Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mies ottaa synnytykseen mukaan?

Vierailija
06.12.2010 |

On ilmaissut kyllä haluavansa tulla, mutta ei toisaalta ole ollut kovin tukeva ja pelkään että aiheuttaa lähinnä ylimääräistä stressiä. On sairaalakammoinen, tuppisuu ja epäempaattinen - vaikka toki hyviäkin ominaisuuksia on paljon. Onko miehellä mielestänne subjektiivinen oikeus olla paikalla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin kyllä, että oli mukana alusta loppuun ja uuden alkuun.

Vierailija
2/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä otin mutta ihan siitä syystä, että mies näkee synnytyksen ettei tarvtse enää sanoa, että se vauvahan vain pullahtaa sieltä ulos =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etukäteen mietin että mitenkähän käy kun alan ponnistelemaan. Mutta hyvin meni! Kahdessa synnytyksessä ollut jo mukana :)

Mutta ei mikään pakko ole ottaa mukaan :)

Vierailija
4/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sikisitkö neitseellisesti?

Vierailija
5/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka häneltä siittiöt ovat lähtöisin, on synnytys sen verran kovaa hommaa, ettei sinne tarvita ihmisiä, joista ei ole iloa.

Jos koet miehestä olevan hyötyä, niin tottakai mukaan.

Jos taas et luota hyötyyn, niin sitten en ottaisi.

Vierailija
6/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä otin mutta ihan siitä syystä, että mies näkee synnytyksen ettei tarvtse enää sanoa, että se vauvahan vain pullahtaa sieltä ulos =D

Synnytykset ovat olleet sujuvia, mutta eivät mitenkään helppoja. Mies ei ole ollut aiemminkaan kovin kannustava ja on raskauden aikana kommentoinnut epäkohteliaaseen tyyliin, että "puristat miten puristat" ja puhunut ettei ole intona "sun oksennusten keräilystä".

Vierailija
7/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetä kätilö hakemaan sitä kun vauva on ulkona.

Vierailija
8/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytykset ovat olleet sujuvia, mutta eivät mitenkään helppoja. Mies ei ole ollut aiemminkaan kovin kannustava ja on raskauden aikana kommentoinnut epäkohteliaaseen tyyliin, että "puristat miten puristat" ja puhunut ettei ole intona "sun oksennusten keräilystä".

kannata ottaa. Jos siis nyt jo tuntuu siltä, ettei miehestä ole mitään hyötyä ja läsnäolo enemmänkin häiritsee.

Synnytyshän on aina ollut naisten hommaa ja on melko uusi juttu, että mies on mukana.

Vierailija
9/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA unelmissani mies arvostaisi sitä, että olen kantanut lapsemme ja kykenen synnyttämään ja imettämään. Unelmissani tämä näkyisi ja kuuluisi sanoissa ja teoissa raskauden aikana, synnytyksessä ja lapsen syntymän jälkeen.

Vierailija
10/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA unelmissani mies arvostaisi sitä, että olen kantanut lapsemme ja kykenen synnyttämään ja imettämään. Unelmissani tämä näkyisi ja kuuluisi sanoissa ja teoissa raskauden aikana, synnytyksessä ja lapsen syntymän jälkeen.

Vierailija
11/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetä kätilö hakemaan sitä kun vauva on ulkona.

Siis oikeasti kiitos. Huumoria tässä kai tarvitaan, koska asia on aika arka minulle.

Vierailija
12/12 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä on paljon hyvääkin. Ja käsitykseni rakkaudesta on sellainen, että se ennemmin antaa kuin ottaa. Toki helpommallakin olisi voinut päästä valitsemalla ehjemmän puolison.