Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä haaveilet? Mitä vielä toivot elämältä?

Vierailija
10.12.2010 |

Mä olen aina haaveillut perheestä. Nyt se on ja hassua kun huomaan miettiväni, että mitä muuta toivoisinkaan :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei tarvitsisi AINA miettiä, kuinka selviää rahallisesti tästäkin kuusta.

Vierailija
2/11 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan vaikka lumettomiakin.

Sitten toivoisin lämmintä asuntoa ja enemmän käyttörahaa elämiseen. Työpaikkaa olen toivonut pitkään mutta suoraan sanottuna sitä en jaksa toivoa enää, mieluummin voittaisin lotossa ja eläisin sitten niillä rahoilla.

En nyt oikeastaan tällä hetkellä keksi muuta mitä siis itselleni toivoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä minä että mies olemme pätkätöissä (ja ennen kuin kukaan sanoo että mitäs ette käyneet kouluja niin olemme FM ja FT, luonnontieteilijöitä), joten mikään asunnon osto ei tule kuuloonkaan kun ei ole tietoa mitkä on tulot muutaman kuukauden päästä.

Vakiduuni toisi vakautta jonka avulla voisi suunnitella elämää vähän pidemmälle.

Vierailija
4/11 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin lapset kasvatettua isoiksi ilman suurempia ongelmia ja että pääsisivät sitten hyvin oman elämän alkuun. Toivon siis että vältyttäisiin kouluongelmilta, päihdeongelmilta, sairauksilta jne.

Oma haaveeni on myös, että miehen kanssa päästäisiin pois työelämästä jo ennen eläkeikää ja pystyttäisiin kiertämään maailmaa.

Vierailija
5/11 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina rakastanut lukemista ja kirjoittamista. Sain ammattikoulun jälkeen kipinän alkaa kirjoittamaan ja olen netissäkin julkaissut novelleja sun muita ja saanut niistä positiivista palautetta. Sen rohkaisemana uskalsi alkaa (ainakin yrittämään) kirjan kirjoittamista. Sain huomata, ettei se ole niin helppoa kuin voisi kuvitella vaikka on tottunut kirjoittamaan pitkiäkin tarinoita (tyyliin 200 sivua).

Suomessa ylipäänsä kirjan julkaisuun asti saaminen ei ole helppoa ja se vaikuttaa myös omaan kirjoittamiseen. Huomaa liian paljon aukkoja tarinassa eikä oikein jaksa uskoa, että siitä tulisi mitään muuta kuin kasa sivuja täynnä roskaa. Minulla tuo projekti on kestänyt jo likimain puolitoista vuotta eikä näytä ihan heti loppuvan koska en usko itseeni tarpeeksi.

Kait sitä pitäisi vain ajatella asia niin, että kirjoitan tarinan vain omalle kotisivulleni enkä lähetä sitä mihinkään kustantamoon. On kuitenkin niin pienet mahdollisuudet siitä, että se joskus julkaistaisiin =/ Suomi kun on täynnä minuakin paljon lahjakkaampia kirjoittajia.

Vierailija
6/11 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saada toinen lapsi. Ei onnistu, ei. :( Jos se joskus onnistuisi (sitä onnea!), niin haluaisin myös joskus muuttaa pois kaupungista, en ihan korpeen, mutta omaan rauhaan. Lumitöineen, pimeyksineen, kaikkineen. :)

Vierailija
7/11 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni ja sukulaisilleni. Muut haaveet ovat aikaa sitten kadonneet.

Vierailija
8/11 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen saatiin hoidoilla.

Haaveilen myös kodista, jossa olisi tilaa. Mieluiten omakotitalosta.

Olisi myös mukavaa viettää muutama vuosi ulkomailla asuen.

Siinäpä ne.

Vierailija
9/11 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että olen eläkeiässä riittävän hyväkuntoinen elämään normaalia elämää ja harrastamaan asioita; että puolisoni on silloin yhtä terveenä rinnallani; että eläkkeeni riittää siihen mitä tarvitsen (varsinkin jos olisin jäänyt leskeksi). Aion ainakin käydä ikäihmisten yliopistossa, käydä usein planetaariossa, lukea kirjallisuutta ja liikkua.

Vierailija
10/11 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen, että pääsisin joskus eroon kroonisesta kivustani, jota on kestänyt jo yli 15 vuotta. En osaa haaveilla mistään muusta, kun kaikki muu tuntuu niin mahdottomalta tämän kivun kanssa. Jos käy niin onnekkaasti, että vielä joku päivä olisin jotenkin kivuttomampi ja  toimintakykyisempi, niin haaveilen, että  osasisin sitten löytää elämääni asioita, joista muodostuu suht mukava arki.

Vierailija
11/11 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pieni talo maalta

Velattomuus

Pari-kolme piuhapyllyä

Lapset pois

Norwoolin villapaidan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän