7-v. poikani lahjalista:
Lego Atlantiksen portti (90e)
Inkan aarre -peli (20e)
Hero Factory sarjan isohko hahmo (30e)
Hyvät tussit ja paperia (20e)
Muumi ja punainen pystötähti -leffa (20e)
Onko teidän mielestä liian vähän/sopivasti/liikaa? Tulee saamaan sukulaisilta vielä muutaman paketin. Mutta meillä on pieni suku joten ei kovin monta.
Kommentit (12)
Paksut hyvät tussit tiimarista 5€ja paperivihko missä hyvää A4 paperia 5€ eli kympin.
mun mielestä lapsille pitää ostaa paljon lahjoja... TAI ei pidä..
Mutta mä sain lapsena paljon lahjoja vaikken muuten saanut todellakaan paljoa mitään.
Joulu tuntui niin ihanalta
Lego Atlantiksen portti (90e) Inkan aarre -peli (20e) Hero Factory sarjan isohko hahmo (30e) Hyvät tussit ja paperia (20e) Muumi ja punainen pystötähti -leffa (20e) Onko teidän mielestä liian vähän/sopivasti/liikaa? Tulee saamaan sukulaisilta vielä muutaman paketin. Mutta meillä on pieni suku joten ei kovin monta.
Mun mielestäni esim. tussit ja paperit on asioita, jotka pitää aina olla lasten saatavilla,ne eivät ole varsinaista lahjakamaa. Samoin kuin leffat. ELi tossa on varsinaisesti kolme lahjaa mun kriteereillä.
Meillä 7-v toivoi vain kahta asiaa, ja ne häntulee saamaan ja lisäksi pari pakettia meiltä ja loput muualta.
budjetti ei kyllä taipuisi 90 euron Legoihin. Muut ehkä toteutuisi mut se ei...
Ostaisin ehkä vielä jonkin yllätyksen, esim. lisäosan Legoihin, DVD:n tms.
liian kallis lista ja minusta liikaa. Meillä 7 vuotias saa 40 e lahjan... Mutta kukin tyylillään ja budjetillaan.
järkevä lista 7-vuotiaalta. Mielestäni kaikki on hyviä toiveita. Toteuta niitä budjektisi mukaan. Kirja saisi kyllä olla lahjaksi.
Jos nuo ovat lapsen toiveet niin ei mikään paha lahjalista.