Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oon niiin vihanen miehelleni!!

Vierailija
10.12.2010 |

Se ei ole ikinä kotona. Mä en pääse koskaan mihinkään :(. Mun piti mennä kaverin kanssa yhdeksi yöksi hotelliin mut eihän sekään onnistunut, kun miehellä omia menoja, eikä miestä voi jättää lasten kanssa kun ei pärjää, kun ei ikinä ole niiden kanssa!

Olen viimeksi ollut ilman lasta jossian kuukausi sitten. silloin olin 2h 30 min pois vesijuoksemassa.

Nyt mies on ollut harrastuksen parissa ns vapaaehtoisduunissa koko viikon ja sit illat tehnyt töitä tai muuten kiukunnut. Nyt äsken soitti ja olin viel tosi ilonen, et kiva kun se muistaa mutkin. joopa joo. Kertoi vaan, et aikoo illan taas viettää harrastuksen parissa, samoin huomisen koko päivän ja sunnuntain koko päivän.

Se vaan olettaa, et automaattisesti mä olen kotona ja huolehdin lapset ja ruuat ja pyykit ja siivoukset ja lemmikit. ja hän voi touhuilla mitä lystää..

oon ihan luuseri :(. Nyt itken kiukkuani täällä, Oon kyl enempi vihainen itselleni, kun en uskalla erota tai tehdä muutakaan. Kestän vaan ja kuvittelen, et lopussa kiitos seisoo.. tuskinpa vaan sitäkään. :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö voisi pyytää miestäsi keskustelemaan kanssasi menoistaan, varsinkin noista koko vkl kestävistä? Ja kerro hälle rohkeasti, et kaipaat apua lasten ym. muiden kotihommien kanssa! Tsemppiä!

Vierailija
2/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa sitten vaikka äitinsä tai anopin apuun. Kyllä toi tilanne on perseestä, ethän sä sitä jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuollaiseksi ekan lapsen jälkeen vai miksi teillä on monta lasta?

Vierailija
4/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietämätön mulkku tuo miehes, anteeks vaan, tämän kertomasi perusteella. Miten muka sun vapaa-aikasi olisi sen vähäarvoisempaa, kuin hänen, jota tuntuu kuitenkin olevan RIITTÄMIIN!? Ärsyttävää. Älä suostu! Ajattele ny, hotelliyö ystävän kanssa, miten ihanaa se ois, nukkua hyvin ja nauttia aamiaisesta... Mut ei, kun mies harrastaa ja harrastaa ja harrastaa.

Sano sille sellaset terkut multa, että nostaa päänsä sieltä omasta navastaan vähän vikkelään, mrrrh!!! >:(

Vierailija
5/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä miestä voi jättää lasten kanssa kun ei pärjää, kun ei ikinä ole niiden kanssa!(

Jospa nyt vaan lähtisit ja jättäisit miehen lasten kanssa! Onhan se sentään niiden isä!!

Vähän luottoa sinunkin puoleltasi!

Vierailija
6/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän selkärankaa nainen! Sua kohdellaan kuin lattiarättiä ja sä sallit sen.

Vierailija
7/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli osaavatko itse sanoa kun on nälkä tai pissit vaipassa tms?

Tollompikin pärjää silloin. Miinuksena, että ei osaa sitten valvoa jos tussilla piirretään seinät täyteen. Mutta pieni tuho kotona vai henkinen murtuminen?

Jätät ne muksut kotiin isän kanssa ja sanot että tulet aamulla. Isän on aika oppia olemaan lasten kanssa.

Vierailija
8/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha täällä valittaa, tee jotain, jotta saat elämäsi takaisin.

Vierailija
9/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon fiiliksen kun isä ei missään vaiheessa suostu ottamaan osaa arkeen ja lasten hoitoon. Itse olin kolme vuotta kotona ja mies työtön, mutta silti oli aina poissa. Muka hakemassa töitä, harrastuksissa (VPK, radioamatöörit, politiikka ym)

Halusin kuitenkin itse opiskella lisää ja hain iltakouluun. Saatiin sovittua että mies on kotona arkisin klo.16-21 eli viisi tuntia.

