Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet nyt ja mitkä mahdolliset

Vierailija
10.12.2010 |

loppuillan suunnitelmat sinulla on?

Itse istun tässä hetken koneella ja nautin samalla yhden öölin. Lapsi nukkumassa, mies pikkujouluristeilyllä ja itse painun kohta pehkuihin. Aamulla saattaa olla aikainen herätys:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset syövät isänsä kanssa iltapalaa. jahka nukkuvat, katsotaan kovalevyltä Millenium-trilogiaa.

Vierailija
2/7 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ranskalaista siideriä ja katson Voddlerista jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön karkkia, lapsi 1v meni juuri nukkumaan, mies kaupungilla firman yhteistyökumppaneiden tarjoamalla illallisella. odotan tässä varmaan siihen asti kun tulee kotiin..

Vierailija
4/7 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla selailen nettiä, kun odotan että Discworld-leffa alkaa. Lasissa kokista (aitoa, ei pepsiä tai zeroa). Saattaa myös mennä muutama pala isoa valkoista Tobleronea.

Vierailija
5/7 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan nukahdettua ryhdyn paketointihommiin :)

Vierailija
6/7 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä nukkumaan, aamuvuoro huomenna... mut tytär halusi tehdä joulukortit meidän osaston lääkäreille ja tässä katselen mitä hän tekee... hymy huulessa (tytär 5v.). Mies kuuntelee Youtube musaa ja poika touhuilee jotain omia omassa huonessa... Saavat huomenna nukkua... mä en :(

Vierailija
7/7 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvässä tuiskeessa ja suunnittelen baariin lähtöä, kunhan mies on saanut ruuan valmiiksi (pitää kait sitä jotakin syödäkin).