Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverit kavereita vai vain työkavereita.

Vierailija
10.12.2010 |

Olen vast ´ikää aloittanut uudella työpaikalla ja nyt pari työkaveria yrittävät kovasti olla ystäviäni myös vapaa-ajalla. Itse olen aina vieroksunut työkavereita kavereina. Parempi pitää vähän yksityisyyttä. Mitens teillä muilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koe mitään halua tai tarvetta olla tekemisissä heidän kanssaan yhtään enempää kuin pakko. Edellisen työpaikan ihmisiin olikin paremmat välit; tunnelma tiimissä muutenkin avoimempi ja kivempi. Eli ei ole tarvetta kaveerata. Kaikki illanvietot aion jättää vastaisuudessa väliin, Ihan vain asialliset ja säysetä välit, ei muuta.

Vierailija
2/4 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tää ole mikään joko-tai juttu, yhtä hyvin sen parhaan ystävän tai vaikka elämänkumppaninkin voi työpaikalta löytää. Itselleni ainakin on melkein aina osunut kivat työkaverit, tämän hetkisessä paikassa mun lähimmästä kollegasta on tullut myös yksi parhaista ystävistäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikeastaan tapaa tai pidä yhteyttä työkavereihini vapaa-ajalla, mutta toisaalta töissä mulla kuitenkin on muutama läheisempi työkaveri joille olen kertonut paljonkin itsestäni ja sellaisia juttuja joita en ihan kenelle tahansa kerro, kuten he myös mulle. Meillä on töissä aika iso ikähaitari ja varmaan senkin takia ei tule niinkään vapaa-ajalla nähtyä, koska kiinnostuksen kohteet saattaa olla niin erilaiset. Töissä noita ikäeroja ei niin tule ajatelleeksi eikä niillä ole niin paljon merkitystä. Itse olen 22v. ja mun läheisin työkaveri on 43v.

Vierailija
4/4 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ottanut periaatteekseni suojella vähän yksityisyyttäni. Kamalia kokemuksiakin on eräältä työpaikalta. Älä päästä ihmisiä kovin lähelle alussa vaikka olisivat kuinka uteliaita ja ystävällisiä. Luotettavuus selviää vasta ajan kanssa. Jos annat liikaa itsestäsi, niin sitä voidaan joskus käyttää työpaikalla sinua vastaan esim. jos olet esimiesasemassa. Tai jos joku kilpailee ylennyksestä kanssasi, niin peli voi olla "rumaa". Mustamaalaamista.Varsinkin naiset sortuvat joskus melkoiseen loanheittoon nostaakseen itseään. Kateus voi joskus myös aiheuttaa työkaverien taholta tälläistä luottamuksellisten tietojen väärinkäyttöä. Elämä opettaa. Aina on parempi katsoa ja varoa vähän kuin katua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi