Siis onko nää teistä hienot????
Kommentit (17)
Mutta ne asuukin vanhassa puutalossa, kerää antiikkia jne. Itse en tykkää.
kuten ei mikään muukaan tutoe tuossa firmassa.
Mäkin asun vanhassa puutalossa ja sisustan vanhoilla perintöhuonekaluilla (ei nyt ehkä ihan antiikilla aina...).
Kaikki Metsolan vaatteet ei kyllä miellytä, enkä pukisi lastani pelkästään niihin.
ovat aivan mahtavat :) Mutta en usko, että 4 vuotias poikani suostuisi noita pitämään, joten ostamatta jäisi.
mutta todella kalliit, en ostaisi.
Tyttö on sen verran isompi (5) että se ei enää käyttäisi.
nyt retro-kiintiö on tupaten täynnä. Ei ainuttakaan retrohtavaa riepua enää meille..yäk.
retrovaatteet köyhyyteen. Vaikka tiedän, ettei ne sitä ole, mutta ne vaan näyttää siltä. Ihan kuin perheellä ei olis varaa ostaa uusia vaatteita vaan on pengottu mummon vintiltä kaikki mahdolliset rytkyt käyttöön. Omilleni en voi niitä laittaa ja yritän muutenkin päästä tästä ajattelumallista eroon.
vaikkapa lasten syys/kevätpipona. Noin laajana vaatepartena kuin haalarit kangas näyttää ainoastaan rumalta ja levottomalta. Pipona se toimisi enemmän piristävänä väriläikkänä.
Mutta tämä nyt on minun henkilökohtainen mielipiteeni.
iloiset retropökät olivat. Osa noista uusretrovaatteista on hieman liian räikeänvärisiä, tuokin alkaa olla niillä rajoilla, etten laittaisi poikani päälle. Jos vaate vie kaiken huomion ihmisestä itsestään, niin se on silloin epäonnistunut valinta!
Mutta mielluummin ostan aina voimakkaita värejä kuin jotain beigeä ja vaaleansinistä. (ja beigekin on kivaa vaihtelua välillä)
Yks-kaksiivuotiaalla voisin pitää tuollaisia, koska viidennen lapsen kohdalla ei ole enää tarvetta pukea pikkuaikuiseksi vaan mieluummin saa näyttää vauvalta mahdollisimman kauan.
Mutta yhtään retrovaatetta meillä ei vielä siltikään ole. Eikä taida tullakaan, ei NIIN paljoa kiinnosta.
lapsekkaista vaatteista. Hinta vaan on aivan liian korkea mun kukkarolle, muuten voisin ostaa yksivuotiaalleni.
Enkä oikein perusta tuosta teknisvempele-tuputuksesta, nuokin on turhan selkeästi heti poikapöksyt kun on pitänyt traktoreilla koristella, vaikka väristä tykkäisin kyllä tytölläkin.
Samalla sivulla olevat yksiväriset vihreät on enemmän mun makuun. Tykkään kirkkaista väreistä lapsilla, en niinkään hempeistä ja pastelleista.
mutta toisen etukappaleen olisin kyllä leikannut vähän eri kohdasta kangasta.
Mutta en laita 40 euroa yhteen vaatekappaleeseen.
:(
Tohon hintaan tulee jo mieleen kävellä kangaskauppaan ja hurauttaa omin pikku kätösin jotain "retroa".
ei ne rumiakaan olleet. vihree väri onkin mun lemppari väri.