Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita nälkäkurkia?

Vierailija
09.12.2010 |

Tai muutkin jotka asiaa pohtivat, olisi kiva kuulla suhteestasi syömiseen.

Olen pohtinut tätä viime päivinä omalla kohdallani kun huomasin laihtuneeni 2kg ihan huomaamatta. Olen hoikka, mutten liian laiha, mitat nyt 160/49. Saattaa olla vähän sairasta, mutta välillä oikein tykkään olla nälässä. Eli syön aamupalan+kahvia ja seuraavan kerran vasta iltapäivällä 13-14 aikoihin... Syön enemmän vain silloin kun tulee liikuttua enemmän, koska hieman pelottaa lihominen kun ei tule urheiltuakaan nykyisin. Varsinkin nyt kun on kotona lapsen kanssa, on helppoa olla syömättä, kun puuhaa riittää. Lapsen ruokin hyvin ja terveellisesti.

Eli tykkään herkutella välillä, mutta yleisesti ruoka on minulle vain polttoainetta... Joskus oikein harmittaa ku olis kiva osata tehdä hyviä uusia ruokia, mutta kun ruoanlaitto on mulle vain "pakollinen juttu", eikä se innosta...Yritän syödä terveellisesti arkisin ja vkl sitten herkutellaan vähän enemmän.

Kai tämä tilanne tästä normalisoituu kun palaan töihin, siellä on pakko syödä hyvin että jaksaa tehdä töitä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylöspäin

Vierailija
2/3 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa miettinyt, että multa varmaan puuttuu jokin ruokageeni, kun en saa hyvästä ruoasta mitään erityisiä kiksejä. Minulle riittää, että nälkä vähäksi aikaa siirtyy. En ole kovin herkkä verensokerin vaihtelulle. Minusta ennemminkin ajatus ja työ sujuu paremmin pienessä nälässä kuin hyvin syöneenä. Hienoissa ravintoloissa (ateria esim. 150 e /2 hlöä) en osaa oikein nauttia. Tai siis osaan valmiiseen pöytään menemisestä nauttia, mutta en jaksa analysoida suupalojani.

Lapseni ruokin asiallisesti, mutta en nauti kokkaamisesta.

Mitat tällä hetkellä 174/66.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli liian kevyesti mutta kuitenkin terveellisesti ja yhtenä päivänä mässäilen. Se mässäilypäivä antaa potkua aineenvaihdunnalle ja kilot putoaa. Olen tehnyt tätä yli 10 vuotta ja olen silti ihan terve. Olen tyytyväinen laihuuteeni ja nälkään tottuu. 170/54