Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko teitä on alkanut jännittämään/mietityttämään pian oleva joulunaatto?

Vierailija
15.12.2023 |

Täällä Turun seudulla myydään jo joulukuusia ja odotan ensi viikon loppuun mahdollisia alennuksia lähikaupasta, vaikka myyjä sanoi, että tuotteet tulee alennukseen vasta uutena vuotena.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän joulua vasta uutena vuotena, kaiken saa halvemmalla heti joulun jälkeen.

Vierailija
2/16 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut, koko aikuisikäkä joulu juuri semmoinen kun olen halunnut, ei joulu hössötystä, ei anoppia, ei huutavia kersoja, ei hautuumaita, ei mitään "mitä käydään/tehdään kun on näin tehty aina, vaikka kaikkia vi*uttaa.

Ihanaa omissa oloissa olemista, tehden juuri sitä mitä haluaa!!

Hyvää joulua!!

t: sinkku vela M57

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/16 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itse en ole jouluihminen ja kumppanin kulttuurissa ei vietetä joulua, joten nautitaan ihan vaan pitemmistä vapaista.

Vierailija
5/16 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän mietityttää miten paljon etenkin äiti ja isovanhemmat pahoittaa mielensä kun päätän jäädä joulupyhiksi omaan kotiin. Välimatkaa sen verran että en voi käydä päiväseltään vaan pitäisi jäädä yöksi jos menen. Tänä jouluna aion olla itsekäs ja jäädä kotiin. Monena jouluna olen mennyt lähinnä muiden mieliksi. 

Vierailija
6/16 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisena ja tyytyväisenä odotan joulua nyt   kun mies lopetti juomisen.  Ihanaa kun ei tarvitse jännittää ja olla valmiiksi v***uuntunut ennen joulua.  

Ja hän on päätöksestään täysin varma ja iloinen itsekin kun vointi on paljon parempi.  

Vierailija
7/16 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä joulua tänä vuonna. Paska elämä vei fiilikset 💩💩💩😕

Vierailija
8/16 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jännitä jouluaatto. Eikä joulupäiväkään.

Vierailija
9/16 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua jouluaatossa mikään jännitä tai mietitytä. Ihan normaalirytmillä se menee, mutta tällä kertaa taidetaan aattoilta viettää tyttären kanssa kahdestaan. Parina jouluna on ollut mun sisko meillä kaverina jouluaaton vietossa.

Vierailija
10/16 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän mietityttää miten paljon etenkin äiti ja isovanhemmat pahoittaa mielensä kun päätän jäädä joulupyhiksi omaan kotiin. Välimatkaa sen verran että en voi käydä päiväseltään vaan pitäisi jäädä yöksi jos menen. Tänä jouluna aion olla itsekäs ja jäädä kotiin. Monena jouluna olen mennyt lähinnä muiden mieliksi. 

Hyvä sinä! Ei kannata stressata muiden reaktioista. Et ole vastuussa muiden tunteista ja olet selkeästi ottanut monena jouluna muiden tunteet paremmin huomioon kuin omasi. Vietä ihana oman näköinen joulu tänä vuonna!

Vierailija
11/16 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en vietä joulua.

Vierailija
12/16 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla! Kuusi on jo valmiina. Lahjat paketoitu. Ja kaapit täyttyy jouluherkuista pikkuhiljaa joka kauppareissulla. Pyhien lisäksi minulla on pari päivää lomaa, niin odotan innolla myös pientä taukoa töistä.

Ihanaa, kun joulu tulee!

Vierailija
13/16 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää tietty, mitä lahjoja saa kun on ollut tosi kiltti koko vuoden. 

Vierailija
14/16 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mietityttää se että kuinka kiireinen iltavuoro tulee olemaan kaupassa. Nyt kun aatto on sunnuntai niin kiireisimmäksi kauppapäiväksi ennustetaan perjantaita 22.12. Joten vaikea arvioida miten paljon asiakkaita tulee aattoiltana.

Vierailija
15/16 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän, vielä kun on iso osa lahjoista ostamatta, mutta onneksi ei tarvitse ostaa kuin äidille ja isovanhemmille. :P Jos en nyt viikonloppuna jaksa lähteä jouluostoksille, niin on kuitenkin onneksi koko ensiviikko aikaa kun olen lomalla. Sukulaisiinkin tulee lähdettyä vasta jouluviikonloppuna.

Vierailija
16/16 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.