Heti alussa meni kaikki päin hittoa. Kun tulin kotiin, lasten piti olla nukkumassa. Mutta mies ei ollut ruokkinut, vaihtanut vaippaa, käyttänyt pesulla, ei mitään! Tiesi tasan tarkkaan rutiinit ja hommat kun ne oli yhdessä puhuttu ja vielä lapulla. Tätä jatkui monta viikkoa ja mua alkoi niin sterssaamaan lasten puolesta kun siellä ilman huolenpitoa koko illan olivat ja iskä istui koneella tai sohvalla töllöttämässä telkkaria.

Opiskelustani ei tullut mitään, soittelin kotiin että muista antaa nyt ruoka ja nyt pesulle jne.

Mutta eihän sellainen toimi, kyllä aikuisen pitää itse tajuta!!!!

Ei ollut sitten kuin kaksi vaihtoehtoa, joko minä lopetan opiskelut tai lapset menee iltahoitoon päiväkotiin.

Kävikin sitten kaikille paremmin päin. Lapset meni hoiton iltaisin ja minä keskityin opiskeluun. Mies sai mennä menojaan, lopullisesti!!!!

Vierailija
11/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi oudolta, jos lapsia halutaan, mutta niistä ei sitten haluta pitää huolta.

Vierailija
12/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi oudolta, jos lapsia halutaan, mutta niistä ei sitten haluta pitää huolta.

On toivonut, viimeisintä puhui mulle kolme vuotta ennenkö suostuin, kun hän lupasi vaikka mitä, miten hän hoitaa ja on kotona ym.

joo, tiedän, oon tosi tyhmä :(

Vierailija
13/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli osaavatko itse sanoa kun on nälkä tai pissit vaipassa tms?

Tollompikin pärjää silloin. Miinuksena, että ei osaa sitten valvoa jos tussilla piirretään seinät täyteen. Mutta pieni tuho kotona vai henkinen murtuminen?

Jätät ne muksut kotiin isän kanssa ja sanot että tulet aamulla. Isän on aika oppia olemaan lasten kanssa.

kaks koululaista ja 2 alle kouluikäistä, toinen vaippaikäinen. Osaa mies kyl vaipan vaihtaa ym. Mut saattaa esim unohtaa lapsen autoon kaupan parkkikselle tai ei muista antaa ruokaa tai antaa allergiselle väärää ruokaa. Raivoaa isommille asioista joista ei tarvitsisi raivota ym.

Aika usein jos oon poissa, niin mies on ottanut vanhimman lapsen kanssa hirveät koiskeet :(. Ja suurin syy näihin koiskeisiin on kun mies ei oo saanut rauhassa pelata farmvilleä tms.

Vierailija
14/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli osaavatko itse sanoa kun on nälkä tai pissit vaipassa tms? Tollompikin pärjää silloin. Miinuksena, että ei osaa sitten valvoa jos tussilla piirretään seinät täyteen. Mutta pieni tuho kotona vai henkinen murtuminen? Jätät ne muksut kotiin isän kanssa ja sanot että tulet aamulla. Isän on aika oppia olemaan lasten kanssa.

kaks koululaista ja 2 alle kouluikäistä, toinen vaippaikäinen. Osaa mies kyl vaipan vaihtaa ym. Mut saattaa esim unohtaa lapsen autoon kaupan parkkikselle tai ei muista antaa ruokaa tai antaa allergiselle väärää ruokaa. Raivoaa isommille asioista joista ei tarvitsisi raivota ym. Aika usein jos oon poissa, niin mies on ottanut vanhimman lapsen kanssa hirveät koiskeet :(. Ja suurin syy näihin koiskeisiin on kun mies ei oo saanut rauhassa pelata farmvilleä tms.

ap:n tekstin perusteella voi jo tehdä lastensuojeluun ilmoituksen! ellei okeasti sitten ole provo, voiko joku mies olla noin paska ja inhottava?

Vierailija
15/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttui ekan lapsen jälkeen. Painosti mua kovasti, että tehdään heti perään toinen ja niin sitten tehtiinkin.

Kolmanne lapsen tein itselleni. Olin tosi masentunut ja elettiin miehen kanssa eri elämiä saman katon alla. Synnäriltä mies soittikin ekaksi vieraalle naiselle vauvan syntymästä :(. Kolmannen lapsen jälkeen jäikin kiinni pettämisestä ja meillä oli iso aviokriisi.

Sen jälkeen mies muuttui ja osoitti todella haluavansa olla yhdessä. Lapset sai ekaa kertaa isän silloin. Sitä kesti useamman vuoden. kolme vuotta mies puhui mulle neljännen tekoa ja lupasi luopua työmatkoista ja olla kotona ym.

Neljä lasta on. Mies on lupauksensa pitänyt, ei ole öitä työmatkoilla. Mutta on keksinyt uuden jutun lapsen harrastuksen varjolla, mennyt siihen mukaan ja sitä myötä koko harrastustoimintaan ja nyt on poissa koko ajan. Ei öitä kylläkään.

itse ei tajua, et täs olis mitään vikaa. hänen mielestään minä kahlitsen liikaa ja vaadin liikaa ym.

Joo, tiedän, oon tyhmä, avuton luuseri :(. en halua erota lasten takia. pakko vaan kestää. kunhan kitisen, kun en mitään pysty asialle tekemäänkään :(

Vierailija
16/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olet suonut hänelle perheen, ilmaisen hotellin, ravintolan ja pesulan. Tämän lisäksi hän pystyy kaiken ohessa elämään elämää vailla perhevelvollisuuksia. Harrastuksia ja omaa aikaa niinpaljon kuin sielu sietää.

Huh, musta ei olis kyllä tohon. Mä tarvin miehestäni tasavertaisen kumppanin, joka ottaa vastuun perheestään, kun on siihen leikkiin lähtenyt.

Nyt nainen selkärankaa ja stoppi tuollaiselle toiminnalle!

Vierailija
17/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miten tää on tähän mennytkin....

-kohtalotoveri-

Vierailija
18/18 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt laittamaan mies seinää vasten. Hän ei voi kohdella sinua ja lapsia kuin roskaa.

Ihan ensiksi: palkkaa siivooja ja hoitaja. Älä pese miehen vaatteita äläkä tee hänelle enää ruokaa. Älä ole kotona lasten kanssa, kun mies suvaitsee saapua. Anna hänelle aikaa pelata sitä Farmvilleään ja harrastaa jne. oikein olan takaa. Siinä sitten nähdään, alkaako perhe kiinnostaa vai onko menetetty tapaus.

Tehkää te puolestanne perheenä kaikkea kivaa (ilman miestä tietysti). Menette viikkonloppukylään kauemmaksi esim. isovanhempien, ystävien tms. luokse tai sitten ihan kylpylään rentoutumaan. Tyhjennät vaan miehen pankkitilin tai käytät omia rahojasi, joilla pitäisi maksaa esim. laskuja. Mies on laiminlyönyt vuosikausia kodin ja lapset, joten kyllä sinä olet palkkasi ansainnut takautuvastikin. Huolehdi myös itsestäsi. Käy kampaajalla, osta uusia vaatteita, tapaa ystäviäsi tai tee uusia ystäviä, aloita harrastus jne. Jos lapsilla on pari kertaa viikossa hoitaja muutaman tunnin, niin ei ne siihen kuole, ja sinä saat tarvitsemaasi aikaa ja hengähdystauon.

Elä kuukausi niin kuin yksinhuoltaja. Saat vähän tietoa siitä, minkälainen tilanne voisi olla, kun ei ole sitä miestä ja ainaisia riitoja. Veikkaan, että jos tuntuu paremmalta, saat tästä kokeilusta myös pontta irrottautua noin hyödyttömästä ja törkeästä miehestä. Toisaalta myös mies saa mahdollisuuden näyttää, välittääkö yhtään perheestään vai ei, kun teitä ei näy kotona juuri lainkaan etkä ole naputtamassa hänelle asioista, jolloin hän ei voi syyllistää sinua tilanteesta. Kun lapsille on hankittu hoitaja, hänen on pakko vähän miettiä omaa osuuttaan perheessänne, ja tekosyiden keksimisen on pakko loppua.

Joka tapauksessa voitat tässä kokeilussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme