I want a girl so bad!!
Meillä on kaksi poikaa ja tämä on viimeinen raskauteni. Toivon niin kovasti suloista tyttöä!
Kommentit (22)
Kiinalaisen kalenterin mukaan siinä kuussa missä tulin raskaaksi pitäis tulla tyttö. Mutta en tiedä... Sehän on huuhaata.
joo hyvältä kuulostaa meillä kaksi tyttöä saanut alkunsa joka toinen päivä seksillä. Itse poikaa toivoisin, olisiko antaa vinkkejä:D
mulla pojankaipuu on niin suuri, että harkitsen vielä yhden lapsen yrittämistä. Voi kun se olisikin vain minusta kiinni.
Tytönkaipuuni oli valtava!
Sitten raskauduin ja kun kuulimme 3D-ultrassa (vai onko se 4D?), että tulokas olisi 100% varmuudella tyttö olimme ehkä onnellisimmat ihmiset koko planeetalla :)
Olen todella onnellinen pojistani ja tytöstäni. Myös kiitollinen siitä, että sain sekä poikia että tytön.
Varmasti olisin ollut yhtä onnellinen myös pojasta jos en olisi tyttöä saanut. Sitä tyttöä oli vain niin kovasti toivonut, että en voi väittää, ettenkö olisi ollut onnellinen
Tytönkaipuuni oli valtava!Sitten raskauduin ja kun kuulimme 3D-ultrassa (vai onko se 4D?), että tulokas olisi 100% varmuudella tyttö olimme ehkä onnellisimmat ihmiset koko planeetalla :)
Olen todella onnellinen pojistani ja tytöstäni. Myös kiitollinen siitä, että sain sekä poikia että tytön.
Varmasti olisin ollut yhtä onnellinen myös pojasta jos en olisi tyttöä saanut. Sitä tyttöä oli vain niin kovasti toivonut, että en voi väittää, ettenkö olisi ollut onnellinen
saada poikaa, vaikka niillä poppakonsteilla. Tämän voiman edessä ei edes järkeily auta. Silti tiedän, että tyttö voi tulla ja toki olisin iloinen hänestäkin. Mulla vain on jo useampi tyttö ja se ilo pojasta olisi jotain sellaista mitä ei voi edes selittää.
Itsekin toivoin kovasti tyttöä, kun kolmatta odotin, kaksi ensimmäistä on poikia, ja äärettömän rakkaita sellaisia tietysti.
No, kolmas on tyttö, ja olen ikionnellinen. Vaikka ei se tarkoita sitä, ettenkö olisi ihan yhtä paljon rakastanut kolmatta poikaakin, tytön kaipuu vaan oli kova..Kaipa sitä vaan naisena toivoi sitä yhtä tyttöäkin, kun tiesi, että on viimeinen raskaus.
ja jokaisesta olen salaa toivonut tyttöä. Vaikka toki hurjan rakakita ovat pojatkinseitsämännessä raskaudessa kun ultrassa sanottiin vauvan olevan tyttö, eihän em meinattu sitä uskoa.
No viime joulun syntyi ihana tyttö aj tuossa tuo pitkähiuksinen prinsessa nyt taapertaa,. ja koko perheen lemmikki hänesät on tullut, on hauska katsoa miten murkkuikäiset pojatkin on ihan lääpällään suloiseen pikkusiskoon=)
Olen kyllä maailman onnellisin kaikista lapsistani ja siitä että pääsin vielä mekkoja ostelemaan.
Niin ja kaikilla lapsilla on sama isä.
Oikeita hyvinvointiyhteiskunnan kermaperseitä. "Tilaisin nyt yhden tytön/pojan". Sääliksi käy teidän muita lapsia ja sitä yhtä kuopusta, jota sukupuolen vuoksi lellitään. Mitäs, jos lopputuloksena on sairaus tai kuolema? Entä mitä miettii joku köyhyydessä elävä, nälkäinen lapsi? Itsekkäät, ahneet kaikkimulleheti -mammat! Toivottavasti synnytyksenne on kivuliaita ja karmivia.
