Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästäkää sukulaiset niiltä joulun "herkkukoreiltanne" !

Vierailija
06.12.2010 |

Kiitos! Kun ei niitä kokkareisia, ällömakeita virityksiä kukaan syö... Roskiin menevät heti juhlapyhien mentyä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte postittaa ylimääräiset minulle

Vierailija
22/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa muuta kuin juhlapöydän**skaa, Fazeria tai Marabouta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun sukulaiset on niin hyviä leipureita et ei todellakaan ole mikään vaiva saada heidän itsetekemiään herkkuja suusta alas :)

Kaupan tekeleet jäävät kyllä syömättä.

Vierailija
24/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan päästäisiin eroon tästä typerästä ja ylenpalttisesta tavaran antamisesta. Jokainen osaa kyllä ostaa sen mitä on vailla.

Kun ne leipomukset ei nimenomaan ole tavaraa.

Inhoan kaikkea krääsää mitä jouluna ihmiset kiikuttavat, mutta leipomukset ei todellakaan ole krääsää tai TAVARAA. Vai onks teillä ruoka tavaraa?;)

Vierailija
25/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan omat teinivuoteni, jollon ainut kiva ja mieluisa joululahja oli vain ja ainoastaan RAHA. En osannut arvostaa mummien ja mammojen tekemiä käsitöitä joita sieltä paketeista myös löytyi...

Nyt kun ikää on jo tullut arvostan kaikkein eniten itsetehtyjä lahjoja. Oli ne sitten leipomuksia, kortteja, käsitöitä yms. kaikkia arvostan todella korkealle.

Kuinka helppoa sitä onkaan mennä kauppaan ja ostaa se iänikuinen konvehtirasia tai joulutähti!! Mutta itsetehty sensijaan; lahjanantaja on ajatellut sinua ja nähnyt vuoksesi vaivaa!!! Mikä sen rakastetunpaa...

Vierailija
26/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nämä valittajat kenties TEINEJÄ?

vaan ihan niitä aikuisia. Aikuisia joita vituttaa se, että tässä materialistisessa yhteiskunnassa kuvitellaan, että jouluna pitäisi ehdottomasti viedä ihmisille jotakin.

Älkää viekö. Eikä se tarkoita sitä, että sen sijaan pitäisi viedä rahaa. Ei missään nimessä. Pitäkää rahanne ja ostakaa kaappinne täyteen glögiä, pipareita ja suklaata, ja heittäkää ne juhannuksena roskiin. Sitten ehkä alkaa valkenemaan.

Vierailija
27/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjan antajastakin, tämä on oivallinen tapa.

Kerrotte kuinka pahoja leipomukset on ja kuivia käppänöitä ja kertokaa myös miten inhoatte sekä lahjaa että erityisesti lahjan antajaa.

Mutta kun yleensä riittäisi, että ihmiset eivät kiikuttelisi niitä pirun muistamisiaan joka paikkaan. Niitä kertyy aivan järjetön määrä, eikä niille ole mitään tarvetta.

Ennen vanhaan ihmisille riitti että kädestäpitäen toivotettiin hyvää joulua. Miksei se riitä? Miksi pitää ehdottomasti sotkea asiaan lahjat ja materia?

Ajatus on se tärkein, eikä sen osoittamiseen tarvitse mitään paketteja tai lahjakoreja.

Vierailija
28/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisin sellaisesta kyllä varmaan todella iloinen. Minua lämmittäisi se, jos joku näkisi niin paljon vaivaa vuokseni, että leipoisi minulle jotain. Mutta niinhän se tässä maailmassa aina menee, että kukaan ei arvosta sitä mitä on ja mitä saa vaan aina halutaan jotain muuta.

Niin kuin joku jo sanoi, viekää ne herkkukorit johonkin hyväntekeväisyyteen, jos ette itse halua käyttää. Päihdeongelmaisten paikkoihin, vammaisten tai vanhusten hoitolaitoksiin... onhan näitä paikkoja, joissa ihmiset varmaankin ilahtuisivat herkkukorista.

Vierailija
29/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotoksia (palaneita pipareita yms), että ei niitä kuule kehtaa enää kellekään antaa. Ei ole lähelläkään niitä sellaisia nättejä, kauniisti koristeltuja joulupipareita, joita esim myyjäisissä näkee.

Vierailija
30/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaja vaimo = tuleva entinen vaimo.

Syy on joko se, että mies itse tajuaa lähteä tai sitten se, että vaimosta alkaa tuntua, että mieskin on huono. Valittajalle käy siis lähes aina huonosti.

Vierailija
31/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain sen takia, että jos meillä syötäisiin kuivakakkua, leipoisin sen itse. Glögiä ei kukaan juo ja erikoiskahveistä ei kukaan välitä.

