Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pukeutuu hyvällä maulla nelikymppinen nainen?

Vierailija
08.12.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se, mikä sopii taiteilijalle ei sovi välttämättä kirjanpitäjälle ja luonnetta voi myös mielestäni näyttää pukeutumisella?

Itse joudun painoni takia ostamaan vaatteet Sokokselta ja Stokkalta, mielestäni minulle sopivat esim. hyvin istuva neule ja suorat housut tai farkut.

Vierailija
2/10 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV laukku

hieno hattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeudun edelleen 50 v lähennellessäni klassisesti mutta nuorekkaasti. kun kroppa on kuin 20-vuotiaalla, ei voi pukeutua

vekkihameeseen ja jakkuun, ei millään!

Vierailija
4/10 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeudun edelleen 50 v lähennellessäni klassisesti mutta nuorekkaasti. kun kroppa on kuin 20-vuotiaalla, ei voi pukeutua vekkihameeseen ja jakkuun, ei millään!

En ole kyllä tavannu tällaista.... Housut niillä on...

Vierailija
5/10 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja, mun tyylisiä vaatteita. Sekoitus vähän klassista ja viimeisiä trendejä (sellaisia, mitkä sopii mulle ja mun tyyliini :).

Mä ostan laadukkaita vaatteita, jotka kyllä yleensä sitten maksaa vähän enemmän. Tosin on ihan sellaisia kohtuuhintaisiakin hyviä merkkejä, joista mä tykkään. Käytän sekä housuja että hameita ja joskus mekkojakin.

Nyt mulla on päällä Bessien tummansiniset, aika tiukat farkut, Zoulmaten vihreä, pitkähihainen trikoopaita, sen päällä Cha Chan hihaton, värikäs, ruudullinen "pallotunika" ja kun kylmä on, niin vielä Michan tummansininen neuletakki (puuvillaa ja merinovillaa). Jalassa Vagabondin mustat ballerinat.

Cha Cha uusi tuttavuus ja muut on oikeestaan sellaisia mun vakiomerkkejäni eli niitä löytyy kaapista aika paljon. Toki on paljon muitakin merkkejä, mistä tykkään ja mitä löytyy, mutta nämä oli nyt päällä :)

Vierailija
6/10 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika lailla päivän ja mielialan mukaan. Ja totta kai ihmisen vartalo säätelee sitä pukeutumistas, mikä sopii yhdelle, ei käy toiselle lainkaan. Itse olen pitkä ja hoikka ja enemmän sellainen hippi- kuin jakkupukuhenkinen. Odd molly, Filippa K ja Marc'o Polo sekä Esprit taitavat muodostaa aika lailla vaatekaappini perustan. Mun pukeutumista määrittää mun persoona, ei mun ikä :-)

Vierailija
7/10 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja, mun tyylisiä vaatteita. Sekoitus vähän klassista ja viimeisiä trendejä (sellaisia, mitkä sopii mulle ja mun tyyliini :).

Mä ostan laadukkaita vaatteita, jotka kyllä yleensä sitten maksaa vähän enemmän. Tosin on ihan sellaisia kohtuuhintaisiakin hyviä merkkejä, joista mä tykkään. Käytän sekä housuja että hameita ja joskus mekkojakin.

Nyt mulla on päällä Bessien tummansiniset, aika tiukat farkut, Zoulmaten vihreä, pitkähihainen trikoopaita, sen päällä Cha Chan hihaton, värikäs, ruudullinen "pallotunika" ja kun kylmä on, niin vielä Michan tummansininen neuletakki (puuvillaa ja merinovillaa). Jalassa Vagabondin mustat ballerinat.

Cha Cha uusi tuttavuus ja muut on oikeestaan sellaisia mun vakiomerkkejäni eli niitä löytyy kaapista aika paljon. Toki on paljon muitakin merkkejä, mistä tykkään ja mitä löytyy, mutta nämä oli nyt päällä :)

Vierailija
8/10 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja, mun tyylisiä vaatteita. Sekoitus vähän klassista ja viimeisiä trendejä (sellaisia, mitkä sopii mulle ja mun tyyliini :). Mä ostan laadukkaita vaatteita, jotka kyllä yleensä sitten maksaa vähän enemmän. Tosin on ihan sellaisia kohtuuhintaisiakin hyviä merkkejä, joista mä tykkään. Käytän sekä housuja että hameita ja joskus mekkojakin. Nyt mulla on päällä Bessien tummansiniset, aika tiukat farkut, Zoulmaten vihreä, pitkähihainen trikoopaita, sen päällä Cha Chan hihaton, värikäs, ruudullinen "pallotunika" ja kun kylmä on, niin vielä Michan tummansininen neuletakki (puuvillaa ja merinovillaa). Jalassa Vagabondin mustat ballerinat. Cha Cha uusi tuttavuus ja muut on oikeestaan sellaisia mun vakiomerkkejäni eli niitä löytyy kaapista aika paljon. Toki on paljon muitakin merkkejä, mistä tykkään ja mitä löytyy, mutta nämä oli nyt päällä :)

Suurin osa taitaa olla tanskalaisia merkkejä. Ei kuitenkaan kaikki. Mä en tiedä noiden saatavuutta Suomesta, mutta selviää ehkä googlella :)

Vierailija
9/10 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta silti ikä on huonoin mahdollinen seikka määrittämään pukeutumista.

Mitä hiton väliä sillä iällä on?

Pääasia on pukeutua:

-oikeankokoisiin vaatteisiin

-mahdollisimman mukavasti

-sellaisiin, jotka tuntuvat omilta

-tilaisuuden mukaan

-sään mukaan

-jossakin määrin myös vartalotyypin mukaan

Vierailija
10/10 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset