Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valitsee itseään tyhmemmän vaimon. Pitääkö väite teillä paikkansa ?

Vierailija
10.12.2010 |

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämättömämpi kuin mieheni mutten missään tapauksessa tyhmä. Viisas vaimo antaa miehen kuvitella olevansa fiksumpi ja tietäväisempi;D Oma mieheni sanoi jo vuosia sitten ettei kestäisi jos nainen on täysin "kauko-ohjattava", ilman omia ajatuksia ja mielipiteitä.

Vierailija
2/43 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on huomattavasti fiksumpi kuin minä. Minä edustan lähinnä tätä bb porukan älykkyyttä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies valitsee pelkän ulkonäön perusteella kumppaninsa. Lisäksi ovat toisensa poissulkevia. Eli huuhaata.

Vierailija
4/43 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tämä asia kaatoi meidän avioliittomme. Pidin aina itseäni älykkäämpänä. Ei se mies tyhmä ollut, vaan sellainen nokkela ja monitaitoinen - mutta ei älykäskään.

Mies sanoi erotessaan, etten antanut hänelle arvostusta. Asenteeni siis taisi näkyä sanattomassa viestinnässä.

Vierailija
5/43 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se minua viisaampi. Toisaalta voin olla toisissa asioissa nokkelampi ja olenkin. Täydennämme toisiamme.

Exä oli minua tyhmempi, enkä kestänyt sitä alkuunkaan. En kunnioittanut häntä.

Nykyinen aviomies on minua älykkäämpi suhteessa 60-40. Minä taas olen parempi sosiaalisissa taidoissa 70-30 ja elämänviisaudessa minä vedän 70-30. Eli täydennämme hyvin toisiamme.

Vierailija
6/43 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen yleissivistys on paljon minua parempi. Ei vain koulussa kiinnostanut kuunnella eikä mikään jää päähän jollen keskity.

En tiedä sitten onko mies tästä tyytyväinen. Minä hoidan meidän perheen yhteiset laskut ja viikko suunnittelun. Mies on ihan pihalla lasten koulujutuista vaikka kaikista hänelle sanon ja muistettavat asiat jätän esille ettei unohda.

Miehellä on oma yritys johon kuluu paljon aikaa. Hän luottaa minuun että hoidan kaiken perheeseen liittyvän.

Onko sillä "tyhmyydellä" merkitystä jos parisuhde on kuitenkin tasapainossa?

Vierailija
7/43 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä itse. Asiassa on vain kaksi ongelmaa - sellaisia on todella vaikeaa löytää, ja en ole ainakaan toistaiseksi kelvannut niille, jotka olen löytänyt.

Vierailija
8/43 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mä oon korkeammin koulutettu (FM), mutta täysin uuno mitä tulee mm. raha-asioihin ja ns. katuviisauteen. Mies on koulutukseltaan ylioppilas, nyt kaupan alalla ja vääntää mulle usein ratakiskosta esim. meidän laina-asioita. Mulla on kuitenkin parempi yleissivistys ja oon enemmän perillä ajankohtaisista asioista. Täydennämme toisiamme.

Vierailija
9/43 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. nainen on reippaasti sinua älykkäämpi.

Asiassa on vain kaksi ongelmaa - sellaisia on todella vaikeaa löytää, ja en ole ainakaan toistaiseksi kelvannut niille, jotka olen löytänyt.

Vierailija
10/43 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selittääkin surkean miesonneni

Vierailija
11/43 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä meistä, kun ei olla ÄO:ta testailtu, mutta eiköhän me suht samoissa liikuta.

Vierailija
12/43 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko kirjaviisaudesta, sosiaalisesta älykkyydestä, vai mistä? Jos pelkästä äo:sta puhutaan, niin kyllä se meillä olen minä, jolla se on korkeempi. Koulussa menestyin paremmin ja olen korkeamminkoulutettu.

Vierailija
13/43 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli kaikilla mittareilla tyhmempi kuin minä.

Nykyinen on itseni kanssa samaa luokkaa, joissain asiossa viisaampi, toisissa taas minä olen viisaampi.

Vierailija
14/43 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se minua viisaampi. Toisaalta voin olla toisissa asioissa nokkelampi ja olenkin. Täydennämme toisiamme.

Vierailija
15/43 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieko sitten katuu valintaansa.

Vierailija
16/43 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttajien kohdalla tuntuisi toteutuvan. Otetaan Turkista joku sukurutsa AO 80 mies ja ollaan niin onnellisia kun oma AO on luokkaa 70 ;)

Vierailija
17/43 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä aiheena oli, että niissä pareissa, joissa nainen on miestä koulutetumpi, mies lyö naista todennäköisemmin. Eli väkivallan riski on pienempi, jos mies on naista koulutetumpi.

Meillä minä olen koulutetumpi, perheessä ei ole väkivaltaa. Mies on kuitenkin minua fiksumpi aika monella osa-alueella. Ja minä tulen viisaudessani siinä riittävän perässä, ettei ihan eriparisetkaan olla.

Vierailija
18/43 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan yhtä älykkäitä. Tosin käytännössä se ilmenee eri tavoilla. Mies on tyypillinen insinööri ja mä taas en ole yhtä matemaattinen :)

Vierailija
19/43 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tyhmemmällä" tarkoita sitä, että miehet ovat olleet ihan pihalla monista käytännön asioista tahtomatta edes kehittää itseään mitenkään. asioihin pitäisi saada oikea vastaus tekemättä itse mitään ja mahdollisimman vähällä vaivalla.

Vierailija
20/43 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mies on fiksumpi tietyissä jutuissa, esimerkiksi seuraa uutisia tarkemmin kuin minä ja sen puolesta maailmamenossa paremmin mukana. myös esim. matemaattisissa taidoissa pesee minut 100-0. minä sen sijaan olen käytännöllisempi ja loogisempi, ei minun kirjamieheni pärjäisi jos minä en olisi sanomassa että tänään on kylmä päivä, laita toppatakki :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme