Saako nää farkut mun pepun näyttää isolta? (kuvalinkki)
http://www.aijaa.com/v.php?i=7158690.jpg
Hups, kädet on vähän eri kohdissa :)
Mut siis rehellisiä mielipiteitä?
Kommentit (88)
Etkö saa tarpeeksi huomiota live-elämässä? Eikö susta ole noloa linkittää oman perseen kuvaa nettifoorumille?? :D
Jollain on hyvä perse, sulla on mamu, anna hyväperseiste ihmisten nauttia kauneudestaan ja nauti sä kebabista.
Etkö saa tarpeeksi huomiota live-elämässä? Eikö susta ole noloa linkittää oman perseen kuvaa nettifoorumille?? :D
Jollain on hyvä perse, sulla on mamu, anna hyväperseiste ihmisten nauttia kauneudestaan ja nauti sä kebabista.
Pitäiskö sun kuule perustaa vaikka semmoinen ketju, jossa kirjoittelisit pelkkää sanaa "mamu", niin voisit ehkä päästä jotenkin eteen päin elämässäs.
niiden taskut on ihan liian isot ja ikään kuin levittää/laventaa/laskee persettäsi.
Taskut ei saisi ulottua noin alas, koita etsiä farkut, joissa on pienemmät taskut, jotka jää pepun "muhkeaan" kohtaan.
Vai on tuo iso takapuoli verrattuna vyötäröön?? Voi näkisittepä minun... 60cm vyötärö ja oikeasti ISO perse verrattuna siihen. Ei tuo ole iso!
???? haluatko jotain kehuja ? kyllähän sun pitäisi itse nähdä, että perse näyttää ihan normaalilta, ei ole mikään leveä seitsemän leivän uuni, vaan hyvännäköinen.
lakkaa nyt miettimästä itseäsi liikaa, mun mielestä jotain on vialla kun täältä pitää tulla oikein kuvan kanssa kyselemään. Eihän sitä herranjumala kohta uskalla lähteä yhtään mihinkään, kun kysyy aina täältä että onko tämä paita kiva, näyttävätkö tissini riippuvan ?
Joo olen kade voin myöntää. :D Mutta silti tulee väkisinkin mieleeni, että itse tietää näyttävänsä hyvältä, mutta pakko hakee huomioo ja kuulla se vielä av:lla
niiden taskut on ihan liian isot ja ikään kuin levittää/laventaa/laskee persettäsi.
Taskut ei saisi ulottua noin alas, koita etsiä farkut, joissa on pienemmät taskut, jotka jää pepun "muhkeaan" kohtaan.
Okei. Seuraavalla kerralla kiinnitän asiaan enemmän huomiota.
riittää. On sitä itäistä leveyttä ja läntistä pituutta.
sitten työnnät peppua taaksepäin, eli pyllistät. Mut siis ei toi peppu näitä isolta, mut ota kuva missä seisot normaalisti eli suht. suorassa, etkä pyllistä.
mutta, mutta jalat! Liian iso rako jää, pidän jaloista joissa reidet ovat miltei kiinni toisissaan. T. Mies
vaan toi kummallisesti kohotettu paita, sekä asento. Housut on hyvät.
Ja kyllä sitä hyväkroppaisetkin miettii näyttääkö jotkut vaatteet paremmilta kuin toiset!
suhteessa vyötäröön on erittäin Jees, jos se on malliltaan hyvä, kuten tässä ap:n kuvassa.
mies
mutta suhteessa ihan hyvän näköinen. Photoshopilla vähän kankeasti taustaa poistettu...
Ei ole nähnyt samaa peppua alasti.
Laita nyt kuva kun oot normaalisti seisomassa
on oikeasti noin kapea, niin sun peppus näyttää leveältä varmaan kaikissa farkuissa, leveä lantio? Ei kuiteskaan pahan näköinen ollenkaan ollut, et hyvin voit pitää housujas. =)
joku kateellinen siellä huutelee :)