Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä on nykyään niin paljon rasistisia aloituksia?

Vierailija
10.12.2010 |

Eikö noille oo omat foruminsa? Yksikö vajaamielinen täällä taas näitä spämmää päivästä toiseen?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriittisiä kylläkin ja mielipiteiden vaihtoa.

Ehkä ihmisillä on tullut mitta mamuja täyteen ja siksi asia puhuttaa täälläkin enemmän.

Vierailija
22/36 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmisillä on tullut mitta mamuja täyteen ja siksi asia puhuttaa täälläkin enemmän.

Mä olen mamujen kanssa töissä ja ne on ihan mahtavia tyyppejä! Mitä kauheaa ne teidän mamut siellä on nyt puuhannut, että KAIKKI on muka täyttämässä mittaasi?!

Lyön vetoa, että et tunne yhtään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mamujen kanssa töissä ja ne on ihan mahtavia tyyppejä! Mitä kauheaa ne teidän mamut siellä on nyt puuhannut, että KAIKKI on muka täyttämässä mittaasi?!

Lyön vetoa, että et tunne yhtään!

niin silloin ihmisistäkin täytyy puhua monikossa.

En usko, että on vain yksi ainoa tyyppi, joka niitä kirjoittelee vaan kyllä kyseessä on laajempi väsyminen ja kyllästyminen. Ei negatiivisista asioista puhuminen ole rasismia.

Vierailija
24/36 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei negatiivisista asioista puhuminen ole rasismia.

paskanjauhanta mitä palstan rasisti-invaasio harrastaa.

Vierailija
25/36 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että nykyään saa laukoa vaikka mitä päättömyyksiä ja yleisö sen kun hurraa.

Vierailija
26/36 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet hoitaneet hommansa, kun useampi viesti kadonnut. Hyvä modet! *peukku ylös*

Vierailija
27/36 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasistisiksi. Mutta ei kaikkia mamu ketjuja voi sellaisiksi sanoa.

Vierailija
28/36 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet hoitaneet hommansa, kun useampi viesti kadonnut. Hyvä modet! *peukku ylös*

On se kumma kun poistetaan viesti missä sanotaan että mä en edes halua tuntea mamuja. Ihan kuin se olis joku kansalaisuusvelvollisuus että mamuja on oltava tuttavapiirissä.

Taitaa olla mode itekin mamu?

Vierailija
29/36 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaa edes sanoa ja kuvittelin ettei mua enää mikään voi hetkauttaa, mutta tämä on eka asia joka oikeasti saa lopettamaan palstailun hyvin pian. Ehkä on tullut jo aikakin, sääli vaan että palsta oli niin hyvää viihdettä freelancerille. Nytkin viimeisiä töitä tässä teen valmiiksi kun on deadline huomenna. Jos olisi jokin vastaava paikka (miinus noi rasistit) minne voisin mennä, lähtisin heti.

Vierailija
30/36 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaa edes sanoa ja kuvittelin ettei mua enää mikään voi hetkauttaa, mutta tämä on eka asia joka oikeasti saa lopettamaan palstailun hyvin pian.

Keskinäinen ilkeily on vielä omalla tavallaan viihdettä, mutta tuollainen jatkuva, tehtaileva yhden ryhmän haukkuminen on todella luotaantyöntävää. Se on jo pelkästään niin masentavan negatiivista.

Vierailija
31/36 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriittisiä kylläkin ja mielipiteiden vaihtoa. Ehkä ihmisillä on tullut mitta mamuja täyteen ja siksi asia puhuttaa täälläkin enemmän.

Eräskin hyvin tunnistettava kirjoittaja nimittää aina eri mieltä olevia 'mamun patjoiksi' jne.

Vierailija
32/36 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pelkään tottuvani niihin. Nyt kun ne on alkaneet on ikävää koko ajan saada muistutuksia siitä minkälainen ihmisluonto on pahimmillaan. Mutta kun tarpeeksi kauan viettää aikaa shitin hajussa, siihen alkaa tottua ja kohta sitä ei huomaakkaan. En halua muuttua tollaseksi ihmiseksi huomaamattani kuin noi rasistit on.

Vierailija
33/36 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskinäinen ilkeily on vielä omalla tavallaan viihdettä, mutta tuollainen jatkuva, tehtaileva yhden ryhmän haukkuminen on todella luotaantyöntävää. Se on jo pelkästään niin masentavan negatiivista.

Vierailija
34/36 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että siksi kun valtaväestöä tuntee, että heitä kohdellaan eriarvoisesti, oma kansa kärsii, on köyhiä, kodittomia, köyhiä yh-äitejä, terveydenhuolto ihan syvältä ja sitten rahaa pistetää miljardi mamuihin vuodessa. Ei kukaan käytännässä tarkoita noilla mitään rasistista, jotkut vaan ottavat ne niin ja puhe ei koskaan puhekielessä tarkoita työperäisiä maahanmuuttajia vaan tätä rahan perässä juoksevaa porukkaa ja kritiikkin menee pääasiassa päättäjiin, ei yksittäisiin ihmisiin.

Eikä se yhtään vähennä kansan kiukkua, että tämä pakolaissakki hallitsee rikostilasoja suvereenisti.

Kolmas syy on varmasti ylimielinen käytös. En ole koskaan kuullut, että kukaan olisi moittinut esim aasiasta tulevia, kuten nyt vaikka kiinalaisia, thaimaalaisia, vietnamilaisia jne. he integroituvat, ovat ahkeria. Kiinalaisilla esim Suomessa oli nolla rikosta viime vuonna, työttömyys pienempi kuin suomalaisilla jne. joten eiköhän suurin osa kritiikistä johdu näistä mamuista itsestään. Oisko tässä ne syyt, luulen niin. Kyllä suurin osa arvostaa esim mustalaisia paljon korkeammelle kuin mamuja, sitä voi käyttää pohjana, jos on valmis torumaan manneja niin silloin on valmis arvostelemaan mamuja, samanlaista sakkia.

Vierailija
35/36 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä kirjoitellessaan kannattaa maahanmuuttokriittisenkin miettiä, että mitä varten sitä viestiä kirjoittaa. Korjatakseenko asioita? Jos niin, niin viestissä on hyvä tarjota parempi vaihtoehto nykytilanteelle. Parempi vaihtoehto ei muuten sitten ole: "Kaikki mutakuonot vittuun täältä!", vaan jonkinlainen realistinen ehdotus. Esimerkkinä vaikkapa: "Resursseja turvapaikanhakijoiden hakemusten käsittelyyn tulisi lisätä, jotta hakemukset saataisiin käsiteltyä nopeammin. Siten säästettäisiin rahat joita nyt aivan turhaan maksetaan monen kuukauden majoituksista."

Jos taas tarkoitus on vain kiihoittaa lukijoita jotakin kansanryhmää vastaan, niin kyse ei ole kritiikistä, vaan rasismista. Helsinkiläinen mies on mielestään maahanmuuttokriittinen, ja käyttää aikansa siihen, että kerää kaikki ulkomaalaisten tekemät rikokset nettisivuilleen. Onko kyse kritiikistä, vai rasismista?

Vierailija
36/36 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun poistetaan viesti missä sanotaan että mä en edes halua tuntea mamuja. Ihan kuin se olis joku kansalaisuusvelvollisuus että mamuja on oltava tuttavapiirissä.

Taitaa olla mode itekin mamu?

ja jotka sitten itse katsovat aiheelliseksi poistaa. Näin ainakin siellä missä itse olin modena jokin aika sitten. Meillä oli tiukat ohjeet, minkälaiset katsottiin asiattomaksi, ja mitkä ei.

En näistä sitten tiedä, mut hyvää työtä tekevät. Asioista saa olla mitä mieltä haluaa, mutta jos tekstit tai puheet menevät yli, on otettava vastuu. Lisäksi palstoilla on oikeus päättää mitä haluavat julkaista ja mitä ei.

Siksipä minäkin kannatan rekisteröintipakkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän