Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saisin elintavoillani vaikutettua niin että kuolisin aikaisemmin

Vierailija
09.12.2010 |

En jaksaisi täällä ikuisesti roikkua jos elämäni ei parane. Olen hyvässä kunnossa, harrastan liikuntaa ja tunnen itseni nuorekkaaksi.

Hyvä juttu sinänsä.

En haluais roikkua täällä 90-vuotiaaksi, luulen että musta tulee pitkäikäinen.

En haluaisi alkoholistiksi.

Vielä olis puolet jäljellä.

Kaipa sitä vois tietysti paljon tehdä maan päällä ennen kuin lähtee.. haluaisin kuihtua pois.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syöt eineksiä ja liikaa, alat polttamaan, nauti edes perjataibisset jne, kyllä se siitä.

Valvot paljon, nukut liian vähän, rupeat stressaamaan vähän kaikesta, juhlit.

Vierailija
2/8 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuikkaat vahingossa vähän liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kamalaa, ei sais ajatella näin koska toisilla on sairauksia ja vaikeitakin ja se ei oo mukavaa..

Harmi kun olen nainen, voisin muuten periä isäni ja hänen isänsä suolistosyöpäalttiuden.

Toisaalta mielessä on ne asiat joita haluaisin vielä tehdä tässä elämässä, kokeilla olisko musta mihinkään.

Olen liian terve, tällä hetkellä.

Vierailija
4/8 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiössä ja portaissa. Ja baarijonossa.

Suun aukominen narkkareille ja heille, joita ei saa syntyperän, rodun, uskonnon tai ruumiinvamman vuoksi erikseen ryhmitellä.

Perushygieniasta huolehtimisen lopettaminen erityisesti pienten nirhamien sattuessa.

Runsaan alkoholin, tupakan ja muiden huumausaineiden käytön aloittaminen. Näitä on hyvä yhdistää myös varomattomaan toimintaan.

Syömisen lopettaminen tai vain hyvin niukka ja yksipuolinen syöminen.

Vierailija
5/8 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vakavasti sairaana rukoilen vain, että saisin elää vielä kauan.

Hae hyvä ihminen nyt jo hoitoa, ei tuo terveeltä kuullosta!!!

Kun mieli sairastuu, siihen voi saada hoitoa!

Täällä ruikuttaminen tuskin tilanteesi lohtua tuo.

Vierailija
6/8 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiössä ja portaissa. Ja baarijonossa.

Suun aukominen narkkareille ja heille, joita ei saa syntyperän, rodun, uskonnon tai ruumiinvamman vuoksi erikseen ryhmitellä.

Perushygieniasta huolehtimisen lopettaminen erityisesti pienten nirhamien sattuessa.

Runsaan alkoholin, tupakan ja muiden huumausaineiden käytön aloittaminen. Näitä on hyvä yhdistää myös varomattomaan toimintaan.

Syömisen lopettaminen tai vain hyvin niukka ja yksipuolinen syöminen.

Tää alkaa olla jo huvittavaa kun lukee vastauksia... Harmi kun ei oo autoa eikä ajokorttia;) no, vitsi vitsinä. Mulla on lapsi, en kai voi kuolla vielä. Enkä lähtis tahallaan kaahailemaan jos olis auto ja huumeita en halua jo lapsenkin takia enkä muutenkaan.

Mulla on hyvä ruokahalu.

Tosin kyllä se hiutuu jos ei söis.

Mutta taas tulen siihen samaan, lapsen takia en voi pelleillä minkään asian kanssa..

Vierailija
7/8 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkiutua tekemisiin syöpävaarallisten aineiden kanssa: säteilyä, kemikaaleja jne. niillä saat tosdennäköisimmin syövän juuri niihin aikoihin, kun lapsi pärjää jo omillaan.

Vierailija
8/8 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkiutua tekemisiin syöpävaarallisten aineiden kanssa: säteilyä, kemikaaleja jne. niillä saat tosdennäköisimmin syövän juuri niihin aikoihin, kun lapsi pärjää jo omillaan.

Joo, isäni kuoli syöpään ja se löydettiin liian myöhään. Samoin hänen isänsä kuoli samaan.

Lääkäri arvauskeskuksessa ei hokannut että kyseessä voisi olla syöpä kun veriarvot laskivat äkisti..

Aika tulee täyteen meillä kaikilla, sehän on tosi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi