Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän kumman saan; emätin- vai vaginaorgasmin?

Vierailija
07.12.2010 |

mitä eroa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaginaorgasmeilla mitään eroa olekaan? Sen sijaan vagina- ja klitorisorgasmeilla on eroa.

Vierailija
2/14 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SORRY; tarkoitin siis klitoris ja vaginaorkun eroja! :)

saan voimakkaan hyvän olon tunteen, äännähtelen enkä voi pidättää ulvontaani...mutta kumpi se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on helppo: saatko orgasmin yhdynnässä ilman klitoriksen hierontaa, vai klitorista hieromalla ilman yhdyntää?

Vierailija
4/14 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä teet silloin?

Vierailija
5/14 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillaki vaan anatomia on sellainen, että klitorisärsytystä tarvitaan hyvin vähän ja klitoris ulottuu laajalle alueelle. Ilman klitorista orgasmi ei ole mahdollinen.

Vierailija
6/14 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

klitorisorgasmi on lähinnä tosi lyhyt piikki ja rentoutuminen.

Mutta vaginaorgasmi koko kehon valtaama hyvä tunne, silmät vuotaa ja taju meinaa lahteä.

Vierailija
7/14 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa yhdynnässä. yleensä aloitellaan sillain että makaamme kyljellään toisiamme vasten ja harrastamme siinä yhdyntää. Kunnes siirryn mieheni päälle, orgasmi tulee Todella Pian! eli siis aina sitten viimeistäänkin, kun menen mieheni päälle.

Siksi olenkin miettinyt, kumpi se on, koska tulee aina siinä tilanteessa.

Vierailija
8/14 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa yhdynnässä. yleensä aloitellaan sillain että makaamme kyljellään toisiamme vasten ja harrastamme siinä yhdyntää. Kunnes siirryn mieheni päälle, orgasmi tulee Todella Pian! eli siis aina sitten viimeistäänkin, kun menen mieheni päälle.

Siksi olenkin miettinyt, kumpi se on, koska tulee aina siinä tilanteessa.

Vierailija
9/14 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se on klitorisorgasmi :)

Vierailija
10/14 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisivat aikaan orgasmin. Jos niin olisi, synnyttäminen olisi mahdotonta. Klitoriksesta se orgasmi aina lähtee.

Vierailija
11/14 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että emätinorgasmia ei ole olemassakaan?

jos mies tulee takaapäin, niin olen kyllä itse asiassa huomannut, että se ei saa aikaan kyllä minkäänlaista orgasmia!

Vierailija
12/14 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miten on mahdollista tai ei, mun mielestä klitorisorgasmi on helppo ja tuntuukin nopealta, mutta toisessa taas ei tule usein, ei helposti ja tuntuu aivan tajuttomalta ja pitkältä.

Vierailija
13/14 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tarkoittaa juuri sitä. Jos naiselta poistetaan klitoris kokonaan (myös näkymättömissä olevat osat siitä), hän ei voi saada orgasmia.

Vierailija
14/14 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et itse saa emätinorgasmia, niin se ei tarkoita että se olisi mahdotonta kaikille.

Minä saan orgasmin täysin ilman klitorisärsytystä, olen useasti testannut tätä yksin ja miehen kanssa siksi että olen kuullu väitteitä ettei g-pistettä ole olemassa. Minä kuitenkin saan pelkän emättimen kautta, koskematta klitorikseen kertaakaan. Paras orgasmi on tietysti silloin kun hieroo klitorista sekä g-pistettä.