Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanonta suutarin lapsella ei ole kenkiä.

Vierailija
08.12.2010 |

Pitääkö teistä paikkansa.Ovatko esim.psykologien jälkikasvu narsisteja täynnä jne.

Poliisien lapset huumeita käyttäviä lusmuja,lääkäreiden tappajia jne.Opejen lapset kiusaa toisia lapsia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistuntemusta / -arviointikykyä omassa elämässään ja heidän lastensa vointia.

Vierailija
2/6 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suutarin lapsilla ei ole kenkiä johtuu usein ihan vaan siitä, ettei metsää näe puilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pätee siinä mielessä, että itse olen käsityöläinen / ohjaaja, eikä mun ekaluokkalainen osaa kunnolla edes virkata... Muutenkin olen sikalaiska KOTONA opettamaan lapsille käsitöitä, askarrellaan hävettävän vähän, eikä olla moneen vuoteen tehty edes joulukortteja itse...

Vierailija
4/6 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin esim kiinteät 3kk iässä yms. Saatan työskennellä kirjallisten töiden parissa aamupäivän ulkoilun sijaan ja syötön aika herkästi lapsilleni antibiottikuurin myös kuummeettomaan korvatulehdukseen. T.lääkäri jonka lapsilla kuitenkin on kengät

Vierailija
5/6 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi pitää pakkaansa. Samalla logiikalla sosiaalipummien lapsista tulee kuuliaisia veronmaksajia, alkoholistien lapsista absolutisteja, rikollisten lapsista pilkulleen lakia noudattavia...

Vierailija
6/6 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että sanontatapa juontaa juurensa siitä, että tiettyjen ammattien edustajien perheitä katsotaan tarkkaan ja kaikki poikkeamat odotetusta normista herättävät enemmän huomiota ja jäävät mieleen, vaikka heillä ei perheissään olisi sitä poikkeavuutta sen enempää kuin keskimäärin muillakaan.

Lääkärien lapset on yleensä lääkäreitä. *havainto sairaalamaailmasta*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi