Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ärsyttää kaveri, joka ei mene töihin, vinkuu kotona rahattomuutta ja ainaista vauvakuumetta

Vierailija
09.12.2010 |

Toisesta ketjustaa ärsyyntyneenä kerron nyt mikä mua ärsyttää:

Mulla on kaveri, joka vinkuu joka ikisen kerran, kun tapaamme, että voi kun tulis uudelleen raskaaksi (mies ei halua enempää lapsia). Hän vinkuu myös seuraavaan hengenvetoon, että ei oo koskaan rahaa ja sitten seuraavaksi, että ei oo työpaikkaakaan enää odottamassa, kun on ollut viimeiset 7 vuotta kotona. Maisterisihmistä ei enää huolita kuulema töihin ja mitään kassan hommia hän ei kuulema kelpuuta.

Eikä saa opiskeltuakaan täydennysopintoja (suunnittelee ainaista väitöskirjaa), kun ne nykyiset lapset niin työllistää. Kotona olevat kaksi nuorinta ovat olleet syksystä asti puolipäivähoidossa (vanhin koulussa), jotta äidillä olisi enemmän aikaa itselleen ja niin kutsutulle opiskelulleen. Yhtään opintosuoritusta ei ole kuulema syntynyt, kun on niin kova stressi tosta lasten hoidosta ja vauvakuumeesta.

Mua niin ärsyttää, kun itse käyn töissä ja yritän hoitaa perhettä parhaani mukaan. Ihan kuin ei olisi stressiä ja raskasta muillakin. Enkä suostu potemaan huonoa omaatuntoa siitä, että mulle tulee joka kuukausi palkka, kun kerran teen töitä.

Tämä niin kutsuttu kaveri kehtasi vielä sanoa mulle, että mun lapseni (ainokainen) on varmaan niin onneton, kun ei ole sisaruksia ja äidillä on aina kiire, kun pitää käydä töissä. Tää kaveri myös suuttui mulle suuresti, kun kehtasin ehdottaa, että kokeilisi avoimin mielin erilaisten työpaikkojen hakemista. Ei kuulema mikä sattuu kelpaa ja näyttää cv:ssä pahalta.

Taitaa kaveruus olla ohi, kun ei ole enää mitään ytheistä meillä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin kauan kotona ollutta enää kukaan edes huoli. Maisterin papereilla ei enää 7 vuoden jälkeen tee mitään.

Vierailija
2/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku ystävällesi kelpaamattomat "sekundatyöt". Kuulostaapa ärsyttävältä tyypiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä taas jotakuta ärsyttää ;-)

Vierailija
4/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo kyllä lähinnä siitä, että on itse onneton omassa elämässään..... Koita ajatella niin, että hänellä on paha olo itsellään ja sitä pitää pönkittää ajattelemalla muiden "kärsivän". Ja se, että on 7 vuotta yhtämittaa kotona, on ollut täysin oma valinta, ja huonosta työtilanteesta on turha vinkua yhtään mitään. Kuka tahansa omalla päällä ajatteleva tietää riskit mitä tuollainen päätös tuo mukanaan. Ja jos lapset ovat joka päivä puolipäivähoidossa, niin rouvalla on kyllä yllin kyllin aikaa hoitaa stressiään...

Vierailija
5/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat vaan hupaisia kun valittavat rahapulaansa eivätkä työt kelpaa...

Vaatii vaan oikeanlaisen asenteen.

Vierailija
6/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kans kaveri joka ei oo teheny töitä sen jälkeen ku on ammattikoulusta valmistunu. on vaan lukenu vielä toisen ammatin ja sen jälkeen niille tuliki lapsi. soon kans sellanen nirso mille ei kelpaa mikään työ ja silti se aina marisee ku ei oo rahaa,että pitäis saara lottovoitto.

Mua kans niin ottaa kaaliin tollaset!!!OIKEITA ASENNEVAMMAASIA IHIMISIÄ!muutenkin on niin huono aika,että pitääs olla onnellinen siitä että on ylipäätänsä töitä!

Vierailija
7/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttäis tommoinen kaveri

Vierailija
8/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran talous on tiukalla jo nykyisten kanssa...

Vierailija
9/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi siis olla hiljaa?

Minä en tajua tätä asiaa naisissa. Ollaan niin kavereita ja puukotetaan selkään. :(

Kyllä minusta saa toivoa lisää lapsia ja samaan aikaan haluta tehdä töitä ja sitten se on tylsää kun ei ole rahaa.

Paska ystävä olet. Mitähän sinä itse valitat? Säästä? Ajanpuutteesta?

Miksi ystävien pitää olla kuin kaksi marjaa?

Vierailija
10/10 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika ristiriitaista valittaa yhtä aikaa siitä, että ei ole rahaa ja edelleen yrittää saada yhtä lasta lisää katraaseen. Sehän on vain ojasta allikkoon. Eikö toi kaverin työnhakukaan vaikuta kovin aktiiviselta. Ennemmin selittelyltä...