Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nää farkut mun pepun näyttää isolta? (kuvalinkki)

Vierailija
08.12.2010 |

http://www.aijaa.com/v.php?i=7158690.jpg

Hups, kädet on vähän eri kohdissa :)

Mut siis rehellisiä mielipiteitä?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi koskaan kutsua ns. herkkupepuksi, koska ei muotoa ollenkaan. Herkkupeppu on kapeampi, mutta enemmän omenan muotoinen:)

joku kateellinen siellä huutelee :)

Vierailija
22/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa tarpeeksi huomiota live-elämässä? Eikö susta ole noloa linkittää oman perseen kuvaa nettifoorumille?? :D

Jollain on hyvä perse, sulla on mamu, anna hyväperseiste ihmisten nauttia kauneudestaan ja nauti sä kebabista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa tarpeeksi huomiota live-elämässä? Eikö susta ole noloa linkittää oman perseen kuvaa nettifoorumille?? :D

Jollain on hyvä perse, sulla on mamu, anna hyväperseiste ihmisten nauttia kauneudestaan ja nauti sä kebabista.

Pitäiskö sun kuule perustaa vaikka semmoinen ketju, jossa kirjoittelisit pelkkää sanaa "mamu", niin voisit ehkä päästä jotenkin eteen päin elämässäs.

Vierailija
24/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden taskut on ihan liian isot ja ikään kuin levittää/laventaa/laskee persettäsi.

Taskut ei saisi ulottua noin alas, koita etsiä farkut, joissa on pienemmät taskut, jotka jää pepun "muhkeaan" kohtaan.

Vierailija
25/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on tuo iso takapuoli verrattuna vyötäröön?? Voi näkisittepä minun... 60cm vyötärö ja oikeasti ISO perse verrattuna siihen. Ei tuo ole iso!

Vierailija
26/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

???? haluatko jotain kehuja ? kyllähän sun pitäisi itse nähdä, että perse näyttää ihan normaalilta, ei ole mikään leveä seitsemän leivän uuni, vaan hyvännäköinen.

lakkaa nyt miettimästä itseäsi liikaa, mun mielestä jotain on vialla kun täältä pitää tulla oikein kuvan kanssa kyselemään. Eihän sitä herranjumala kohta uskalla lähteä yhtään mihinkään, kun kysyy aina täältä että onko tämä paita kiva, näyttävätkö tissini riippuvan ?

Vierailija
27/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen kade voin myöntää. :D Mutta silti tulee väkisinkin mieleeni, että itse tietää näyttävänsä hyvältä, mutta pakko hakee huomioo ja kuulla se vielä av:lla

Vierailija
28/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden taskut on ihan liian isot ja ikään kuin levittää/laventaa/laskee persettäsi.

Taskut ei saisi ulottua noin alas, koita etsiä farkut, joissa on pienemmät taskut, jotka jää pepun "muhkeaan" kohtaan.

Okei. Seuraavalla kerralla kiinnitän asiaan enemmän huomiota.

Vierailija
29/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää. On sitä itäistä leveyttä ja läntistä pituutta.

Vierailija
30/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten työnnät peppua taaksepäin, eli pyllistät. Mut siis ei toi peppu näitä isolta, mut ota kuva missä seisot normaalisti eli suht. suorassa, etkä pyllistä.

Vierailija
31/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, mutta jalat! Liian iso rako jää, pidän jaloista joissa reidet ovat miltei kiinni toisissaan. T. Mies

Vierailija
32/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen mies

perfect!

Vierailija
33/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan toi kummallisesti kohotettu paita, sekä asento. Housut on hyvät.

Ja kyllä sitä hyväkroppaisetkin miettii näyttääkö jotkut vaatteet paremmilta kuin toiset!

Vierailija
34/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa vyötäröön on erittäin Jees, jos se on malliltaan hyvä, kuten tässä ap:n kuvassa.

mies

Vierailija
35/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suhteessa ihan hyvän näköinen. Photoshopilla vähän kankeasti taustaa poistettu...

Vierailija
36/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nähnyt samaa peppua alasti.

Vierailija
37/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPEA

Vierailija
38/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt kuva kun oot normaalisti seisomassa

Vierailija
39/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse sulla. T:mies

Vierailija
40/88 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti noin kapea, niin sun peppus näyttää leveältä varmaan kaikissa farkuissa, leveä lantio? Ei kuiteskaan pahan näköinen ollenkaan ollut, et hyvin voit pitää housujas. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme