Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitteko te?

Vierailija
07.12.2010 |

Minulla on naispuolinen sukulainen, joka minusta ei tajua paikkaansa.

Hän haluaa olla se, joka ostaa lapselle "ensihammasrasian", joulukalenterit, määrää nimen, määrää jopa lapsille kummin, vaikkemme edes kuulu kirkkoon, tekee pyytämättä muskarijuhlaan puvun, pääsiäisnoita-asut kun mennään virpomaan, määrää synttärikakkujen muodot, harrastukset, koulut...

Ja LOUKKAANTUU sydänjuuriaan myöten, kun hän ei saa hääriä kuten haluaa. Kuten nyt viimeksi, kun ilmoitusluontoisesti viestitti, milloin tulee tuomaan lasten joulukalenterit ja minä vastasin, että lapsilla on jo, isänsä osti.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään olit vaihtanut lukot. Jos olisit jatkossa kuitenkin vähän jämptimpi sanomisissa, ni ei tulis sulle itselles niin kalliiksi. Lukkojen vaihdattaminen ei ole ilmaista.

Siis aivan naurettavaa..

Vierailija
22/26 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juuri kerroin, että tää ihminen ei kuule mitään - ja oli tosiaan ne avaimetkin penkonut käsiinsä muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voitko sanoi ettei sulla itselläs ole tässä yhtään peiliin katsominen? Miksi et saanut sitä avainta takaisin? Väitätkö että jos olisit mennyt sen sukulaisen luokse ja sanonut jämptisti, että "NYT se avain tähän käteen!", niin ei olis muka antanut??

Mun miehen suku on lähes kaikki tyynni just tuollaista päällepäsmäri ihmistyyppiä ja minä oon kantapään kautta joutunut opettelemaan, miten heidän kanssa täytyy toimia ettei jää tossun alle.

Vierailija
24/26 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä pitämään puoliani ja erittäin jämäkkä jämpti.

Tälle ihmiselle en ole koskaan saanut rajoja, eikä hän kuule, eikä kuuntele.

Hän on aina vaikeuksissa tämän piirteen takia. Oli aktiivina yhdessä yhdistyksessä aikansa ja tämän takia ketään hänen sukulaisiaan eivät enää yhdistysläiset tervehdi... jne.

Eikä se ongelma olekaan se, etten saisi pidettyä puoliani, vaan se, että ihmettelen, miten joku voi olla tuollainen. Siis että kaiken päsmäröinnin päälle vielä LOUKKAANTUU...

Vierailija
25/26 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voitko sanoi ettei sulla itselläs ole tässä yhtään peiliin katsominen? Miksi et saanut sitä avainta takaisin? Väitätkö että jos olisit mennyt sen sukulaisen luokse ja sanonut jämptisti, että "NYT se avain tähän käteen!", niin ei olis muka antanut??

Mun miehen suku on lähes kaikki tyynni just tuollaista päällepäsmäri ihmistyyppiä ja minä oon kantapään kautta joutunut opettelemaan, miten heidän kanssa täytyy toimia ettei jää tossun alle.

joka ei yksinkertaisesti kuuntele, vaan omassa päässään kuvittelee tietävänsä asiat paremmin kuin asianomainen itse. Sellaisiakin ihmisiä on. Ja se ei auta niin helposti laittaa välejä poikki tai karjuminenkaan ei auta. He EIVÄT kuuntele!

Vierailija
26/26 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esimerkiksi tämä tyyppi on lapseton, hänellä ei ole lastenhoitoon liittyvää koulutusta, eikä työkokemusta, mutta silti hän on TÄYDELLISEN VARMA osaamisestaan asiassa.

Ja on täysin toivoton lasten kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi