Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästäkää sukulaiset niiltä joulun "herkkukoreiltanne" !

Vierailija
06.12.2010 |

Kiitos! Kun ei niitä kokkareisia, ällömakeita virityksiä kukaan syö... Roskiin menevät heti juhlapyhien mentyä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne leipomukset ei nimenomaan ole tavaraa.

Inhoan kaikkea krääsää mitä jouluna ihmiset kiikuttavat, mutta leipomukset ei todellakaan ole krääsää tai TAVARAA. Vai onks teillä ruoka tavaraa?;)

No kyllähän ne nyt vaan on ihan yhtä turhaa tavaraa kuin mikä tahansa, jolle ei ole tarvetta.

Vai onko tarpeeton tavara jotenkin arvokkaampaa jos se on syötävää?

Vierailija
42/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Ihanko totta syöt mielummin kaupan lisäaineellisia leivonnaisia, joiden alkuperästä et voi olla varma, kuin omien sukulaistesi leipomia tuotteita?

kotona leivottuja leivonnaisia:)

Siis sukulainen tietää, että meillä tehdään joulutorttuja, pipareita ja kuivakakkuja itse, niin miksi sitten tuo niitä vielä lisää?

Ne herkkukorin kuivakakut kun yleensä leivotaan jo 4-5pv aiemmin (ainakin tämä sukulaisemme leipoo), niin tuppaavat olemaan niin kovia, että niillä voi pöytään koputtaa.

Mitä niitä on maistettu, niin niitä on lohkottava veitsellä, koska ennemmin siinä hammas lohkeaa, kuin kakusta pala.

Jos osaisi oikeasti leipoa, tekisi jotain hyvää, mutta kun leipoo ne jopa viikkoa aiemmin, niin ihan oikeasti, ei sellaisia voi syödä.

Ei mulla herkkukoria vastaan mitään ole, mutta tämä on "herkkukori", jossa on mauttomia käppyröitä. Edelleen, kiitos ei!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen tyhjeni pääsiäisenä. Mä töivoisin kynttilöitä, mut en myöskään halua niitä tuikkukippoja kun niitä on niin paljon jo muutenkin. Suklaarasioitakaan en halua. Enkä ole kenellekkään itsekään niitä ostanut.

Herkkukorin olen minäkin tehnyt. Ostin siihen kahvia, teetä, hilloa, kahvikakkua (semmoista josta lahjansaaja tykkää), suolaa, pippuria, suolakeksiä, ja mitähän muuta siinä oli. Kahvi on presidenttiä, kun oli tarjouksessa ja tee on sitä mitä on lahjansaajalla ollut tarjolla.

Vierailija
44/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuollaisen jonninjoutavan takia tuhlata paperia... Anna mun kaikki kestää!!! Jos sua noin inhottaa, että sinua muistetaan esimerkiksi tuollaisella itsetehdyllä kakulla niin löytyisikö ensi jouluna sen verran pokkaa, että sanoisit antajalle, että teillä ei oikein nämä kakut tee kauppaansa, joten vie se jollekin toiselle. Täällä kyllä nimettömänä valitetaan...

Oletteko kuulleet sanontaa, että lahjassa tärkeintä on ajatus?

pysyttäisiin siinä ajatuksen tasolla? Toivotus? Kortti?

Vierailija
45/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne KEHTAA teille lahjoja tuoda?! Hyi hävetköön.

Mutta autappas jos mitään ette saa, niin sitten kitisette täällä kun ei sekään ja tämä ja tuokaan ei mitään tuonut, vaikka me joka joulu muistetaan.

Vierailija
46/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Ihanko totta syöt mielummin kaupan lisäaineellisia leivonnaisia, joiden alkuperästä et voi olla varma, kuin omien sukulaistesi leipomia tuotteita?

kotona leivottuja leivonnaisia:) Siis sukulainen tietää, että meillä tehdään joulutorttuja, pipareita ja kuivakakkuja itse, niin miksi sitten tuo niitä vielä lisää? Ne herkkukorin kuivakakut kun yleensä leivotaan jo 4-5pv aiemmin (ainakin tämä sukulaisemme leipoo), niin tuppaavat olemaan niin kovia, että niillä voi pöytään koputtaa. Mitä niitä on maistettu, niin niitä on lohkottava veitsellä, koska ennemmin siinä hammas lohkeaa, kuin kakusta pala. Jos osaisi oikeasti leipoa, tekisi jotain hyvää, mutta kun leipoo ne jopa viikkoa aiemmin, niin ihan oikeasti, ei sellaisia voi syödä. Ei mulla herkkukoria vastaan mitään ole, mutta tämä on "herkkukori", jossa on mauttomia käppyröitä. Edelleen, kiitos ei! ap

Vierailija
47/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa jouluna meillä oli 9 konvehti rasiaa.

Just sama ongelma on näiden kaikkie pirun glögin ja korintuojien kanssa. Kaapit pursuaa glögiä, pipareita ja joulutorttuja vielä seuraavana joulunakin.

Vierailija
48/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, paras kun ammutte jo eteiseen kaikki lahjojen tuojat.

niitä meillä eteiseen asti lasketa.

Vierailija
49/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää niin, että haukutte päin naamaa sen herkkukorin tekijän tuotokset sille tekijälle itselleen. Käyttäkää erityisen törkeää kieltä kirosanoja säästelemättä. Kerrotte kuinka pahoja leipomukset on ja kuivia käppänöitä ja kertokaa myös miten inhoatte sekä lahjaa että erityisesti lahjan antajaa. Ensi jouluna saatte takuulla olla rauhassa eikä yhtään herkkukoria tule.

Vierailija
50/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein viimeksi sukulaiselta joulunvietosta kotiin mennessäni kakut ja kahvit ja otin vielä mukaani toistenkin ääliöiden tuomat ällöttävät suklaat ja leivonnaiset. Enkä vie mitään ens kerralla. OK, omat ruoat joo kyllä, niin ei tarvi vaivautua niidenkään takia. :)

Vierailija
51/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne huonoa omaatuntoa siitä, etten osta lahjoja kellekään muille, kuin omille lapsille :)

Vierailija
52/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siltä kaaokselta mitä sen perhe jättää jälkeensä. Kohta ajattelen myös että säästäkää minut mieheltäni, joka on jatkuvasti väsynyt ja kiukkuinen, joka ei anna arvoa millekään mitä teen. Jos olen töissä niin valittaa siitä, kun joutuu olemaan lapsen kanssa(5v) jos en ole töissä olen laiska ämmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi