olenko kamala ihminen, kun en halua kutsua anopin väkivaltaista alkoholistimiestä
kotiini mihinkään juhliin tai muutenkaan vierailulle? On hakannut miestäni hänen ollessa lapsi ja muutenkin ollut julma häntä kohtaan, tehnyt miehen lapsuudesta helvettiä.
Ennen lapsemme syntymää olen nähnyt ja kuullut, kuinka tämä mies mm. yritti pakottaa pientä sukulaistyttöä syömään juhlissa lautaselleen ottamansa voileipäkakkupalan, josta lapsi ei tykännytkään. Huusi ja karjui lapselle ja kantoi lapsen takaisin pöytään ja käski istumaan siinä, kunnes kakku on syöty. Muutenkaan ei tunnu pitävän lapsista ja todella kova komentamaan (=karjumaan) toisten lapsille. Puhuu myös ällöttäviä rivoja juttujaan lasten kuullen.
En halua sitä miestä kotiini enkä mihinkään tekemisiin lapseni kanssa. Olenko kohtuuton?
Kommentit (13)
juuri näillä asioilla, jotka tännekin kirjoitin.
ap
Alkoholisteja ei tarvitse sietää vaikka olisivat kilttejäkin.
T.¨Alkoholistin lapsi
mutta miehen isommat lapset olleet heillä yökylässä tämän miehen ollessa paikalla. Kertovat joka kerta, että mies huutaa, tönii yms. eivätkä hekään pidä miehestä yhtään. Kysyvät aina ennen anoppilaan menoa, onko kyseinen mies kotona.
ap
kun en halua miestä kutsua. on vaikka kuinka monta riitaa jo saatu asiasta aikaiseksi. mies ei kuulemma ole koko ajan alkoholisti, ja silloin kun ei ole, niin on oikein mukava.
ap
että lasten ei tarvitse joutua tuollaista kohtelua sietämään, joten ei kutsuta vaikka olisikin sukua. Sitten kun oppii käyttäytymään niin tervetuloa.
mies ei kuulemma ole koko ajan alkoholisti, ja silloin kun ei ole, niin on oikein mukava.
ap
miten voi olla alkoholisti vaan silloin tällöin :D
mies ei kuulemma ole koko ajan alkoholisti, ja silloin kun ei ole, niin on oikein mukava. ap
sitä olen minäkin miettinyt...;)
ap
kuten itsekin varmaan jo tiedät, et ole kohtuuton vaan fiksu.
Sinulla on täysi oikeus olla kutsumatta sitä miestä kotiinne. Minäkään en tuollaista sikaa kotiini haluaisi.
Olet selittänyt anopille miksi et miestä halua kotiisi. Mikäli hän ei sitä ymmärrä, niin se on hänen ongelmansa. Toivota anoppi sydämellisesti tervetulleeksi, ole hänelle mukava, mutta vedä tiukka raja siihen että se mies ei teille tule.
Jos vastaisuudessa olette tilanteessa jossa se ukko huutaa, sano heti ettei tarvitse korottaa ääntään, lapset pelkää. Tai jos se tönii tai käy muuten käsiksi lapsiin, lähdette heti pois. Tarkka raja, mitä saa tehdä ja mitä ei. Jolleivät sitä ymmärrä, niin saavat jäädä juhlienne ulkopuolelle molemmat.
Minä en katselisi tuollaista pätkääkään. Piste.
ihmiset jaksaa tällaisia aloituksia tehdä.
Minun isäni ja anopin poikaystävä olivat samanlaisia. Asia oli selvä, meille ei tultu joulua pilaamaan.
Ei olisi tullut mieleenkään, että olisin tuhlannut aikaani miettimällä, olenko kohtuuton.
Jos miehesi haluaa isäpuolensa luoksenne, sinä pakkaat lapset jouluksi ja lähdette hotellilomalle.
En mää olis jaksanut asiaa ainakaan av.lla jauhaa outojen ihmisten kanssa. Jotain itsetuntoa sentään.
Ja jos ei toimi, niin sitten kissa pöydälle?