Huutonet myyjä, jolla vakioviesti!
Jos ostaja ilmoittaa sähköpostilla sinulle maksaneensa huudon, vastaatko hänelle mitään?
Kommentit (6)
Laitan palautteeseen, kun maksu tullut:
"Kiitoksia ja suosittelut. Postitus tapahtui xx.xx."Ei mulle ainakaan tarvi kenenkään vastata mitään, vaikka aina laitan, että nyt maksoin. Sen että laitan tiedoksi maksaneeni johtuu ihan siitä, että jotkut ei sitten millään malta odottaa sitä kolmea pankkipäivää, että maksu siirtyy Op:stä Nordeaan. (Itselläni ilmainen op-tili, lähes kaikilla myyjillä ylläpidoltaan kallis Nordea-tili.)
Pelkkä "en vastaa" olisi riittänyt :)
niin sitten ilmoitan. Vien tavarat nopsa postiin mutta jos jostain syystä postitus viivästyy laitan viestiä.
Kaikki ei edes ilmoita kun ovat maksaneet (vaikka vakioviestissä pyyntö). Siinä on sitten turha valittaa jos ei saa pakettia heti.
ja mielestäni se on myös ystävällistä kuin olla "olematon" tuntuu ettei haluta mitään kontaktia toiseen.
mutta postitettuani laitan aina viestin ja sen mukana mahd. pakettikoodin. Monet ostajat eivät ilmoita maksaneensa tai muutenkaan ota yhteyttä kaupan tiimoilta kertaakaan mutta minä aina laitan viestin saatuani maksun ja postitettuani tuotteen.
jos tuote muutenkin ei niin mieluinen saattaa negatiivinen palaute napsahtaa helpommin.
Laitan palautteeseen, kun maksu tullut:
"Kiitoksia ja suosittelut. Postitus tapahtui xx.xx."
Ei mulle ainakaan tarvi kenenkään vastata mitään, vaikka aina laitan, että nyt maksoin. Sen että laitan tiedoksi maksaneeni johtuu ihan siitä, että jotkut ei sitten millään malta odottaa sitä kolmea pankkipäivää, että maksu siirtyy Op:stä Nordeaan. (Itselläni ilmainen op-tili, lähes kaikilla myyjillä ylläpidoltaan kallis Nordea-tili.)