Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetiikkaa joululahjaksi teineille. Mitä ostaisin?.

Vierailija
11.12.2010 |

14 v ja 17 v tytöt ovat toivoneet joululahjaksi kosmetiikkaa tai mitä tahansa kauneudenhoitoon liittyvää. Olisiko hyviä ehdotuksia tuon ikäisille? Vai ostanko suosiolla lahjakortit Anttilaan tai Sokokselle? Nuoremmalle 30 e ja vanhemmalle 50 euron edestä saisi olla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain luksusta. Ei mitään tavis Lumenea. Minusta olisi ollut ihana saada jokin Clinique tms. Jota ei itse raaskisi ostaa edes lahjakortilla :) Sinä toki tunnet tytöt. Jos heillä on toooosi tarkka maku, niin tietenkin lahjakortti. Muuten uskon, että myyjä osaa suositella jonkin nuorten suosikki-setin.

Vierailija
2/5 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain luksusta. Ei mitään tavis Lumenea. Minusta olisi ollut ihana saada jokin Clinique tms. Jota ei itse raaskisi ostaa edes lahjakortilla :) Sinä toki tunnet tytöt. Jos heillä on toooosi tarkka maku, niin tietenkin lahjakortti. Muuten uskon, että myyjä osaa suositella jonkin nuorten suosikki-setin.

Mietinkin vähän, että ostanko enemmän halvalla, vai sitten jonkun laadukkaan tuotteen.

Ehkä se laadukkaampi olisi tosiaan joululahjaksi kivempi. Itse varmaan ostavat halvempaa kempparikamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kasvojen puhdistukseen ja hoitoon käytettäviä tuotteita.

Vierailija
4/5 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin Lushista jonkun ihanan lahjasetin. Tai Body Shopista.

Vierailija
5/5 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonpuhdistus on kaiken a ja o eli hyvä kasvojen puhdistusaine ja kosteusvoide voisivat olla hyviä.

Tässä muita ehdotuksia

- musta ripsiväri

- laadukas, hyvän tuoksuinen suihkusaippua

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä