Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö ketään, joka olisi tullut raskaaksi hormonikierukasta huolimatta?

Vierailija
10.12.2010 |

Mä nimittäin oon koko ajan pelko perseessä, ettei vaan mun hormonikierukka petä, se olisi katastrofi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes tajunnut olevansa raskaana kun vasta viidennellä kuulla!

Vierailija
2/7 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kova paikka ) :

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se havaittiin vasta kun raskaus oli jo mennyt kesken ja aloin kärsiä voimakkaista supistuksista.

Vierailija
4/7 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko henk.koht. tai kumminserkunkaimalla huomattavasti enemmän kuin viralliset tilastot mahdollistaa.

Kierukkaraskaus on erittäin harvinainen ja yleensä jphtuu siitä, että kierukka ei ole ollut paikoillaan, esim tamponin käytöstä johtuen.

Vierailija
5/7 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko henk.koht. tai kumminserkunkaimalla huomattavasti enemmän kuin viralliset tilastot mahdollistaa.

Kierukkaraskaus on erittäin harvinainen ja yleensä jphtuu siitä, että kierukka ei ole ollut paikoillaan, esim tamponin käytöstä johtuen.

Vierailija
6/7 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt on aika pitkä aika viimeisistä kuukautisista.. Sterilointi tehtiin samaan aikaan kuin tuo kierukka-vauva syntyi. Onkohan mahdollista että olisi taas vauva tulossa?

Vierailija
7/7 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrukka meni synnytyksen jälkeen laittattaessa (ilmeisesti vielä pehmeän??)kohdunseinän läpi kiinni suoleen joten 0.5v meni ja ihmettelin miksi menkat on edelleen runsaat ja hups,se loöytyi väärästä paikasta,leikattiin pois sieltä..no,mut kuitenkin onnex en tullut raskaaksi tuona aikana!!!!!