Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko on vielä hereillä? miksi valvot nyt?

Vierailija
11.12.2010 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uni maita.

Palailin ystävättäreni luota ja olen mietteissäni. Olen vähintäänkin rakastunut, mutta juuri nyt ei ole mielessä ne vaaleanpunaiset ja siirappiset ajatukset.

Vierailija
2/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukumisrytmi menny aivan sekasin,ku vauva valvotti. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämää suuremmat ajatukset.

Seurustelen vakavasti ja olen tehnyt sitä jo viisi vuotta nuoren ja upean lapsettoman naisen kanssa, mutta...

Minulla on lapsi ja hän ei mahdu yhteiseen elämäämme.

Nyt olen tutustunut aivan loistavaan ihmiseen, samanikäiseen kuin minä, jolla on kaksi lasta ja kiinnostaisi vaihtaa.

Nykyisen kanssa meillä siis on 15 vuotta ikäeroa..

Tero

Vierailija
4/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämää suuremmat ajatukset. Seurustelen vakavasti ja olen tehnyt sitä jo viisi vuotta nuoren ja upean lapsettoman naisen kanssa, mutta... Minulla on lapsi ja hän ei mahdu yhteiseen elämäämme. Nyt olen tutustunut aivan loistavaan ihmiseen, samanikäiseen kuin minä, jolla on kaksi lasta ja kiinnostaisi vaihtaa. Nykyisen kanssa meillä siis on 15 vuotta ikäeroa.. Tero

mutta kieltämättä on paha nakki tuo ettei lapsi mahdu yhteiseen elämäänne. En neuvo.

Vierailija
5/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämää suuremmat ajatukset. Seurustelen vakavasti ja olen tehnyt sitä jo viisi vuotta nuoren ja upean lapsettoman naisen kanssa, mutta... Minulla on lapsi ja hän ei mahdu yhteiseen elämäämme. Nyt olen tutustunut aivan loistavaan ihmiseen, samanikäiseen kuin minä, jolla on kaksi lasta ja kiinnostaisi vaihtaa. Nykyisen kanssa meillä siis on 15 vuotta ikäeroa.. Tero

mutta kieltämättä on paha nakki tuo ettei lapsi mahdu yhteiseen elämäänne. En neuvo.

neuvoja.

Aika perseestä on elämäntilanne, tavallaan.

Lapsen ja exän kanssa elämä sujuu mallikkaasti, parempaa ei voisi toivoa.

Mutta onko utopiaa toivoa vielä joskus kunnon perhe-elämää?

Tero

Vierailija
6/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä pysty nukkumaan.

Vierailija
7/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin kuopuksen huutoon enkä saa enää unta, mullakin lasten huono-unisuus sekoitti unirytmin niin etten enää osaa nukkua sikeästi.

Vierailija
8/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiaisen keikalta. Vielä niin ylikierroksilla etten mennyt nukkumaan.

Vierailija
9/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoja. Aika perseestä on elämäntilanne, tavallaan. Lapsen ja exän kanssa elämä sujuu mallikkaasti, parempaa ei voisi toivoa. Mutta onko utopiaa toivoa vielä joskus kunnon perhe-elämää? Tero

Vierailija
10/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoja. Aika perseestä on elämäntilanne, tavallaan. Lapsen ja exän kanssa elämä sujuu mallikkaasti, parempaa ei voisi toivoa. Mutta onko utopiaa toivoa vielä joskus kunnon perhe-elämää? Tero

se ei ole vaihtoehto

Tero

Vierailija
11/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken ja valvon ja mietin tulevaisuutta.

Vierailija
12/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele kunnolla tyttöystäväsi kanssa. Sanoit, että hän on upea ja olette olleet viisi vuotta yhdessä. Ehkä hän voisi hyväksyä lapsesi ja haluta perheen jos teillä muuten on mennyt hyvin... Kissa pöydälle, puhu asiat selviksi. Jos ero edessä niin helpompi lähteä uuteen suhteeseen kun nykyisen kanssa asiat selvitetty.

Haluaisitko itse kenties vielä lisää lapsia?

Vierailija
13/21 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelen, että pesät sammuu ja saa pellit kiinni. kaikki muut jo nukkumassa. supistellut hieman, mutta odottavan aika pitkä.

Vierailija
14/21 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin itkee suoraa huutoa kantoliinassa samalla kun kirjoitan. Edellisellä lapsella koliikki kesti 3 kk.

Vierailija
15/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähen töihin. Hyvää huomenta kaikille!

Vierailija
16/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko mies vai nainen?

Vierailija
17/21 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytän

Vierailija
18/21 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu pari tuntia vielä, sit kotiin. :)

Vierailija
19/21 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää soittaa pomolle et ei pysty tulee töihin ja päiväkotiin pitää soittaa et vie lapsen vähän myöhemmin hoitoon...

Vierailija
20/21 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin ihan väsy, ja kitisee heti kun tutti katoaa suusta (jonka siis itsee puljaa pois). Yöt menee meillä muutenkin vaihtelevsti huonosta tosi huonoon.

Tänään heräilty 15-30 min. välein. Yleensä saa nukkua jopa 1-2h putkeen.

Terolle:

Mielestäni lapsesi kuuluu sinun kanssa samaan pakettiin, halusi nykyisesi sitä tai ei. Itse en pystyisi olemaan miehen kanssa, joka ei hyväksyisi lastani. Tosin tähän varmasti vaikuttaa se, kuinka usein näät lastasi/onko lapsi pääsääntöisesti sinulla, asutko nykyisesi kanssa yhdessä jne.

Mielestäni olisi kuitenkin väärin hylätä _oma lapsi_ ja voin kertoa että vaikka rakastaisit nykyistäsi miten, mutta et saisi täysin sellaista perhettä jota kaipaat, tulee se vaivaamaan sinua jatkossakin. Tosin jos todella rakastaa toista, pystyy sellaisen kaipuunknassa luultavasti kuitenkin elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi