Surkea Kuorosota
Ainut hyvä kuoro tiputettiin, siis Helsingin kuoro. Peten kuoro sentään vielä ihan ok.
Oulu ei oo vielä tätä kirjottaessa tullu, mutta ainakin edellisillä kierroksilla oli niiiiin epävireistä, että eiköhän nytkin.
Kommentit (16)
Joo siis todella nolo taso. Mun muistini mukaan siellä on sentään ollut aiemmin kivastikin soivia kuoroja.
haku noihin kuoroihin, mitenkähän ovat nyt kuoronsa kasanneet?
Näyttää olevan mukana isät,sisko ja kumminkaimanserkut. Onko muuta kriteeriä ollutkaan?
haku noihin kuoroihin, mitenkähän ovat nyt kuoronsa kasanneet? Näyttää olevan mukana isät,sisko ja kumminkaimanserkut. Onko muuta kriteeriä ollutkaan?
mutta surkeeta on. Helsinki oli ainut hyvä. Se hyväntekeväisyyskohdeko kävi kohtaloksi? ainakin joittenkin kirjotusten perusteella sai semmosen kuvan
ei se Helsinki kyllä sen kummoisempi ollut. Samaa sarjaa.
ei se Helsinki kyllä sen kummoisempi ollut. Samaa sarjaa.
Ei tarvinnu korvia pidellä sitä kuunnellessa.
ja Kallen soolo oli NIIIIIIIN hyvä!
Pari hassua laulua typistettynä versiona ja ohjelma venytetään kestämään ylipitkäksi. Laulaisivat edes koko rahan edestä, niin olisi mitä katoa.
Tänään tosin ärsytti Olli, vaikka aikasemmin oonkin siitä tykännyt. Mutta kaikkiaan hauska ja rento meininki, Kristiinakin ollut tänä vuonna edellistä siedettävämpi vaikka ei sen pisteet pisteet edelleenkään kovin korkealla olekaan.
Helsinki oli ainut hyvä.
ei ollut mitään hyvää. Paitsi putoaminen.
en pelkästään siksi, että se on synnyinkaupunkini vaan siks, että niiden keräyskohde on tärkein:-syöpäsairaat lapset
oli ehdottomasti musikaalisesti lahjakkain. Sen jälkeen Helsinki. Nyt suosikki on Lahti, muiden kohdalla ei enää voi puhua puhtaasta kuorolaulusta. Mulle on aivan sama kuka kuoroa johtaa, itse kuoron esitys on tärkein. Ikävä kyllä äänestäjillä tuntuu olevan aivan eri perusteet ääniä antaessaan.
mutta musiikki korvani on onneton enkä erota vireyksiä, monesti kannatan ihan fiiliksellä tälläisissä sarjoissa.
Se, että tuosta käytetään sanaa "kuoro" on todella irvokasta.
se olli niin paljon,että oli pakko vaihtaa kanavaa!