Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tsiisus mikä perhe kylpylässä!

Vierailija
11.12.2010 |

lastenaltaassa poika noin 3 vuotaa suihkuttaa vesiruiskulla kaikkia muita lapsia ja aikuisia suoraan naamaan. Äiti ja isä vaan istuu altaassa ja hymyilevät.

Muut antaa kasvoillaan merkkiä, että käskekää tuon kakaran lopettaa. Ei mitään reaktiota. Lapsi nauraa ilkikurisesti ja jatkaa tahallista kiusantekoa.

Eräs nainen menee mainitsemaan asiasta vanhemmille. Ei edelleenkään reaktiota. Sitten nousevat altaasta pois. Lapselle ei kerrota, että näin ei saa tehdä.

Porealtaassa nämä vanhemmat selittävät lapselle, joka yrittää kiivetä altaasta isompaan altaaseen (johon siis voisi hypätä porealtaasta, mutta kiellettyä), että niin ei saa tehdä ja että se on kiellettyä.

Hetken päästä vilkuilevat olkiensä yli ja kiipeävät koko sakki tästä kielletystä kohdasta sinne isompaan altaaseen, johon ovat juuri kieltäneet lastansa aiheellisesti hyppäämästä. Hyppäävät suoraan kieltokyltin kohdalta.

Porealtaassa oli 10 ihmistä sillä hetkellä, kuvittelivatko ettei kukaan huomaa?

Ei hyvää päivää mitä idiootteja.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sillä on jos siitä EI HYPPÄÄ VETEEN?

Jos sun mielestä on kiusaamista loiskia niin että osuu kasvoihin niin hyvä. Minä käännyn toiseen suuntaan jos joku lapsi onnistuu vieressä loiskuttamaan niin.

Ei mitään hajua missä te kävitte, eikä kiinnosta. Kyllä noita tosiaan tässä maassa riittää kylpylöitä. Samoin ihmisiä jotka liioittelee käskyjensä kanssa!

Kyllä minäkin saattaisin sanoa lapsilleni että tohon altaaseen ei ammeesta saa hypätä, mutta siitä saatettaisiin mennä alas jos kerran onnistuu kulku ja vaan hyppääminen altaaseen estetty.

SINÄ se olit joka meni kieltojaan russuttamaan, miksi sinua pitäisi tuntemattoman totella varsinkin jos vedessä omat vanhemmat sallii luttaamisen ja pitää lapsen läträystä hauskana?

10

EI SAA SIIRTYÄ, EI SAA HYPÄTÄ toiseen altaaseen. Ymmärrätkö?

Minä sanoin lapselle siksi, että roiskutti suoraan vauvamme naamaan vettä. Ja kun vauvan kanssa on vähän hankala mennä muihin altaisiin niin, että saa itse vähän puuhailla altaassa. Ja sohotti suihkullansa joka paikasta vauvan naamaan.

Isommat lapseni tietysti osasivat väistää ja hekin ääneen ihmettelivät, että mikä poikaa vaivaa.

T: Ap

Vierailija
22/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole allasmamma! :D

Jos minuun törmää ja mun lapselle tulee lässyttämään ettei saa vedellä loiskia niin tietää törmänneensä minuun!

Minulla on myös vahvat mielipiteet miten vedessä toimitaan ja loiskimien ei haittaa. Itse olisin kiinnostuneempi turvallisuudesta kuin siitä että joku nahkea ämmä tulee selvittämään kieltojaan.

10, joka on sitä mieltä että eräät käytöspoliisit saisi jäädä kotiin kuin tulla säätämään omien ohjeidensa kanssa. Ette te määrittele miten altaassa kuuluu olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, nyt sulla olikin vauvaa jo ruiskittu!

On siinä ero käveleekö jossain vai hyppääkö altaaseen toisesta altaasta! Mitä siinä kiellettiin: hyppääminen? Vai kulku?

Varmaan sen 3- vuotiaankin kanssa on hankala mennä moneen paikkaan? Ehkä ei osaa uida?

Minusta sulla ei ole paikkaa nurista: jos vanhemmat hymyilee ja pitää hauskaa niin en usko että lapsi KIUSAA.

Sinulla taas saattaa olla asiasta todella herkät hoksottimet ja epäilen kokoajan enempi tota sun suihkuttamistakin: millä helvetin kasteluletkulla 3- vuotias sielä kastelee suoraan naamaa?

10

Vierailija
24/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa sanon että lapsillani ei ole rajoja eikä he osaa käyttäytyä?

Jos sinusta vesi ei saa rannalla tai altaalla loiskua niin ÄLÄ SINÄ MENE!

Kyllä minusta vedessä saa leikkiä vesileikkejä ja kaikki noi putket jotka sylkee sisältään vettä on leikkipaikkoja eikä niissä vaan jokkut eläkeläiset seiso hiljaa paikallaan alla!

10

mutta sen tahallinen ruiskuttaminen toisten naamaan, etenkin sellaisten ihmisten naamaan, jotka eivät ko. leikkiin osallistu, ei ole hauskaa, eikä se ole oikeastaan leikkiä, vaan kiusantekoa. Et sanonut missään kohdassa, että lapsillasi ei ole rajoja, mutta jos sinusta veden ohikulkijoiden naamaan roiskuttaminen tai suihkuttaminen tahallisesti ei ole sellainen teko, josta lasta pitäisi kieltää, tulee mieleen, että ehkei niitä rajoja ole, ainakaan oikeissa paikoissa.

Vierailija
25/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun lapsesi ruiskisi tahallaan vettä toisten kasvoille ja siitä sanottaisiin hänelle asiallisesti heti, niin hän tajuaisi varmaan miten altaassa ollaan. Ihan sama, miten sinä reagoisit tai uhittelisit sen tosiasian edessä. Loiskiminen ei ole kiellettyä, mutta tahallinen kiusanteko kyllä.

En ole allasmamma! :D

Jos minuun törmää ja mun lapselle tulee lässyttämään ettei saa vedellä loiskia niin tietää törmänneensä minuun!

Minulla on myös vahvat mielipiteet miten vedessä toimitaan ja loiskimien ei haittaa. Itse olisin kiinnostuneempi turvallisuudesta kuin siitä että joku nahkea ämmä tulee selvittämään kieltojaan.

10, joka on sitä mieltä että eräät käytöspoliisit saisi jäädä kotiin kuin tulla säätämään omien ohjeidensa kanssa. Ette te määrittele miten altaassa kuuluu olla.

Vierailija
26/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös vahvat mielipiteet miten vedessä toimitaan .

Hahahaha, hyvä että sinulla on vahvat mielipiteet siitä MITEN VEDESSÄ TOIMITAAN. Kiitos Sinulle illan nauruista! :---D

Vierailija
27/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minulla on vahvat mielipiteet.

Ei-ap

En ole allasmamma! :D Jos minuun törmää ja mun lapselle tulee lässyttämään ettei saa vedellä loiskia niin tietää törmänneensä minuun! Minulla on myös vahvat mielipiteet miten vedessä toimitaan ja loiskimien ei haittaa. Itse olisin kiinnostuneempi turvallisuudesta kuin siitä että joku nahkea ämmä tulee selvittämään kieltojaan. 10, joka on sitä mieltä että eräät käytöspoliisit saisi jäädä kotiin kuin tulla säätämään omien ohjeidensa kanssa. Ette te määrittele miten altaassa kuuluu olla.

Vierailija
28/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää jankkaaja, josta oon joskus kuullut av-aikanani puhuttavan?

Vierailija
29/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on ainaki huumorityyppi vahvoine mielipiteineen! Heheheh :--D

Vierailija
30/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on ainaki huumorityyppi vahvoine mielipiteineen! Heheheh :--D

kyllä hänellä taitaa olla toi huumorin kukka se kaunein kukka.

Vierailija
31/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen jankkaaja?

Käyn tässä keskustelua. Jos ei kelpaa: suksi muualle!

Missä ajassa nyt sitten olet?

TOIMINNALLA tarkoitan UIMISTA ja miten uidaan toisten kanssa: ei roikuta kaulassa tai pidätellä hengitystä veden alla kisana yms. turvallisuutta. Myös veteen hyppääminen kieletystä paikasta.

Vedessä saa vesi roiskua!

Se on täysin ihmisestä kiinni milloin "vettä roiskuu liikaa naamalle" ja milloin "loiskuttaminen on kiusaamista".

Näihin ei ole ohjeistuksia ja minusta se on vaan vittuilua jos joku ulkopuolinen niuho tulee sanomaan leikki-ikäselle ettei saa loiskuttaa.

Kyllä vesileikeissä saa loiskuttaa. Se kuuluu osana kylpylää ja uimahallien lastenallasta että lapset sielä saattaa loiskuttaa.

Jos sun lähellä ei saa loiskuttaa niin miksi menet? Että sun päässä kiristää?

Sää olet joku kyylä ja päätät että sää menet aukomaan jollekin kasvatuksesta. Taidat saada kiksejä tollasesta. Esn viikolla huokailet kaupan jonossa ja seuraavalla viikolla pulkkamäessä.

10

Vierailija
32/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvoine mielipiteineen :DDDDDDDDDD

ei juma

Vierailija
33/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein -> tähän tulee jokin jurpo ja huonokäytöksinen teko. No kysykää tolta kympiltä millainen =). Ollaan saatu sellainen ihan elävältä kiinni.

Vierailija
34/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedessä saa vesi roiskua!

Se on täysin ihmisestä kiinni milloin "vettä roiskuu liikaa naamalle" ja milloin "loiskuttaminen on kiusaamista".

[..]

Kyllä vesileikeissä saa loiskuttaa. Se kuuluu osana kylpylää ja uimahallien lastenallasta että lapset sielä saattaa loiskuttaa.

Jos sun lähellä ei saa loiskuttaa niin miksi menet? Että sun päässä kiristää?

Sää olet joku kyylä ja päätät että sää menet aukomaan jollekin kasvatuksesta. Taidat saada kiksejä tollasesta. Esn viikolla huokailet kaupan jonossa ja seuraavalla viikolla pulkkamäessä.

10

Kyllä mä kiellän lapsiani roiskuttamasta vettä tahallaan ihmisten päälle. Jos lapset leikkivät keskenään sellaista leikkiä, että vettä roiskutetaan, niin se on ok. Kanssauijat pitää ottaa huomioon, ja jos ei osaa näin tehdä, niin ei pidä mennä uimahalliin tai kylpylään.

Kyyläämistä en harrasta, sen sijaan harrastan muiden ihmisten huomioonottamista, ja opetan sen lapsillenikin.

Vierailija
35/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yhtään outoa, että kaikki muut ovat sitä mieltä, että tahallaan ei saa toisen päälle loiskuttaa tai ruiskuttaa, eikä sellaisista paikoista saa kulkea, joista kulku on kielletty, ja vain sinä yksin olet sillä kannalla, että on ok loiskuttaa toisten päälle ja kulkea mistä haluaa?

Vierailija
36/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli isänsä kanssa uimahallissa. Poika hyppi reunalta, vaikka vieressä isot kyltit, ettei saa hyppiä.

Siinä vaiheessa kun hyppäsi lapseni niskaan, sanoin pojalle, ettei saa hyppiä, siinä on kyltti. Poika isänsä luo juoruamaan. Isä syöksyi huutaen luokseni. Selitin, että reunoilta ei saa hyppiä.

Isä huutamaan (siis huusi oikeasti), että poika saa hyppiä, mitä haluaa. Käski sen jälkeen poikaa hyppäämään oikein kunnolla. Minä keräsin lapset ja sanoin, että käyn ilmoittamassa uimavalvojalle.

Mies kävi käsiksi minuun ja huusi, että kaikenmaailman ämmät ei tule hänelle sanomaan, miten lapsia kasvatetaan.

Onneksi pääsimme karkuun ja kävin sanomassa valvojalle. Mies ohjattiin poikansa kanssa ulos uimahallista.

Vierailija
37/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ohjattiin poikansa kanssa ulos uimahallista.

Oikein sille.

Vierailija
38/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli isänsä kanssa uimahallissa. Poika hyppi reunalta, vaikka vieressä isot kyltit, ettei saa hyppiä. Siinä vaiheessa kun hyppäsi lapseni niskaan, sanoin pojalle, ettei saa hyppiä, siinä on kyltti. Poika isänsä luo juoruamaan. Isä syöksyi huutaen luokseni. Selitin, että reunoilta ei saa hyppiä. Isä huutamaan (siis huusi oikeasti), että poika saa hyppiä, mitä haluaa. Käski sen jälkeen poikaa hyppäämään oikein kunnolla. Minä keräsin lapset ja sanoin, että käyn ilmoittamassa uimavalvojalle. Mies kävi käsiksi minuun ja huusi, että kaikenmaailman ämmät ei tule hänelle sanomaan, miten lapsia kasvatetaan. Onneksi pääsimme karkuun ja kävin sanomassa valvojalle. Mies ohjattiin poikansa kanssa ulos uimahallista.

Vierailija
39/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kuka haluaa varta vasten vettä päin naamaa vaikka kylpylässä oltaiskin?

Nämä samat ipanat on niitä joita ei koske mitkään säännöt missään ja sitten on vielä äiti huutamassa vieressä että kyllä meidän lapsi saa tehdä mitä haluaa, viis muista. Hiekkalaatikolla saa heittää hiekkaa, puistossa saa töniä, lelut saa repiä kaverin kädestä jne.

Ja kaikilla on kivaa? Ai niin ,eihän muilla ollutkaan väliä.

Vierailija
40/58 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mä niin tiedän tuon vanhempityypin,jonka mielestä omaa lasta ei saa kasvattaa eikä komentaa yksikään ulkopuolinen ihminen-valitettavasti tämä ihmistyyppi ei itse kykene kasvattamiseen.Yleensä tämän tyypin mammoilla on aivan kammottavat kakarat ja ei toivoakaan paremmasta,koska mamma ei suostu kommunikoimaan esim. open kanssa. Huoh-onneksi kohta on joululoma. terveisin ope

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi