Tuossahan se jo tuli. Yleensa makuuhuoneet on kalustettu hempeiksi naisen maun mukaan, samoin olo- ja ruokahuoneet. Miesparalla ei ole talossa mitaan omaa paikkaa. Tai sitten se on joku kolo pannuhuoneen vieressa. Anna sen sisustaa itselleen oma tila alaka valita.
Meilla on omat huoneet eika parempaa ratkaisua voisi olla. Ja mita se millekkaan tarhatadille kuuluu vaikka nukkuisitte uuninpankolla.
t. vaimo oma makuuhuone, 2 lasta