G: Haluatko mieluummin tiimari-kortin vai lapsikuva-kortin?
Kommentit (23)
Silloin on nähty vaivaakin, eikä ostettu vain Tiimarista ja onhan se ihan kiva nähdä mieluummin jotain lähettäjää koskevaa:)
Ehdottomasti lapsikuva. Paitsi jos on groteskin näköinen lapsi. Siis erittäin huono kuva.
tai ihan mikä tahansa hyvällä maulla otettu valokuvakortti käy.
Ei missään nimessä mitään halpis Tiimari-kortti jossa ei mitään persoonallista.
Enemmistölle tuntuisi kuitenkin lasten kuvat kelpaavan :)
Enemmistölle tuntuisi kuitenkin lasten kuvat kelpaavan :)
tännekin kiitos. Omat jo sen verran isoja, että on kiva saada noita pienten sukulais- ja tuttavalasten kuvia.
LAPSIKUVA-kortti :). Kivointa olisi jos olisi koko perhe kuvassa, mutta hauskoja on lapsien kuvatkin. Mun mielestä pitäisi olla sääntö että aina kortissa olisi kuva lähettäjästä :). Olisi tosi kiva laittaa seinälle jonoon jouluisia kuvia läheisistä ja ystävistä!
Mutta siis mulle käy kaikki joulukortit. Ilolla otan vastaan myös tiimarikortteja =)
-tintti-
Mut, jos noista niin kai se Tiimari.
sillä ei ole merkitystä onko se lapsikortti, koirankuvakortti, Tiimarikortti, kallis tunnetun taiteilijan tekemä kortti, hienosti itse askarreltu, lapsen ei-niin-hienosti askartelema... kaikki käy.
ehdottomasti! On sentään edes jotain vaivaa nähty asian eteen.
koska niillä on käyttöä myöhemminkin esim. askartelussa. Lapsikorteista en tykkää ja ne menee sitten vaan roskiin kun niitä ei voi hyödyntää.
jotenkin minua ahdistaa ne lapsikuvakortit. Ne ovat jotenkin liian hyökkääviä. En osaa oikein selittää, mutta etenkin sellaisilta tuttavilta, joiden lasta en ole ikinä livenä nähnytkään, on aika spookya saada lapsikuvakortti. Sellaisiakin on tullut paljon. Joltain siskon lapselta sellainen on ihan ookoo.
ja ihana. Mua kiinnostaa muidenkin lapset, joten randomit voi lähettää :)
lemmikkikin käy, jos ei lasta.