Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luottotiedot menneet

Vierailija
11.12.2010 |

onko mitään nettikauppoja josta voi tilata laskulle? tarkoituksena tietty maksaa tilatut tuotteet, vaikka on luotot menny.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiitti vastauksista.:) tiedän itse muutaman nettikaupan kyllä mistä voi tilata laskulle ja olen tilannutkin. siksi kyselen tätä koska esim. hm:llä on käteisasiakkaalle kalliimmat postimaksut kuin niille jotka ostavat laskulle. Koskaan en ole jättäny tilauksiani maksamatta. Miksi tilata tuotteita jos ei pysty maksamaan? ap

Vierailija
2/52 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule lainkaan niitä postimaksuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä oe juuri niitä kauppoja mistä löytyis juuri se mitä tarvii ja netissä ei pysty joka paikassa maksamaan HETI suoraa kun tekee tilauksen.. Postiennakollakin olen tilannut. plääh.. turha täältä on mitään kysellä :) *jatkaa ostelua postiennakolla. :) ap

Vierailija
4/52 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

postiennakolla.

Vierailija
5/52 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain tilin h&m, muista en tiedä. Net anttilasta ehkä saa pienellä summalla

Vierailija
6/52 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku viisas sano et Hobby Hall & Net anttila tarkista vanhojen asikkaiden luottotietoja. Itsellä ei kokemusta kun luottotiedot aina olleet puhtaat.

Vierailija
7/52 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus mennyt ja Hobbarista tarkistettiin, samoin Anttilasta.

Suosittelen ap:lle velkajärjestelyyn hakeutumista, missä olen itsekin, että joskus asiat tulee kuntoon ja samalla saa toivoa tulevasta + oppii jotakin.

Odota ap. rauhassa alennusmyyntejä, äläkä koita tilata mitään, jos ei kerran ole varaa.

Vierailija
8/52 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

velista on tehty maksusuunnitelmat. ja ei siis ole kyse siitä, etteikö olis nyt rahaa.

Velat on vanhoja paskoja jotka saivat alkunsa siitä ku oltiin eräässä pyramidihuijaus systeemissä joka on kaatunut jo aika päiviä sitten. ap

Vierailija
9/52 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tiedä, voiko luottotiedottomana.

Vierailija
10/52 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

velista on tehty maksusuunnitelmat. ja ei siis ole kyse siitä, etteikö olis nyt rahaa. Velat on vanhoja paskoja jotka saivat alkunsa siitä ku oltiin eräässä pyramidihuijaus systeemissä joka on kaatunut jo aika päiviä sitten. ap

Vierailija
11/52 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalailla ne romanit sekä pitsanpyrittäjät voi ajatella sinusta että ei anna sinulle luottoa.Tuosta teksistä voi pääätellä että olet rasisti,saman lailla hekin kätvtä töissä ja maksavat laskuja kun men muutkin..Ja kelpaahan se pizza ruoka jokaisen suuhun.

Vierailija
12/52 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mistä saa laskulle ilman luottotietoja? :)

Vierailija
13/52 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun piipittäjät antakaa ihmisten tilata jos haluaa!!!

Vierailija
14/52 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäkää googlea ja eri hakusanoja niin kummasti löytyy paikkoja missä ei hetua edes kysellä ja laskun kanssa toimitetaan. tänäänki tuli kirje johon pitää vaan nimmari pistää ja laittaa takaisin menemään niin tulee noin 1000euron puku itselle ja luottotiedot menneet vuosia sitten.

esim tämmönen googleen "lasku tulee tilauksen mukana" nii löytyy paikkoja

Vierailija
15/52 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ***tu, tämä ap ei varmaan kysynyt tätä asiaa siksi että kaikki maailman snobit pääsee aukomaan päätään hälle siitä kun on luottotiedot menny. Että eihän tässä kyse ollu siitä että miksi ap haluaa tilata laskulla tai miksi hänen luottotiedot on menneet.

Vierailija
16/52 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2010 klo 21:29"]

onko mitään nettikauppoja josta voi tilata laskulle? tarkoituksena tietty maksaa tilatut tuotteet, vaikka on luotot menny.

[/quote]

Niinpä niin...luoototiedot menneet ja lisää velkaa pitäisi saada.

Vierailija
17/52 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin erään nuoren miehen, joka oli ollut töissä vuosia. Ikää oli hiukan päälle 20 vuotta. Luottotiedot eivät olleet kunnossa, joten ei saanut lainaa asuntoon tai juurikin tilattua mitään.Niin ja tuo merkintä oli tullut hänelle aikanaan työuran alussa n.18-vuotiaana.

Äitinsä oli totaali yh, jolla nuorempiakin lapsia. Äidin tilanne oli ajautunut taloudellisiin ongelmiin, jolloin poikansa auttoi äitiä ottamalla lainoja. Lopulta ei itse pystynyt maksamaan, koska piti pystyssä omaa ja äitinsä taloutta.

Eli tosiaankaan ei voi tuomita, ellei tunne tilannetta

Vierailija
18/52 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tosiaan maksa heti nettipankin kautta? Miksi haluat laskulle?

Vierailija
19/52 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on luottotiedot menneet niin Pankki ei anna nettitunnuksia jos ei niitä ennestään ole ollut kyseiseen Pankkiin.

Vierailija
20/52 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2013 klo 04:04"]

niin mistä saa laskulle ilman luottotietoja? :)

[/quote] No mä sain ainakin Hobby hallista sekä ellokselta.