On harmillista heittää tavaraa roskiin, mutta jos inhoan glögiä niin onko minun pakko juoda sitä kun saan sitä lahjaksi. Tai inhoan jotain irish-coffeen makuista kahvia niin onko sitä pakko juoda.

Sitten kun saa tällaisia koreja, tulee olo, että itsekin on pakko laittaa jotain ja rahaa ei muutenkaan liiemmälti ole. Ei haluttais mitään rihkamaa ostaa ja jatkaa tätä turhaa tavaran kierrätystä.

Minusta hienointa olisi se hyvän joulun toivotus. Se riittäisi vallan mainiosti.

Joku tuolla aiemmin kertoi herkkukorin sisällöstä ja oli mielestäni oivaltanut asian hyvin. Eli oli laittanut siihen sitä teetä, mitä emäntä oli tarjonnut ja samaa kahvia yms. Eli sellaisia aineita, mistä tiesi lahjan saajan pitävän.

Eräs kaveri sai viime jouluna sellaisen korin, missä oli valkosipuleita jossain ihme mausteessa ja simpukoita ja etanoita yms. Todella hieno ja kallis kori. Ainoa vain, että kaverini inhosi kaikkea, mitä siellä korissa oli. Niin ja viiniä ja kaverini on absolutisti:)

lahjan antajastakin, tämä on oivallinen tapa.

Kerrotte kuinka pahoja leipomukset on ja kuivia käppänöitä ja kertokaa myös miten inhoatte sekä lahjaa että erityisesti lahjan antajaa.

Mutta kun yleensä riittäisi, että ihmiset eivät kiikuttelisi niitä pirun muistamisiaan joka paikkaan. Niitä kertyy aivan järjetön määrä, eikä niille ole mitään tarvetta.

Ennen vanhaan ihmisille riitti että kädestäpitäen toivotettiin hyvää joulua. Miksei se riitä? Miksi pitää ehdottomasti sotkea asiaan lahjat ja materia?

Ajatus on se tärkein, eikä sen osoittamiseen tarvitse mitään paketteja tai lahjakoreja.

Vierailija
32/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en niistä välitä, mutta kelle ne kiikuttaisin...

en leivo, äitini luulee etten osaakaan mutta syy on että mulla on kuivakakkufobia...leivon leipää

Vierailija
33/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet sanontaa, että lahjassa tärkeintä on ajatus? Minua ainakin lämmittää jo se, että joku muistaa minua. Vielä kivempi, jos lahja on itse tehty. Meille saa tuoda kakkuja ja herkkukoreja. Ne ainakin voi syödä pois. Paljon parempi lahja, kuin jokin tavara, josta ei sitten pääse eroon millään...

Vierailija
34/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pakastin (vierasvaraa vaikka et itse pitäisikään)? Aika monessa kodissa on sellainen, luulisin että teilläkin. Jos et ole sellaista vielä löytänyt, niin pyydäppä jotakuta esittelemään se sinulle.

en niistä välitä, mutta kelle ne kiikuttaisin... en leivo, äitini luulee etten osaakaan mutta syy on että mulla on kuivakakkufobia...leivon leipää

Vierailija
35/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivakakku eritoten, siis kuka sitä muka syö???

Mä tiiän hei ap, tee sun sukulaisille joululahjaks vaikka joku piparkakkutalo. Mielellään sellanen aika palanut korppu jossa on rumia ja pahanmakuisia karkkeja koristeena. Ja itse teet tietty kortit kans niin saa sukulaiset maistaa omaa reseptiään.

Vierailija
36/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät arvosta toisten ihmisten vaivannäköä!

Vierailija
37/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai oikeasti noin ikäviä, itsekkäitä ja kiittämättömiä ihmisiä ole olemassa? Olen surullinen.

Vierailija
38/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ole koskaan saanut enkä antanut sellaista.

Kelpaisi kyllä. Erikoiskahvit ja piparit ja leivokset ja suklaat, myös Panda kelpaa, itse asiassa parasta. Piparitaloa en ehkä syö, mutta säästän seuraavaksi jouluksi koristeena, jos säilyy. ;)

Vierailija
39/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että omet sukulaiseni ajattelevat noin, koska kakut laitetaan yleensä heti kahvipöytään ja ne tuntuvat maistuvan todella hyvin. Usein kakusta ei ole mitään jäljellä enää kahvittelun lopuksi.

Ap! Ihanko totta syöt mielummin kaupan lisäaineellisia leivonnaisia, joiden alkuperästä et voi olla varma, kuin omien sukulaistesi leipomia tuotteita?

Vierailija
40/52 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet sanontaa, että lahjassa tärkeintä on ajatus?

pysyttäisiin siinä ajatuksen tasolla? Toivotus? Kortti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän