Lapset sotkee kauniit hanget
tuolla ne juoksee keppihevosilla ja näkymä olkkarista ei ole lainkaan niin kaunis kuin koskematon hanki olisi. Noh, tuskin nuo keppihevosilla enää montaa vuotta leikkii, joten en todellakaan kiellä, harmittaa vaan. Yritin kyllä vihjata, että sänkipellolla olis enempi tilaa kirmata.
Kommentit (12)
asumme pienkerrostalossa ja molemmin puolin taloa on upeat nietokset. Ihanaa koskematonta lunta. Yläkerrassa asuu vanhoja miehiä ja he heittelevät pihalla leikkiviä (kauniita hankia pilaavia) lapsia jääpuikoilla, lumipalloilla ja kivillä. Huutavat että lopettakaa sen lumen pilaaminen.
soittaisin jo poliisit jos joku kivittää lapsia!
tallomaan parkkipaikan lumet littanaksi, kun ei se talonmies vissiin kerkiä kunnolla hommiin.
Meilla kotona aiti yritti kanssa aina suojella takapihan hankia :D tykkas aina hyvaa kun siella melskattiin ja juostiin menemaan. eihan se nyt totaalikielto ollut, mutta ymmarsin kylla mita han tarkoitti ja olihan se itsestakin rumaa, kun sita sitten jalestapain katteli :)
koskematon hanki tosi hieno näky, rauhottava. Tänään kuitenkin "käskin" lapsen takapihan koskemattomaan hakeen peuhaamaan, kun omasta lapsuudesta muistan miten ihanaa se oli =) No, hanki on edelleen koskematon, mutta ehkä vain huomiseen asti
on noi koiran kuset ja paskat. Niitä on kymmenen sentin välein hangella kaikkialla, missä kävelet. Niin ainakin täällä Keravalla.
oli mennyt kolaamaan lumet "mun" kauniille hangelle, kun oli just joku joulu tms ja olin suunnitellut laittavani nätit roihut sinne illalla palamaan. Mies oli oikeesti ihan pihalla, että "mitkä hanget"??? ku ei osannu yhtään visualisoida..
No samahan se on iltapimeällä, minkä näköiset hanget on roihujen ympärillä.. =0)
on noi koiran kuset ja paskat. Niitä on kymmenen sentin välein hangella kaikkialla, missä kävelet. Niin ainakin täällä Keravalla.
lahessa. onneksi on aita,ni ei pääse koirat paskomaa ihan pihalle asti. jotkut osaa olla itsekkäitä! saisinko minä mennä paskomaa heidän portin pieliin?
polkuja kävelee ja koiran kusia reunat täynnä. Lasta kun vetää pulkassa niin kusilumet menee pulkkaa.
kakkaa ja pissaa hankeen niinkuin koirat. koirat=yäk
ap.