Tyhmät tekevät lapsia, älykkäät eivät.
Ensin tyhmä, kouluttamaton ihminen tekee lapsen, sitten hän huomaa, että raha ei riitäkään sen hoitoon, eikä myöskään ylisuureen asuntolainaan. Tämän jälkeen tulee ero ja voi voi kun on kamalaa olla yh ja raha ei edelleenkään riitä, yllätys.
Nämä samat ihmiset vielä kehtaavat marista kaikista maailman typerimmistä asioista jollakin vauvasivuilla, vaikka kaikki tämä olisi voitu estää ihan vain sillä, että olisi jättänyt ne ilkeät räkänokat tekemättä. Lapsia pitää tehdä sitten, kun on rahaa hoitaa ne. Idarit!
Kuka tämän lystin maksaa? Me korkeasti koulutetut hyvätuloiset, jotka eivät tee lapsia.
Tervetuloa tasavero, tai vielä paremminkin korkea lapsivero.
Kommentit (27)
Nainen laittaa synnyttäessään alttiiksi oman terveytensä (teoriassa myös henkensä), ulkonäkönsä, urakehityksensä ja laittaa paljon aikaa ja rahaa lasten kasvatukseen yhteiskunnan jäseniksi, tulevaisuuden työntekijöiksi ja veronmaksajiksi.
Toisilta menee jopa terveys loppuiäksi, fyysisiä jälkiä jää kaikille pienempiä tai suurempia. Elämästä ja elintasosta uhrataan paljon jälkeläisten kasvatukseen. Mutta jotkut sitten vaan vapaamatkustajina porskuttaa ajatellen että omaa kehoaan ja elämäänsä ei tarvitse laittaa alttiiksi, riittää että maksaa veroja ja toiset synnyttäköön puolestani minulle tulevaisuuden pyllynpyyhkijät.
Minä katson kyllä tehneeni aika paljon tulevaisuuden yhteiskunnan eteen synnyttämällä ja kasvattamalla lapseni, tulevat maksamaan enemmän veroja ja tekemään enemmän töitä yhteiskunnan hyväksi kuin ap olemattomine jälkeläisineen.
ihmistyövoimaa saa käyttää vain ne, jotka ovat sitä tulevaisuuteen tuottaneetkin. ELi vain ne, joilla on lapsia.
Ne jotka ovat vain keränneet rahaa, saavat pyyhkiä sitä kurttusta persettään ihan itse sillä rahallaan, ja miettiä miten pitkälle se riittääkään.
No vastaa sinä nyt siihen, että ENTÄ JOS EI VOI SAADA LAPSIA, VAIKKA TAHTOISI. Mitä sitten?
Se, että et miettinyt yhtään sanojasi osoittaa osaltaan ap:n teoriaa todeksi. Melkoisen julmaa näin lapsettoman näkökulmasta.
Melkoisen julmaa näin lapsettoman näkökulmasta.
Oikeasti kukaan ei kyseenalaista lapsettoman oikeutusta.
toi on about tuplana mun palkka (ja itse asiassa miehen myös), ennen veroja siis.
FM+FT luonnontieteilijät
Vituttaa maksaa veroja 3950,-/kk, että kiitti vaan! Olisi kivaa saada edes joskus jotain takaisinkin päin.
Muistakaa että ne köyhät yh:t maksavat myös kansanedustajiemme uudet torkkupeitot.
Tuskinpa sentään. Mietitäänpä ketkä mahdollisesti ovat nettosaajia ja ketkä nettomaksajia.
ja hyvä niin, että meidänkin geenit jatkuu
että kaltaisesi naiivit uskovaiset kuvittelevat, että vain uskikset näkevät elämässä muutakin kuin materialistisia arvoja. Hukassa elämänsä kanssa voi olla niin uskova kuin ei-uskovakin.
En muuten usko, että kukaan vähänkään sivistyneempi ihminen kykenee löytämään tv7:sta tai radio Deistä mitään muuta kuin tahatonta huumoria.