TÄN takia moni perhe on monilapsinen ja sitten se viimeinen on sitä toista sukupuolta... eipä taida olla lapsirakkaudesta tai hoivavietistä kyse. Toivottavasti edes jaksatte hoitaa ja kasvattaa itse lapsenne.
Anteeksi nyt vaan tyly purkaus, mutten jaksa käsittää tällaista yksisoluisen ajattelutapaa.
Ei mielestani ole vaarin toivoa :) Tosin itsekkin hieman katson kieroon ihmisia jotka tekevat "viela yhden" vain siina toivossa, etta saa tiettya sukupuolta. Sukulaisellani oli kaksi tyttoa...halusi pojan, tuli raskaaksi ja kovaan aaneen ilmoitti, etta jos sielta ei poikaa tule niin han tekee abortin...julisti tata myos laakarilleen joka ultrassa paniikissa sanoi sen olevan poika :D olipahan karvas pettymys synnarilla, kun sielta se tytto syntyi...kuulemma itkikin, etta miksi hanelle on valehdeltu, no lapsi on vammainenkin viela joten...en tieda, voisiko siina jo sanoa et ahneella oli paskainen loppu?
Meilla poika ja tytto ja kolmas tulossa, salaa toivon, etta olisi poika
Minä olen aina halunnut suurperheen ja meillä olisi varmasti useita lapsia vaikka sukupuolet olisivat eri.
Itse asiassa oltiin varmoja että saadaa seitsämän veljestä=) Iloinen yllätys oli tuo pieni tyttö, mutta en usko muiden lasten siitä kärsivän. Hoidetaan kyllä täysin omat lapset, ulkopuolisia hoitajia meillä ei ole, joten siitä sinun ei tarvitse huolehtia. Käydään myös töissä eli muta sosiaalietuuksia ei saada kuin lapsilisät ja korotettu vammaistuki.
Teen myös töitä lasten aprissa eli väitän kyllä rakastavani lapsia.
Sinulla ei varmasit ole itsellä yhtään lasta, todenäköisesti tuo ainokaisesi kuluttaa enemmän kuin meidän suurperheen lapset, jotka ovat tottuneet siihen että kaikkea ei voi saada. Ja kuka meistä nyt oiekasti miettii monessakaan valinnassaan jotain kehitysmaan lasta. Mitä sinä jätät heidän vuokseen hankkimatta.
Ihan kuin elämässä voisi vaatia kaikkea. Yhtenä vuonna miss Suomi-kisassa joku kandidaatti puhui, että haluaa kaksi lasta, tytön ja pojan. Just. Joku kun ei saa lasta lainkaan.
Yksi nainen odotti kaksosia, tiesi saavansa tytön ja pojan. Puhui sitten kehuen, että hänen lapsistaan tulee oikeita kaunottaria.
-syntyivät kehitysvammaisina.
voisin välillä lainata ne hetkeksi jollekin, sellaisia tulisieluja ovat.
Siitä huolimatta, että ovat samaa sukupuolta, on toinen ihan "jätkä" ja toinen sitä prinsessamallia.
mutta tilaamista en siedä. En edes sitä, että tehdään vielä se yksi, jotta se ehkä voisi olla sitä toista sukupuolta.
Meillä on kaksi poikaa. MIes haluaisi kovasti kolmannen (pojan vaikka toki se tyttökin hänelle kelpaa). Itse en vain ole varma. Aluksi olin mutta kun sukulaiset ovat alkaneet vihjailla, että kai te vielä sen tytön teette, olen itsekin alkanut miettiä motiivejani. Kolmannesta alettiin puhua heti kun tämä toinen oli reilun kuukauden ikäinen. Sukupuolet on aina saatu selville jo ultrassa (ja olen aina jotekin tiennyt, kumpaa odotan). Eli siis emme ole koskaan edes salaa mielessämme tilanneet tyttöä. Mutta nyt en enää voi olla varma, kun sukulaiset puhuvat siitä tytöstä. Olen tosiaan alkanut miettiä jopa sitä, että saattaisimme saada vammaisen lapsen, ja olemmeko valmiita siihen vanhemmuuteen.
Voipi olla, että meille jää vain kaksi lasta. En halua ottaa pienintäkään riskiä siitä, että alkaisin tilata lapsia tietyllä sukupuolella. Haluan olla sataprosenttisen varma, että haluan vauvan, en tiettyä sukupuolta.
se on niin helppo tyttöjen ja poikien äitien tulla viisastelemaan ja jeesustelemaan, kun on molempia itsellä. Ja en tosissaan voi uskoa, että joku tekisi vielä yhden vain siitä syystä, että kokeilee onneaan. Se on jo hullua kyllä. Siltikin voi toivoa, että jospa nyt tulisi se eri sukupuolen edustaja taloon.
minulla on 7 lasta ihan vaan sen takia että halaun ehdottomasti sen tytön. Kyllä tällaisessa suurperheessä on niin paljon hommaa, että kyllä niitä lapsia pitää haluta ihan vaan lapsina.
Ainahan lasten hankinta on itsekäs valinta, ei se lapsi tänne ole pyytänyt päästä. ja kun ei sitä sukupuolta tai tervettä alsta voi tilata. Vaan pitää olla valmis ottamaan vastaan se joka tulee. Mutta saa ihminen toivoa, ei se ole kiellettyä eikä siitä rangaista. ja kyllä minä uskallan sanoa että olin tuosta tyttökuopuksesta erittäin onnellinen, tosin niin ollen ollut myös pojista varsinkin kun heidät on suurin osa tehty lääkärin avulla
mutta tilaamista en siedä. En edes sitä, että tehdään vielä se yksi, jotta se ehkä voisi olla sitä toista sukupuolta.
Meillä on kaksi poikaa. MIes haluaisi kovasti kolmannen (pojan vaikka toki se tyttökin hänelle kelpaa). Itse en vain ole varma. Aluksi olin mutta kun sukulaiset ovat alkaneet vihjailla, että kai te vielä sen tytön teette, olen itsekin alkanut miettiä motiivejani. Kolmannesta alettiin puhua heti kun tämä toinen oli reilun kuukauden ikäinen. Sukupuolet on aina saatu selville jo ultrassa (ja olen aina jotekin tiennyt, kumpaa odotan). Eli siis emme ole koskaan edes salaa mielessämme tilanneet tyttöä. Mutta nyt en enää voi olla varma, kun sukulaiset puhuvat siitä tytöstä. Olen tosiaan alkanut miettiä jopa sitä, että saattaisimme saada vammaisen lapsen, ja olemmeko valmiita siihen vanhemmuuteen.
Voipi olla, että meille jää vain kaksi lasta. En halua ottaa pienintäkään riskiä siitä, että alkaisin tilata lapsia tietyllä sukupuolella. Haluan olla sataprosenttisen varma, että haluan vauvan, en tiettyä sukupuolta.
meillä kolme tyttöä ja neljännestä lapsesta haaveillaan. Toivoisin poikaa jos joskus meille vielä vauva tulee, mutta en itsekään tiedä motiivejani. Paras ystäväni, kun sanoi vielä kyllä se poika talossa pitää olla. Se loukkasi kovasti, vaikka tuskin hän itsekään tajusi, että loukkannuin. Haluanko sittenkin vain koettaa saada sitä toista sukupuolta. En voi yrittää vauvaa ennenkuin olen varma, että sukupuolella ei väliä ja siitä syystä vauva voi jäädä kokonaan yrittämättä. Silti tiedän, vaikka poikaa kovasti toivon rakastuisin siihen neljänteen tyttäreenkin viimeistään silloin kun hän syntyisi.
vai ihan niinkuin pojatkin