Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Medislim ja asiakaspalautus!?

Vierailija
10.12.2010 |

Menin halpaan ja otin tuon ilmaisen paketin joka tulee postikulujen hinnalla. Peruutuksesta huolimatta seuraava paketti tuli..

Sähköpostit ei mene perille, asiakaspalvelussa kyllä vastataan, mutta kunnon postiosoitetta, johon paketin voi palauttaa ei anneta, vain jokin tunnus (numerosarja), jota posti ei tunnista.

Posti lupas sen lähettää, mut ne ei voi antaa kuittia, koska niillä ei oo sopimusta kyseisen (huijari)firman kans. Ja jos se ei mee perille, niin nehän alkaa kräväämään maksamatonta laskua.

Onko joku palauttanu tai tietää asiasta jotaki?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!

Vierailija
2/22 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haksahdin myös medislimmin huijaukseen. Yritin peruuttaa seuraavaa pakettiani niin enpäs saanut ketään as.palvelusta ketään puhelimen päähän ja niinhän seuraava paketti tuli. Tilauksen peruuttamiseksi sain etsiä sähköpostinosoitetta pitkin netin ihmeellistä maailmaa.. sitä kautta kyllä peruutukseni astui voimaan. Mutta kuinkas ollakaan.. viikko sitten minulle tuli perintätoimistosta kaksi kirjettä, samalle laskulle yht. yli 100e kaiken huipuksi olen maksanut tämän laksun jo heinäkuussa =) Nyt perintätoimisto selvittää medislimmin kanssa olenko maksun maksanut vai en.. onneksi omalla tiliotteella näkyy että maksu on maksettu.

Se kelle medislimmi oli sanonu että revi vaan lasku, niin en kyllä repisi ennen kuin olisin soittanut perintätoimistoon.

Taitaa huijausta olla koko putiikki =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huijausta on,ihan samat kuviot olen käynyt läpi.karhumakirjeet ja peritätoimisto.OK peritä selvitteli asiaa ja maksuni ei ollut "Kirjautunut"medislimin tilille.näyttää että tätä on tapahtunut paljon.Onneksi en maksanut karhuttuja rahoja,tuskin niitä olisi minulle palautettu.Niin ja grammaakaan en tuoteella laihtunut...

Vierailija
4/22 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAITOIN TUONNE OSOITTEESEEN PERUUTUS JA PALAUTUSILMOITUKSEN,KUIN OSOITE OLIS:

tilaus@redufim.fi ,osoite löytyi netistä,tilausehdot... (medislim)

saa nähdä,onko peruutus otettu vastaan!

Vierailija
5/22 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vasataus että tilaukseni on päättynyt. Kirjoitin viestini 3 eri kielellä ja laitoin e-mailia kahteen eri e-mail osoitteeseen, kerroin että en maksa laskua ennenkuin saan ilmoituksen että se on päättynyt ja jos näin ei tapahdu otan yhteyden kuluttaja-asiamieheen. Jännityksellä jään odottamaan tuleeko vielä lähetyksiä.

Vierailija
6/22 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun ilmoitte kokemuksistanne, ettei hyväuskoiset mene lankaan. Tuli postista tarjous ja lupauksia ties mistä, mutta kun en tilaa niin en tilaa. Jää nuo huijarit ainaskin tälläkertaa ilman tilausta.

Vierailija
7/22 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tilasin itse tuolta reilu vuos sitten ja hyvin meni. soitin asiakaspalveluun ja päätin tilauksen ja enempää ei koskaan lähetetty. nyt tilasin uudestaan ja sama homma. päätin tilauksen ennen laskussa olevaa päivämäärää (mikäli haluat päättää tilauksen tai muuttaa sitä, tulee sinun tehdä se x.x.2012 mennessä asiakaspalveluumme).

Vierailija
8/22 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kukaan voi vielä nykyään mennä johonkin laihdutuspillerihalpaan? Oikeeasti? Miten ihmeessä!

Vierailija
9/22 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pulju on ihan syvältä,menin halpaan minäkin,mutta tein asiasta rikosilmoituksen,katotaan kauanko se firma hengittää!!!

Vierailija
10/22 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, menin kanssa halpaan ja samat sävelet, kuin sinulla. Huomautuslaskuja jne. satelee tämän tästä.

Ei kyllä viitsisi ottaa merkintää kyseisen "haamulafkan" takia. Ainakin sen olen oppinut, että en tilaa mitään vitamiini- tai laihdutus- ym. "lääkkeitä", vaikka sitten kuolisin tähän paikkaan.

Yks Neandertaalin Urpo Varsinais-Suomesta.

Vierailija
11/22 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän numerossa asiakaspalvelu vastaa, kun tulee viesti, kyseinen numero ei ole käytössä eli numer 0800 184 184 eikä sehköposti tiaus@redufim.fi mene perille

help me please

Vierailija
12/22 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi , Zovatox laihdutusilmiö . Postissa oikein nimellä osoitettu tarjous . Meinasin mennä halpaan ja tilata netin kautta, mut eipäs sieltä löytynytkään ko. osoitteella tilauskuponkia. Kirjeen yläosassa sitten löysin sanan medislim ja sitä kautta tälle sivulle....? Mikähän tämäkin juttu oikein on,,,,,

Vierailija
13/22 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 11:32"]

Mikähän tämäkin juttu oikein on,,,,,

[/quote]

Se on tosi, tosi, TOSI tyhmiltä rahat pois -ilmiö.

Vierailija
14/22 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! että kerroitte. Revin mainoksen heti, en tilannut.

Vierailija
15/22 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli kotiin oikein nimellä mainos H.O.P.E laihdutustuotteesta ja mielessä kävi että tilaisin tuota. Mutta mies sanoi, että katso netistä mitä siitä sanotaan, Tämä on myös sellainen, että ylläkulmassa lukee Medislim eli samaa hömppää.

Kiitos teille jotka olette vaivaituneet kirjoitttamaan tänne, ainenkin minun rahat ja murheet säästyivät.

Vierailija
16/22 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että Suomesta löytyy näin monta mammaa, jotka ovat harkinneet näiden ihmelaiduttajien tilaamista.

Vierailija
17/22 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

zovatoxista voin sanoa sen verran että uskon ko. tablettiin.. Sillä olen syönyt ihan tavallista ruokaa päivittäin, sen lisäksi on jäänyt herkuttelu putki päälle että olen vedellyt pullaa ja suklaata :D Ja olen nyt 4 päivää syönyt ko. pillereitä ja laihtunut 1kg vaikka olen ollut mikäkin possu :D Tottakai seuraan vielä tillannetta.. Mutta tuon 4 päivän ainaka voin sanoa että tuo pieni muutos johtuu pillereistä sillä liikuntaa en ole harrastunut nyt sillä halusin kokeilla olematta tekemättä mitään ja tulos on tämä.. Eli hyvältä ainakin vaikuttaa.. :)

-LN

Vierailija
18/22 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittelemaan. ap

Vierailija
19/22 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa liemessä ollaan. Sain viime perjantaina ulosottovirastosta kirjeen myös. Soitin tänä aamuna kyseiseen "firmaan" ja käskivät repiä perintätoimiston laskun,mutta uskaaltaako tehdä niin?

Vierailija
20/22 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, olisimpa lukenut nää jutut ennen kuin menin tilaamaan tuota Redufimia! Juuri äsken soitin ja peruin tilaukseni ja nainen asiakaspalvelussa sanoi että tuotetta ei nyt sitten tule enempää.. Toivottavasti, tai otan kyllä välittömästi yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi