Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asioissa herätät miehesi keskellä yötä?

Vierailija
06.12.2010 |

Herätätkö esim. silloin, jos et itse saa unta ja kaipaat jutteluseuraa? Herätätkö jos kovasti tekee mieli p*nna?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätän, jos olen jo tuntikaupalla takunnut heräilevien lasten kanssa, enkä enää jaksa.

Vierailija
2/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennessä muuta syytä herättää kuin synnyttämään lähtö. Mä olen se, joka nukkuu sikeäasti ja mies valvoo katsoen elokuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

panetukseen herättäisin XD

Ja olen herättänyt kerran mm. siksi, että mulla iski keskellä yötä TOSI paha noidannuoli. En voinut olla missään asennossa ilman hirvittävää tuskaa ja päätin fiksuna tyttönä "verrytellä" vähän josko se kramppi siitä laukeaisi. Noh, ei lauennut jamä löysin itseni kontiltani lattialta, enkä päässyt ylös, en sänkyyn, enkä voinut edes kontata mihinkään suuntaan... Herätin tosin sit samaan syssyyn äitini viemään mut ensiapuun kipupiikille (mies puki mulle vaatteet päälle ja auttoi autoon...)

Ja kerran herätin, kun iski naamaan hirveä hermosäkry ekaa kertaa ja mä luulin kuolevani siihen paikkaan... (En mä sen ekan kerran jälkeen oo sitä sit sen takia herätellyt.)

Voisin kuvitella herättäväni myös jos meinaa lasten kanssa kädet loppua kesken tms. Siis jos vaikka kaikki kolme oksentaa yhtä aikaa tai jotain vastaavaa.

Vierailija
4/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran herätin, kun lämmitysjärjestelmä takkus. Yks lapsista halus ruveta syntymään aamuyöstä, silloinkin herätin.

Arkisin en pienestä herätä, mies tarvitsee unensa.

Vierailija
5/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sen puute.

Vierailija
6/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sen kännykkä on unohtunut työhuoneeseen ja soi siellä yksikseen. Yleensä ne on molemmat hälytyksiä töihin.

Vierailija
7/12 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä myös joskus tökin jos hän kuorsaa kovasti.

Vierailija
8/12 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä niin, että mies luulee heränneensä kissan ääniin

Vierailija
9/12 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleenkään herättää toista itsekkäästi siksi, että kaipaa juttuseuraa eikä saa itse unta.

Herättäisin vasta jos olisi pakottava tarve herättää.

Vierailija
10/12 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätätkö esim. silloin, jos et itse saa unta ja kaipaat jutteluseuraa?

Vaikka minua ei nukuttaisikaan on toisella oikeus nukkua! Kunnioitamme sen verran toisiamme. Silloin voisin herättää jos olisin niin kipeä että tarvitsinin apua ym. vastaavaa.

Vierailija
11/12 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saa sitten mennä tarkistamaan asian

Vierailija
12/12 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraksi vessaan, kun pelotti

että sulkisi avaamansa ikkunan, kun olin itse jäässä