Mitä sinulle tapahtui vuonna 2006?
Kommentit (40)
jäin alkuvuonna taas kotiäidiksi,
väsyin stressaavaan työhön!
esikoinen aloitti eskarin...
eli ihan rauhallinen ja kiva vuosi!!! =)
ensimmäinen vuosi yrittäjänä,
sain ihanan tyttären, kolmannen lapsemme,
mukava lomailukesä,
esikoinen aloitti eskarin,
muutimme uuteen kotiin,
mukava vuosi ei valittamista
Palasin töihin useamman kotiäitiysvuoden jälkeen. Rakastuin. Kesä oli maaginen. Sain opiskelupaikan.
Menin töihin
lapsi meni kouluun
ja nuorempi päiväkotiin
vaihdoin työpaikkaa
- keskenmeno
- työpaikan menetys
- mies ei saanut ylennystä
- emme päässeet haluaamme isompaan asuntoon
Summa summarum ei voisi paskempaa vuotta olla, onneksi loppuu parin viikon päästä!
Sain toisen lapsen ja oman yrityksen asiakasmäärä kaksinkertaistui, henkilöstömäärä kolminkertaistui.
Parisuhde on parantunut silmissä.
Pääasiassa elämä on ollut ihan arkista puurtamista, mutta koko vuotta on sävyttänyt raskaus ja odotus (plussa helmikuun alussa, vauva syntyi lokakuun lopussa).
Ainoa hyvä asia on se, että sain viimein töitä ja vieläpä vakiopaikka!!!!
Oikeasti olin jo kesän jälkeen valmis vetämään itseni kiikkuun.
Alkoi niin onnellisesti kuin vain voi alkaa. Sain kaksi maailman ihaninta ja suloista pientä tyttöä. Alkuvuoden kamppailen yhdessä heidän terveytensä puolesta, mutta pikkuhiljaa kaikki alkoivat näyttää hyvältä. Kunnes tuli kesä ja matto vedettiin jalkojen alta...
Sellaista helvettiä, kun loppuvuosi on minulle ollut, en soisi edes pahimmalle vihamiehelleni... Silti usko ja toivo paremmasta saavat minut jaksamaan jatkaa taisteluani. Olen luvannut tytöille, etä rakastan ja suojelen heitä maailman loppuun asti ja tuota lupaustani en aio pettää.
Elämäni suurin tapahtuma koskaan. ja onnellisin!
Kevään opiskelin ekaa vuotta yo:ssa ja tuskailin pääsenkö oman alani töihin. Toukokuussa sain tietää, että pääsen!
Kesä töissä ja olikin ihana kesä muutenkin, tehtiin miehen kanssa kesälomareissu.. biletin,sain uusia kavereita.
Syksyllä takaisin yo:n penkille ja nyt on tosi hyvin mennyt koulu.
Pian onkin jo joulu:) uutta vuotta odotan kovasti ja joululomaa!
Yhtä tappelua miehen ja murkun kanssa.
Nyt jo helpottanut, ehkä ensi vuosi on helpompi
Palkka nousi ja sain ylennyksen
Kummilapseni sairastui vakavasti, koetan tukea hänen äitiä
Ystäväni sai lapsen ja minä uuden kummilapsen.
Vanhempani muuttivat palvelutaloon
- yritin epätoivoisesti saada opintoja loppuun. Ehkä kevääseen 2007 mennessä. Nyt en ole muun paskan seassa jaksanut.
- töissä olen alkanyt voida aina entistäkin huonommin
- sisko muutti mun lähelle miehineen
- aloimme miehen kanssa käydä parisuhdeterapiassa
- aloitin pari uutta liikuntaharrastusta
- teimme ihanan lomamatkan ystävien kanssa
- yhteys erääseen vanhaan ystävään on vahvistunut jälleen ja olemme tukeeet toisiamme
- miehen isä ei kuollut. Oma isäni sai puhtaat paperit syövän jälkeen.
Jälkimmäinen oli ihan silkka vahinko, mutta ihanampaa vahinkoa en voisi kuvitella kohdalleni sattuvan <3
Mitään kamalan mullistavaa ei tapahtunut. Jatkoin samassa työpaikassa kuin ennenkin. Kämppäkin on pysynyt samana.
Keväällä minuun iski ties monesko kolmenkympin kriisi ja olin vähän seko monellakin tavalla muutaman kuukauden.
Syksyllä vanhempi lapsi meni eskariin ja nuorempi pph:lta tarhaan.
Lopetin kahvinjuonnin ja pääsin eroon monta vuotta ankarasti vaivanneesta migreenistä.
Päätin, että en ikinä halua kolmatta lasta, sillä näiden kahden kanssa on niin ihan helppoa ja mukavaa.
-mies vaihtoi työpaikkaa ja
-samalla vaihtui meillä paikkakunta ja koti
-perheeseemme syntyi toinen lapsi
Sain pappisvihkimyksen ja menin kihloihin.
sain ensimmäisen lapsen
tein opinnot loppuun
jäin äityslomalle
muutimme paikkakuntaa
miehen äiti kuoli