Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa anopille ja appiukolle nätisti

Vierailija
09.12.2010 |

että halutaan olla joulu oman perheen kanssa. Luulen että olisivat tulossa aatoksi meille mutta en todellakaan jaksa ottaa vieraita vastaan

Olen ainoastaan aaton vapaalla ja muuten töissä, miehenikin koko joulun töissä. Haluan viettää sen ainoan vapaa päivän rauhassa ja ihan kuin itse haluan. (en siis jaksa pestä konetolkulla astioita ja olla jatkuvasti laittamassa kahvia tai ruokaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi heitä meille vaikka olisin koko joulun vapaalla.

Vierailija
22/25 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot heille saman vaan ihan kohteliaasti, niin luulisi, että ymmärtävät. Ja jos eivät, niin eivät sitten ymmärrä mitään ja silloin teillä on hankalat vuodet edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain jos ei pidä appivanhemmista.

Me ollaan myös joulu töissä ja mies jouluaatonkin kuten joka vuosi(vähäosaisia on joka joulu) ja itse koen läheisten olemassa olon enemmänkin helpottavana ja joulufiilista tuovana kuin negattivisena.

Se teenko kahdelle aikuiselle ja kolmelle lapselle (joista 2 teini-ikäistä) ei eroa siitä teenkö sapuskaa 4 aikuiselle ja samalle määrälle lapsia.

Mutta jokainen kokee joulun omalla tavallaan ja viettää sen niin kuin hakuaa

Vierailija
24/25 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä syy on se, ettei muutenkaan halua heitä luokseen.

Vierailija
25/25 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ex-miehen vanhempien kanssa ei vaan synkannut, siis tulimme toimeen, mutta en ikinä voinut kunnolla rentoutua heidän seurassaan.

Olivat niin erilaisia ihmisiä ja tunnelma aina jotenkin kauhean jäykkä ja muodollinen.

Heitä en todellakaan olisi halunnut omaan kotiin aatoksi varsinkaan jos mieheni ei olisi ollut kotona. Onhan se nyt ihan eri asia olla omien lasten kanssa rennosti kuin jäykistellä ihmisten kanssa joista ei edes pidä.

Nykyisen mieheni vanhempien kanssa viihdyn todella hyvin. Nytkin olemme aatoksi menossa heidän luokseen ja odotan sitä jo todella paljon (ja en mene valmiiseen pöytään passattavaksi, vaan vien mukana osan joulun ruuista)

Heidän kanssaan on ihana viettää joulua, tunnelma rento ja lämmin. Eikä haittaisi vaikka ei mieskään olisi paikalla.

Mutta siis ymmärrän ap:ta täysin. Ei tuossa varmaan muuta vaihtoehtoa ole, kuin sanoa suoraan, että haluat olla lasten kanssa yksin.

Miehen ei pitäisi kutsua vanhempiaan, kun kerran ei edes ole itse kotona. Kai sinulla nyt kuitenkin sen verran on itsemääräämisoikeutta, että saat oman seurasi valita itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi