Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös

Vierailija
10.12.2010 |

On ollut jo vuosia säännöllisiä yöpoissa oloja, rahat menee omaan käyttöön jne.

Myt musta tuntuu et mä en jaksa. Mulla on edellistä suhteesta eskarilainen ivf-lapsi ja rankkojen hoitojen jälkeen saatiin tähänkin suhteeseen yhteinen lapsi, hups kuukausi synnytykestä olin uudelleen raskaana eli taloudessa on 3 lasta nytten. joista kaksi alle 1 vuotiasta.

Mies haukkuu mua, minä (muka) vittuilen ja kostoksi jää kavereidensa luo. Olen sanonut et tekee ratkaisunsa et perhe vai kaverit. Sanoo et hän on tälläinen et hyväksyt tai et. Nyt sovimme että menee kaverilleen ja minä haen parin tunnin kuluttua. Ei halunnut vielä lähteä ja 5 tunnin kuluttua soittelin sitten et lapset nukkuu ja talossa rauha. Kuului jonku pariskunnan ääni, joita en tunne eikä minulle puhutakkaan nimistä. Asia ei minulle kuulu. Mies oli sekavan oloinen puhelimessa ja aukoi päätään ja väitti et mä auon.

Kertokaa nyt et kuinka mä jaksan ja pääsen tämän asian kanssa eteen päin?! Henkiset voimavarat on ihan loppu. Viimeksi viettänyt kavereillaan sunnuntai aamusta-maanantai-iltaan ja sitä ennen keskiviikko iltapäivästä- torstai päivään et mistään ihan lyhyistä tunnin kahden poissa oloista ei puhuta.

Olemme naimisissa, vuokralla asutaan ja mies väittää et mä en voi jäädä tähän lasten kanssa.

Miten osituksessa jaetaan autovelka yhteinen ja auto jäisi minulle, kytkyt joita mies on ottanut mun nimissä hänen käytössään ja myynyt niitä rahapulissa. Reilu vuosi niitä maksettavana.

Lasten tapaaminen, enkö muka saisi elatuksia jne?

Kyselkää ja antakaa ihan oikeita neuvoja. Kuitenkin perheen tilanne on se et kahdenkin aikuisen kaa on härdelliä mut se et olen periaatteessa yh..

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi